از مزایای خرید کتاب بهره ببرید – بخوانید این 10 پیشنهاد

ما بانکی از اطلاعات بدرد بخور شامل نقد، بررسی و تحلیل کتاب های کمک آموزشی، کمک درسی و عمومی را همراه با اطلاعات کمّی مثل تعداد تست ها، تمارین و همچنین نظر بقیه کاربران سایت را در اختیار شما قرار می دهیم. اگر در ابتدای مسیر و سالهای ابتدایی دانشگاه هستید، با انواع بانک کتاب دانشگاهی آشنایی ندارید و هنوز هم برای خرید کتاب دچار سردرگمی هستید، این مقاله قطعاً به دردتان خواهد خورد زیرا چکیدهای از تجربیات چندین دانشجو است که روزگاری در مسیر کنونی شما قدم برداشتهاند. اگر قصد خرید درب ضد سرقت را داشته و به فروشگاههای عرضه این محصول در بورس درب مراجعه کنید؛ حتما با انبوهی از مدلهای این ارسال رایگان کتاب کالا مواجه میشوید. از اینرو اگر بعد از ارسال در زمان مقرر بسته به دستتان نرسید میتوانید با در دست داشتن کد رهگیری به اداره پست مراجعه کرده و وضعیت آنرا جویا شوید. با توجه به چند برابر شدن قیمت کتاب ها در سال های اخیر خرید کتاب دست دوم مورد استقبال اضار کتابخوان ، دانش آموزان و دانشجویان قرار گرفته. نکات مهمی وجود دارند که هنگام خرید باید به آنها توجه شود. ​Data was c reat​ed with the he​lp of G​SA C​onte​nt Gen er ator᠎ Dem᠎oversion᠎!

خرید کتاب کنکور

وی با اشاره به گرانی کاغذ و اهمیت کتاب الکترونیکی گفت: امروزه کتاب الکترونیک با شرایط اقتصادی کشور و گران بودن کاغذ مسئله مهمی است. به تعبیر دیگر، محققان مشغول کار خود هستند بی آن که بدانند در خارج از مرزها، چه کارهای جدی و مهمی در این حوزه در حال انجام است؛ به گمان من -به عنوان یک ملاکِ مهم- آثاری باید واجد دریافت جایزه کتاب سال باشند که به جنبههای جهانیِ مغفولِ زبان و ادبیات فارسی میپردازند. پژوهشگرانِ داخلی و خارجی ادبیات، از کار هم آگاهی ندارند؛ یعنی در ایران آثاری درباره سناییِ غزنوی، شاعر قصیده و مثنویسرای قرن ششم هجری، نوشته میشود، بیآنکه بدانند درباره این شاعر، در فرانسه، ایتالیا و آمریکا دهها مقاله و اثر خلق شده است؛ رشته ادبیات فارسی و استادان آن، در حال حاضر، به مثابه یک جزیره تکافتاده هستند. ۹ ۴- شهداء کربلاء هم چون کشتگان پیامبران و خاندان آنان… همانطور که پیش از این هم گفتیم مسلما خرید آنلاین مزایایی نسبت به خرید حضوری کتاب دارد.

خرید کتاب زبان

افرادی که در دانشگاه پیام نور تحصیل میکنند، نسبت به دانشجویان دانشگاه های دیگر بیشتر خریدار کتاب دانشگاهی هستند. زمانی که در سال 1393 پایتخت کتاب اجرایی شد متوجه شدیم که بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان مدت ها بود که با این مشکل دست و پنجه نرم می کردند و استقبال خوب از پایتخت صحت گفته های ما را ثابت می کند. کتابلازم هم فروشگاه کتاب دست دومه. گاهی اوقات خرید کتابهای عمومی و تخصصی دانشگاهی به شکل آنلاین بهترین روش خرید و گاهی اوقات هم این کار اشتباه است! اگر به هر دلیلی مانند قطعی یا سرعت کم اینترنت، نتوانستید خرید کتاب های دانشگاهی از فروشگاه اینترنتی رهبران کتاب را انجام دهید، می توانید با تماس تلفنی این کار را انجام دهید. یعنی تعدادی از آنها با همکاری یکدیگر با یکی از این مراکز تماس میگیرند و سفارش خود را عنوان میکنند. همچنین پایتخت کتاب را می توان به مرجعی کامل برای دانشجویانی که قصد خرید کتب خود را دارند دانست که از این حیث نیز پایتخت کتاب کاملترین مجموعه را برای شما به ارمغان آورده است و از ناشران کتب دانشگاهی میتوان همچون به : ماهان ، مدرسان شریف ، سمت ، بازرگانی ، ساد ، ارسباران ، ققنوس و …

کتابفروشی ما هم در زمینه فروش کتاب های دست دوم فعالیت می کنه و می تونید عناوین کتب نایاب و چاپ های قدیمی رو در وبسایت کتابلازم ببینید. استفاده از کتابهای دست دوم و نیم بها یکی دیگر از روشهای تهیه کتاب با هزینه پایین است. این استادیار زبان و ادبیات فارسی دانشگاه شیراز در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت تغییر رویکرد کلان سیستم دانشگاهی در قبال کتاب تاکید کرد و ادامه داد: این امر به ویژه در حوزه علوم انسانی، در تشویق پژوهشگران به نوشتن کتاب بسیار تأثیرگذار است؛ علاوه بر این، جنبههای مادی نشر و امتیازِ نشر نیز در تشویق این افراد به نوشتن کتاب، مؤثر و تحولآفرین است؛ ممکن است یک نویسنده، سالهای سال برای نوشتن یک کتاب زحمت بکشد اما وقتی آن را به دست ناشر میسپارد، چیزی کمتر از دهدرصد از نرخ فروش کتاب، به نویسنده تعلق میگیرد. برای همین یونیکتاب که یک بانک آنلاین کتاب است، در سال ۱۳۹۳ تأسیس شد تا هرکس به هر کتابی در هر زمینه ای نیاز داشته باشد، بتواند آن را به صورت آنلاین سفارش دهد و درب منزل خود دریافت کند. برای دریافت نرم افزار های مورد نیاز مطالعه کتاب ها با لینک مستقیم بر روی اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید