از اجرای نما بهره ببرید – بخوانید این 10 ایده

ضرورت پیشبینی تدابیری همچون آبچکان برای بام، به نحوی که از لغزش آب بر روی نما و ایجاد اتصالات نمای خشک لکه جلوگیری شود. استفاده از پرایمر آستری: با استفاده از پرایمر آستری، روند اجرای کنیتکس به راحتی صورت میپذیرد. به منظور اجرای کنیتکس معمولا از غلطک یا پیستوله مخصوص استفاده میشود. دیوارهای آجری به عنوان یک نقطه کانونی یا ایجاد پس زمینه ای که سایر عناصر طراحی اتاق را تکمیل یا در تضاد قرار می دهد، به هر اتاق شخصیت می بخشند. نمای ساختمان پوسته هر ساختمان است و نقش بسیار مهمی در زیبایی و جذابیت آن ایفا می کند. به دلیل عدم استفاده از سایر مصالح بر روی این نوع بتن، زیبایی و کیفیت سطح آن اهمیت فوق العادهای دارد به نحوی که وجود زدگی و برآمدگی در سطح بتن از زیبایی ظاهری آن میکاهد. در این نوع برای متصل کردن مصالح ها از ملات استفاده نمی شود و وسایلی مانند ریل، مهره و پیچ که به تجهیزات فلزی معروف هستند، به کار گرفته می شوند. از همه مهمتر به دلیل استفاده از شیشههای دو یا سه جداره عایق بسیار مناسبی در برابر سرما، گرما و همچنین صدا است اما به دلیل گران بودن هزینهی نصب و نگهداری آن و نیز عدم مقاومت آن در برابر آتش سوزی و زلزله، بیشتر در ساختمانهای اداری یا تجاری از آن استفاده میشود. This da᠎ta has been w ritten ᠎with t​he help of behsaznama Con​te nt G᠎enerat᠎or Dem oversion!

، ویژگی های اون ها و دیگر موارد مرتبط آشنا کنیم.

در این مقاله به شناخت نمای ساختمان و اهمیت بازسازی آن اشاره کردیم و روشهایی برای بازسای آن بیان کردیم. در واقع، در روش نمای خشک، به جای استفاده از ملات، برای نصب نما به ساختمان از نوعی سیستم نصب سبک با اتصالات مکانیکی استفاده می شود. برخی از نماها هستند که شما برای بازسازی نمای ساختمان خود نیازی به کندن نمای فعلی و استفاده از نمای جدید ندارید و میتوانید با کمترین هزینه و بالاترین سرعت نمای ساختمان خود را تغییر دهید. به دلیل اهمیت سنگ کاری نمای ساختمان، در این مقاله قصد داریم شما رو با مراحل سنگ کاری نمای ساختمان ها، انواع سنگ های نما، ویژگی های اون ها و دیگر موارد مرتبط آشنا کنیم. ما در این صفحه از استاده قصد داریم شما را با اجرای کنیتکس ساختمان آشنا سازیم. همچنین قیمت اجرای کنیتکس نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شایان ذکر است هرچه ارتفاع دیوار بیشتر باشد هزینه نهایی نیز بیشتر خواهد شد. شایان ذکر است که پارس آلومینیوم متریال اولیه از جمله یراق آلات و پروفیل آلومینیوم موردنیازش را از برندهایی معتبر نظیر: گلوبالوم (GlobAlum)، شرکت آکپا ایران (AKPA)، گروه Gretsch-Unias (به اختصار GU)، کارخانه آساش ترکیه (ASAS)، برند SIEGENIA (یراق آلات زیگینیای آلمان) و یراق آلات روتو آلمان ( ROTO )، برند ایتالیایی FAPIM، برند ALAKS ترکیه و …

نمای خشک فایبرسمنت

نمای شیشه ای ساختمان از جمله پرطرفدارترین انواع نمای ساختمان است که در تمام ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری و … تمام تلاش ما در این است که با بهره گیری از کادری مجرب، متریال با کیفیت و همچنین استفاده از خط تولیدی به روز، سفارشات شما از جمله ساخت درب و پنجره های آلومینیومی را با بالاترین کیفیت و دقت و در اسرع وقت، به انجام برسانیم. برای مثال نماهای شیشهای با وجود اینکه زیبا هستند اما به دلیل نداشتن ایمنی کافی، همانطور که پیشتر بیان شد، جزو مصالح مناسب برای نما محسوب نمیشوند. این قطعات نیز، با توجه به نوع اتصال سنگ و سرامیک متفاوت خواهد بود.در برخی از مواقع گیره های نگهدارنده مصالح نما، پس از پایان کار نمایان و در برخی دیگر به صورت مخفی خواهد بود. همچنین به بیان مزایا و معایب موجود در بازسازی نمای ساختمان باهر یک از مصالح نما موجود در بازار پرداختیم. به طور کلی کنیتکس کار برای پیادهسازی نمای کنیتکس طبق مراحل زیر عمل میکند. با توجه به کنترل کلیه مراحل ساخت نمای کرتین وال (AGK)از طراحی تا اجرا و نصب توسط ابزار دقیق پروژه ساخت و اجرای نمای کرتین وال (AGK)، و همچنین ساخت شیشه به صورت همزمان انجام میگیرد، که این امر خود باعث کوتاه کردن زمان طراحی و اجرای نهایی پروژه میگردد.

قیمت سنگ نمای خشک

یکی از مراحل اجرای کنیتکس، زیرسازی میباشد. یکی از خدمات استاده اجرای اصولی کنیتکس میباشد. کاربران گرامی، تمامی قیمتهای اعلام شده در استاده بهصورت حدودی میباشد. زمانی که سطوح مورد نظر همراه با سیلسس شستشو می شوند تمامی کثیفی ها و جرم هایی که در روی سنگ یا آحر وجود دارد از بین می رفت زیرا مواد سیلیس یک لایه از سطح مورد نظر را برمیدارد و تمامی رسوبات کثیفی ها و جرم ها همرا با این مواد از بین می روند. شستشو نما به صورت واترجت زمانی کاربرد دارد که سطح مورد نظر تقریبا آلودگی کم تری دارد و از گردوغبارها و دوده ها پوشیده شده است. شما برای اجرای کنیتکس به یک کنیتکس کار حرفهای نیاز دارید. در حالت کلی اجرای سنگ نما به دو حالت کلی، تر و خشکهچینی انجام میگردد. قیمت اجرای کنیتکس نمای ساختمان، دیوار حیاط و داخل ساختمان با توجه به عوامل زیر تعیین میشود.

دیدگاهتان را بنویسید