از نمای خشک سرامیک برای اینکه کسی عاشق شما شود استفاده کنید

آنچه برای موفقیت در این زمینه نیاز دارید، مشاوره طراحی نمای ساختمان است. شما می توانید تمام طرح ها را به صورت خام مشاهده کنید و به شما بینشی در مورد آنچه می گیرید می دهد. برای این که نمای شیشه ای شما به زیبایی اجرا شود، بهتر است پیش از طراحی ساختمان به سازه ای که بنا را نگه می دارد، توجه داشته باشید. برای طراحی نمای بیرونی ساختمان باید به عوامل زیادی توجه کنید تا بتوانید شناسنامه ساختمانتان را به بهترین شکل بسازید. با توجه به نیاز طراحی، رنگ دیوارها را می توان بر روی دیوارهای گچ کاری شده با روکش های مات یا ساتن اجرا کرد. اگرچه سیمان سفید در شکل اصلی خود نیز زیبا به نظر می رسد، اما در صورت اقتضای طراحی نما، می توان آن را به رنگ دلخواه رنگ آمیزی کرد. از دیگر خصوصیات رزین، جلوگیری از رنگپریدگی و تغییر ظاهر سنگ و آجر در اثر تابشهای مضر خورشید است؛ به دلیل خاصیت براقکنندگی از این ماده جهت جلا بخشیدن به نماهای فرسوده ساختمانهای قدیمی نیز استفاده میشود. جهت اعمال رزین باید از یک روز قبل نماشویی انجام شود و سطوح کاملا خشک باشد؛ در غیر این صورت رزین اثری ندارد و یا این که سبب ایجاد سفیدک خواهد شد.

نمای خشک سرامیک میانبرها – راه آسان

از طرفی سطوح خارجی ساختمان به طور مداوم در معرض رطوبت قرار دارند و این مسئله سبب افت زودهنگام کیفیت، رنگپریدگی و آسیبپذیری متریال به کار رفته در نما خواهد بود. نفوذ آب از طریق ترکها و درز بین پنلهای پوششی و سرایت آن به ملات نگهدارنده، میتواند سبب شل شدن و سقوط ناگهانی قطعات بر روی اهالی ساختمان یا عابرین گردد. نمای خشک سرامیک بعلت عدم استفاده از ملات و اجرای همزمان نما در جهات متفاوت (بالا یا پایین نما) سرعت اجرایی بالاتری نسبت به روش دوغابی خواهد داشت. ساندویچ پانل دیواری را میتوان با سرعت بالا در محل مورد نظر نصب نمود و سرعت ساخت دیوارها با ساندویچ پانل چند برابر بیشتر از دیوارهای سنتی است. برای رنگ کردن پانل ها از سیستم های بسیار پیشرفته و با کیفیت بالا استفاده می شود تا رنگ مورد نظر بالاترین کیفیت و بهینه ترین مقاومت را در برابر شرایط نامساعد جوی و آلودگی های صنعتی داشته باشد. 2. با استفاده از انکرهای مخصوص به روش انکر از پشت که در این روش ضخامت سنگ تا ۱٫۵ سانتیمتر مناسب است و حتی میتوان آن را کاهش داد. یکی از محصولات پرکاربرد در ضدآب کردن متریال نما، آبگریزکننده نمای پایه حلال یا پوشش نانو نما است که در جهت افزایش زاویه تماس آب با سطح و کاهش نیروی چسبندگی سطحی عمل میکند. This w as generated  by behsaznama Content Generator DEMO .

جهت اعمال آبگریزکننده نما پایه حلال ابتدا باید هرگونه آلودگی و گردوغبار، از روی سطوح زدوده گردد. سپس بعد از خشک شدن باید بار دیگر محصول را به همین ترتیب روی نما اعمال کنیم و پس از 3 تا 6 ساعت، سطح قابل بهرهبرداری است. نمای سنگ از نماهای پر طرفدار در ایران است و نمای سنگ میتواند بهخوبی در مقابل رطوبت، تغییر رنگ و گرد و غبار مقاومت داشته، رنگ و قیمت نمای سنگ تا بسیار متنوع بوده و بهراحتی و آسان و البته سریع قابل اجرا هستند. کیفیت شیشه های مورد استفاده در طراحی نما، زمانی که این متریال در سطح وسیعی به کار می رود، مواردی مثل عایق بودن، مقاومت در برابر شکستن و جلوگیری از ورود اشعه های مضر را در بر می گیرد. از مزایای دیگر این نوع چسب میتوان به انعطافپذیری، رنگپذیری، مقاومت در برابر تابش خورشید و جلوگیری از اتلاف انرژی اشاره نمود. برخی از این روشها مثل استفاده از محلول آبگریزکننده Lily به تنهایی جهت آبگریز ساختن نمای ساختمان کافی هستند و در برخی موارد میتوان از دو روش به صورت ترکیبی استفاده کرد تا نتیجه حداکثری حاصل گردد (برای مثال روش چسب عایقکننده و لاستیک درزگیر). پر کردن درزهای نما با چسب پلیاورتان تا حد زیادی از نفوذ آب به داخل بنا جلوگیری میکند.

نمای خارجی ساختمان

طراحی نمای کلاسیک ساختمان تا اندازه زیادی به نمای رومی شباهت دارد. این منطقه یک مجموعه قنات است که تقریبا ۱۰ مترمربع مساحت داشته و در عمق ۱۶ متری واقع شده؛ در اصل شبکهای از آبهای زیرزمینی بوده که در هر بخش آن جایی برای دیدن وجود دارد. چوب یک ماده فوق العاده سازگار است که می تواند گرما و زیبایی ارگانیک را به فضای بیرونی بیاورد. این ماده بادوام و همه کاره ظاهری بروتالیستی و در عین حال زیبا را ارائه می دهد، که به خوبی با مواد دیگری مانند چوب، رنگ و شیشه ادغام می شود. بتن، علاوه بر اینکه یک مصالح ساختمانی اولیه است، در حال حاضر در بسیاری از خانه ها به عنوان یک ماده برجسته طراحی نمای ساختمان محبوب است. به هر حال گاهی اوقات، انتخاب بهترین نرم افزار طراحی نمای خانه برای رسیدن به نتیجه دلخواه، دشوار است. طراح میتواند نما را به عالیترین حد ترکیب معماری برساند و یا آنرا تا حد یک سطح بدون طراحی و فکر رها کند. بنابراین دومین چالش ما راه حل ایجاد یک نمای صلب از منظر شهری از یک سو و به حداکثر رساندن شفافیت در دیوار بیرونی بود تا از طرف دیگر به نفع فضای داخلی باشد.

نمای سرامیک خشک

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از مجموعه ها دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید