از نمای خشک Effect شنیده اید؟ همینجا این است

سرامیک نما با استفاده از مصالح و چسب های مخصوصی نصب می شود. جهت زیرسازی نماهای چوبی روی سطوح صافی که سفت کاری آن آجر، بلوک و یا مصالح مشابه باشد، می توان با اندود کردن توسط ملات ماسه و سیمان بصورت کاملا تراز و شاقول، به ضخامت حداقل 5 سانتی متر زیرسازی کاملاً مناسبی برای نصب چوب ایجاد کرد. یکی از جدید ترین روش های نصب سرامیک در ابعاد بسیار بزرگ و با ضخامت کم است. مصالح نوین دیگری مثل نمای HPL (اچ پی ال) و یا نمای چوبی ترموود نیز که امروزه در طراحیهای مدرن مورد استفاده قرار میگیرند نیز تنها به روش خشک قابل اجرا هستند پس در نتیجه شما برای اجرای نمای مدرن تقریبا انتخاب دیگری جز اجرای نمای خشک نخواهید داشت. روشی که عموما مورد استفاده قرار می گیرد روش ملاتی است. روش های نماشویی شامل سه روش شیمیایی – آبی – و سمباده ای میباشد.

تولید کننده نمای خشک

انتخاب این نوع ساختار شیشه ای به شرایط محیطی و کاربری نما بستگی دارد که توسط تیم مهندسی نما تعیین میگردد. پس تا میتونی در انتخاب سنگ کار دقت کن و حتی با مشتریان قبلیش صحبت کن. یکی از مزایای استفاده از فایبر سمنت برای نماسازی، پنلی شکل بودن آن است که سرعت اجرا تا حد زیادی بالا می برد و ظرافت اجرا را نیز بیش تر می کند. حتما می پرسید جای خالی ملات سیمانی را در این نماهای محبوب چه چیزی پر می کند؟ به خاطر عدم وجود ملات و روشهای سنتی و امکان ایجاد چندین کار به طور همزمان در بخشهای مختلف پیش از پیش بر سرعت اجرا افزوده میشود،مواردی دیگر از جمله نیروی کار آزموده به جای کارگر سنتی و غیر فنی (آموزش ندیده) و همچنین استفاده از ماشین آلات صنعتی در انجام روشهای مدرن تاثیر مستقیمی در زمان اجرا میگذارد. در این سیستم ، تایل ها توسط یک کلیپس که به وسیله پیچ یا پرچ بر روی پروفیل های زیر سازی متصل شده اند ، سوار می شوند.لازم به ذکر است که این کلیپس ها کاملاً تایل سرامیک پرسلانی را احاطه کرده و از پایین و بالا آنها را سر جای خود نگه می دارد.کلیپس های بخصوصی برای بستن تایل های سرامیک پرسلانی وجود دارد که در زیر و بالای تایل ها از آنها استفاده می شوند.

مصالح مختلفی وجود دارند که دارای مقاومت های خاصی می باشند. مصالح اصلی ساختمان آجر نما قرمز است که در الگوهای مختلفی مرتب شده و با عناصر زرد (رنگ امضای شرکت) و همچنین اشیا flu فلورسنت که اهداف مختلفی دارند، تکمیل نحوه اجرای نمای خشک ساختمان می شود. این نوع نما دارای مزایای مختلفی ازقبیل سبک وزن بودن، قابلیت تمیزکاری و شستشو، مقاومت به خوردگی و … در نماهای سنگی از انواع سنگهای قیچی، مرمر و تراورتن میتوان استفاده کرد؛ استفاده از سنگهای پردوام و دارای مقاومت بالا در برابر یخزدگی و شرایط نامساعد محیطی مانند نور خورشیدو رطوبت، همچنین داشتن بافت مناسب و بدون ترکخوردگی ، عدم تغییر رنگ و جذب گرد و غبار، قابلیت اجرا و ترمیم آسان بر روی کلیه سطوح و نیز مناسب برای طراحی نمای ساختمان مهم است. حفاظت که اولین و قدیمیترین وظیفه نما است و عبارت است از محافظت ساکنین و سازه ساختمان در مقابل تهدیدهای بیرونی مانند عوامل جوی نامساعد مانند سرما و گرما، باد، جانوران، سر و صدا و … رنگ مخصوص نمای سیمانی ساختمان با ایجاد پوششی محافظ از سطح زیرین خود محافظت میکند. خرید آجرهای نما، عموما دارای تنوع رنگی بوده و از این رو دست افراد برای انتخاب نمونه متناسب با سلیقه و سایر المان ها را باز می گذارد. Th᠎is ​da ta has  be᠎en cre​at᠎ed with t he  he lp ᠎of behsaznama  Co​nt en​t Ge᠎nerato r DE᠎MO !

شرکتهای نمای خشک در تهران

آجرنما برای ساخت این پروژه انتخاب شد زیرا از مواد معمول در آیوتایا است و همچنین ساختار قلعه پوم پت در نزدیکی آن نیز از آجر تشکیل شده است. در قسمت داخلی گالری نیز دیوارها پوشیده از آجرنما هستند که با نورپردازی دقیق و به جا فضایی زیبا و صمیمی ایجاد شده است. این ساختمان آجرنما مانند یک اثر هنری بزرگ و نیمی از ابر است که در آسمان موج می زند. این پروژه به تازگی به پایان رسیده است و از اطراف آن الهام می گیرد و یک ساختمان معاصر متناسب با متن آن ایجاد می کند. این ساختمان آجری کمک می کند تا تعبیر مدرنی از تاریخ تعریف شود. مفتخریم تا با بیش از 10 سال سابقهی خود در حوزه انواع نماهای ساختمانی اعم از کرتین وال، اسپایدر، سقف شیشهای، نرده شیشهای، سرامیک، سمنت برد و … بنابراین ایجاد نماهای هنری و خلاقانه و زیبا باعث ایجاد احساس خوب و نشاط در ساکنان ساختمان شده و آنها را به زندگی در آنجا جذب و علاقمند میکند.

دیدگاهتان را بنویسید