استدلال برای خلاص شدن از نمای خشک

کار در ارتفاع بدون داربست یعنی دیگر نیازی به نردبان و داربست و کلایمر ندارید و با بستن طناب که یک روش اصولی در دنیاست کار نما را انجام میدهیم. برای بستن طناب باید محیطی را انتخاب کنید از نظر ایمنی صدرصد باشد و حتی به یک درصد نیز اعتماد نکنید. 2. لایه محافظ روی دیوار و قسمت های زیر کار باید به دقت بررسی شوند. از سرامیک های با ابعاد کوچک تا سرامیک های بزرگ و اسلب در نما به کار می روند. پس از اتمام زیرسازی، قطعات ترمووود به وسیله پیچ روی سطح مورد نظر شرکت بهساز نما نصب می گردد. معمولاً مابین قطعات آجر نما از صلیب پلاستیکی استفاده میشود و پس از اتمام دوغاب ریزی فاصله مابین آجر نما توسط پودر مخصوص بندکشی پر میشود. استفاده از مصالح و متریال متنوع برای طراحی نما موجب متنوع شدن آن در ساختمان های مختلف میشود. 6. در زیرسازی نمای ساختمان با سرامیک از متریال هایی استفاده شود که مقاوم باشند و در مجاورت دیگر مصالح واکنش ندهند. برای نصب قطعات بتنی پیش ساخته نما به روش خشک معمولا با استفاده از پیچ و نبشی انجام میشود. هدف از اجرای زیر سازی چیست؟

ساخت پنجره های ترمال بریک

3. در اجرای نمای سرامیکی، بند ضد آب در نظر بگیرید. بند ضد آب از جذب آب توسط سرامیک جلوگیری می کند. نکته مهم دیگر در زمان نصبکردن حفاظهای پنجره استیلی این است که در بیشتر مواقع شما برای نصب آنها نیازمند استفاده از تجهیزات جوشکاری خواهید بود. سرامیک طرح سنگ آنتیک، تنوع رنگ و مدل زیادی دارد که با توجه به طراحی نما استفاده می شود. امروزه طراحی نمای سرامیکی با سرامیک طرح سنگ بیشتر از مدل های دیگر است. جهت مشاوره خدمات ارائه شده توسط گروه ایلیا با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید. ظاهر این سرامیک با رگه هایی شبیه سنگ ساخته می شود. در سیستم انکر حتی اگرسرامیک شکسته شود در اثر نیروهای وارده مثل ضربه یا زلزله به بیرون پرتاب نخواهد شد زیرا قطعات به هیچ وجه از انکر جدا نمی شوند بعلاوه بعلت زیبایی ، یکپارچه بودن نما و عدم رویت اتصالات مناسب ترین سیستم جهت استفاده در مورد ساختمان هایی می باشد که نمای نزدیک دارند.

دتایل اجرای نمای سنگ خشک

سیستم های نمای خشک مشهود به آن دسته از سیستم های نصب نمای خشک اطلاق می شود که قسمتی از بست های مورد استفاده جهت نگهداشتن سرامیک، از بیرون قابل مشاهده هستند. همانطور که مشاهده نمودید بر اساس این طبقات مشخص شده شما می توانید اطلاعات مربوط به بتن اکسپوزی که که می خواهید از آن استفاده نمایید، بررسی نمایید. تخته های فایبرسمنت برد به دلیل ماهیت بادوام و مقاوم در برابر آب/ضد آب بودن، بهتر است برای پانل های دیوار بیرونی خارج از خانه به عنوان سایدینگ یا در مناطق مرطوب داخل خانه مانند حمام و آشپزخانه استفاده شود. 4. نمای سرامیکی در برابر اشعه فرابنفش خورشید مقاوم است. 6. مقاومت و دوام بالا از مزایای نمای سرامیکی است. از جمله مزایای نمای آجری می توان به ( عایق حرارتی و برودتی ، مقاوم در برابر تغییر رنگ ، تنوع در رنگ ، سرعت بالا در اجرا با سیستم خشک ) اشاره کرد. C ontent was c reat ed with the ᠎help of behsaznama  Con te nt᠎ G​enerator DE MO​!

نمای خشک در اصفهان

5. همه اتصالات نما باید از مقاومت کافی در برابر رطوبت، گرما، سرما و نفوذ گازها برخوردار باشند. 4. چهارچوب در و پنجره ای که نصب می شود باید مقاومت و دوام بالایی داشته باشند. 1. در نماکاری ساختمان با سرامیک، پروفیل پنجره ها، درزها و نقاط اتصال اجزای نمای ساختمان باید با دقت زیادی آب بندی شوند. بهترین سیستم نمای ساختمان باید محافظ خوبی در مقابل عناصر سخت طبیعی باشد و می­بایست به آسانی نصب شود، نیاز به تعمیر و نگهداری کمتری داشته باشد، از رطوبت جلوگیری کند و بهترین عایق و محافظ باشد. 10. اگر بخشی از نما تخریب شود، قابلیت جدا کردن سرامیک و جایگزینی وجود دارد. بالکن ها بخشی از نماهای شمالی هستند که هم می توانند به لحاظ متریال قابلیت های بالای خود را نشان دهند و هم در هنگام نورپردازی می توانند آلترناتیو های مختلفی را بپذیرند. این آجرها در درجه حرارتی بالا و دماهای گوناگون محیط، خصوصیات فیزیکی و شیمیایی خود را حفظ میکنند.

دیدگاهتان را بنویسید