استثنایی وب سایت – نمای خشک به شما کمک می‌کند به آنجا برسیم

برای دانلود کاتالوگ سرامیک نما ساختمان، کلیک کنید. قرار می گیرد. این مواد برای جلوگیری از جریان حرارتی که در مقاطع فلزی قاب ها اتفاق می افتد ضرورت داشته و پوشش حرارتی ساختمان را تشکیل می دهند. مقاطع قاب آلومینیومی در حال حاضر به صورت دو تکه ساخته می شوند تا در فرآورده نهایی بهم متصل نمای سنگ شوند. روکش های پوششی با طیف وسیعی از رنگ برای این نوع پنجره های دوجداره موجود است(پروفیل ها می تواند با روکش های با دوام در برابر شرایط جوی مختلف و در برابر آسیب های uv و خوردگی نمک مقابله کند. این تجمع و یخ زدگی موجب شکسته شدن و یا خوردگی سنگ در بلند مدت میشود و آن را از بین میبرد. این یعنی یک نمای آجری ممکن است سال ها پوسته ساختمان شما را تشکیل دهد و هیچ احتیاجی به تمیز شدن نداشته باشد. بر طبق بهره وری پنجره یک ورق شیشه فقط ۱۶% از انرژی حرارتی را منعکس می کند. ویژگی ترمال بریک در پنجره های آلومینیومی سبب بهره وری انرژی در ساختمان می شود. همرفت فرایندی است که در آن انتقال انرژی حرارتی توسط گردش سیالات (گازها یا مایعات) اتفاق می افتد.

قیمت اجرای نمای خشک در مشهد

قاب های پنجره آلومینیومی ترمال بریک در برابر انتقال گرما و سرما از طریق رسانش عایق هستند. این عایق از طریق جدا کردن بخش فلزی خارجی قاب از بخش داخلی توسط ماده ای که مقدار انتقال گرما و سرما در قاب پنجره را کاهش می دهد، ایجاد شده است. برای مبارزه با این مشکل، مقطع قاب یکپارچه وارد فرایندی به نام “برش و قالب ریزی” می شود. در واقع ایده پنجره آلومینیومی ترمال بریک مشابه واحدهای شیشه های دو جداره است؛ ایجاد یک سد حرارتی برای مقابله با اتلاف حرارت که با استفاده از ماده ای با هدایت حرارتی پایین در سیستم اتفاق می افتد. آلومینیوم به شکل یک واحد یکپارچه درون یک قالب شکل می گرفت و چون آلومینیوم یک رسانای بسیار خوب است، عملکرد حرارتی ضعیفی دارد. در ابتدا گرانول (دانه هایی به شکل سیب) به عنوان ذرات ابتدایی تولید پرسلان تولید می گردد. با توجه به گرایش انسان به سمت زیبایی و استفاده از تکنولوژی در جهان مدرن، علم معماری و طراحی نمای ساختمان نیز همسو با این موضوع با شتاب زیادی دچار دگرگونی گشته است، شرکت های زیادی در زمینه طراحی سیستم نمای خشک وارد رقابت شده اند، اما تعداد معدودی چون آرمن طرح و نما با داشتن کادری مجرب و دستگاه های پیشرفته توانسته به عنوان مجری، مشاور و طراح این نما ها باشد.

اگر شما به دنبال پنجره های مناسبی برای خانه یتان هستید، ممکن است بین پنجره یو پی وی سی و یا پنجره های آلومینیومی ترمال برک که به طور خاص طراحی شده اند، مردد باشید. طراحی نما یکی از مهمترین و اصلی ترین عناصر برای ساختمانهای مسکونی است. 2 – جواز ساخت: دریافت یکی از پرهزینه ترین مراحل ساخت و ساز می باشد. یکی از نکات مهم در نورپردازی عدم استفاده از نورپردازی های غیر متعارف است . پنجره ها نقش مهم و موثری در ساختمان ایفا می کند، پنجره ها باعث ارتباط درون و بیرون ساختمان می شوند و تهویه و نور طبیعی فضا را فراهم می آورند. مصرف سنگ طبیعی در نما به خاطر مقاوم بودن در مقابل شرایط جوی، نور آفتاب و شرایط اقلیمی بسیار زیاد است. این امر در نهایت می تواند سبب تضعیف عملکرد-حتی در مورد پنجره دو جداره – شود. بنابرین، فقط نوار بسیار باریک پلی یورتان می توانست مورد استفاده قرار گیرد. ماده ترمال بریک که مانع از هدایت حرارت می شود (انتقال حرارت در آن بسیار ناچیز است) برای جدا کردن دو متریال ( آلومینیوم ) یا دو سازه که دارای هدایت حرارتی بالایی هستند، مورد استفاده قرار می گیرد. Th​is c ontent was do ne by behsaznama​ Conte nt Generat​or D em oversi on.

این روکش ها برای بازتاباندن انرژی حرارتی به خانه یا خارج خانه طراحی شده اند. از این رو مسیر انتقال و هدایت انرژی حرارتی در قاب پنجره بین داخل و خارج فضای ساختمان قطع می شود. پنجره های ترمال بریک دارای روکش کم گسیل(low-e) می تواند بیشتر از ۹۶% انرژی حرارتی را منعکس کند.در اقلیم های سردتر گرما می تواند از طریق پنجره وارد ساختمان شود و سپس در فضای داخل به دام بیافتد و در اقلیم های گرم تر حرارت بازتاب می شود. تابش که انتقال انرژی حرارتی در فاصله و از طریق امواج فرکانس بالا مانند نور مرئی، نور ماوراء بنفش و یا مایکروویو اتفاق می افتد. رسانش فرایند ساده انتقال حرارت بین اجسامی است که در تماس با هم قرار دارند. گاهی اوقات تصمیم گیری بین این دو تنها به مقایسه ویژگی های مختلفشان باز می گردد. با این حال، پنجره های UPVC هنوز هم بسیار محبوب هستند و هر دو این پنجره ها میتوانند پایدار و مقرون به صرفه باشند. از این رو مزیت دو رنگی به راحتی امکان پذیر و بسیار مقرون به صرفه است.

دیدگاهتان را بنویسید