استدلال های خلاص شدن از نمای خشک فایبرسمنت

استودیو آرت بتن توانایی تولید قالب های مجموعه خود را دارا میباشد و از این نظر محدودیتی در تولید سایز های مختلف پنل بتن اکسپوز نما ندارد. روش سوم با استفاده از دوغاب که روش سنتی نصب بوده و همچنان مورد نظر نصابانی است که با شیوه های قدیمی که مبادرت به این کار می کنند بوده ، اما به نسبت روش نصب اول و دوم دارای ضعف هایی پس از اجرای نمای خشک در ایران نصب می باشد. از آنجاییکه بتن اکسپوز دارای سطحی صاف و صیقلی می باشد نمایی یکدست و زیبا به چشم بیننده القا می شود. 4. برخی از تایل های بتن اکسپوز بسته به طرح شما نیاز به برش دارند. در بعضی موارد که به حفاظت اضافی از رطوبت نیاز است ، از استفاده از درزگیر یا پوشش بتن نیز استفاده می شود. خطر سقوط مصالح به صفر می رسد. همان طور که در گزارش های قبلی در نشریه پیام ساختمان گفته شد آجرنسوز به دلیل گستردگی رنگ به خصوص مقرون به صرفه بودن هزینه خرید در مقایسه با سایر مصالح بیشترین استفاده در نمای ساختمان را به خود اختصاص داده است.

نمای خشک فلزی

C᠎ontent has been created ᠎with GSA Conte᠎nt Generato᠎r ᠎DEMO.

نمای خشک در مشهد

بتن اکسپوز به پنل های بتنی پیش ساخته ای گفته می شود که در نهایت کار نما بر روی نما اجرا می شود و بر روی آن متریال دیگر و یا ساختار دیگری قرار نمی گیرد از همین رو ظاهر و کیفیت بتن اکسپوز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و در ساخت و استفاده از آن باید نهایت دقت و ظرافت را به کار گرفت. از این رو مدیران رتبه اول سازمان ها و موسسات ، علاوه بر روش های جدید تبلیغات ، تلاش می کنند تا نوع محل و به خصوص نمای ساختمان مرکزی سازمان خود را به گونه ای طراحی و انتخاب نمایند تا نشان دهنده ی نوع و اهمیت فعالیت آنها باشد. 7. نصب پنل ها باید از پایین به بالا شروع کنید. پنل بتن اکسپوز نما یکی از نیاز های طرح های مدرن و مینیمال هست و با توجه به زیبایی ظاهری و دوام بالا نسبت به سنگ و دیگر متریال ها پرطرفدار شده است.

تجهیزات نمای خشک

روش اول نصب خشک شناخته می شود ، که در این روش بدون استفاده از هرگونه ماده شیمیایی (چسب یا دوغاب) با استفاده از پروفیل کشی (پروفیل بندی) و با استفاده از اتصالات مورد نیاز ، تایل های بتن اکسپوز در محل هایی که به نسبت سایز و ضخامت تعبیه شده قرار می گیرند. یکی دیگر از کاربردهای این پنل صنایعی مانند خودروسازی و واگن سازی می باشد. 9. پس از اتمام نصب پنل ها درز بین تایل ها را با فوم و پودر بندکشی پر کنید. 8. پس از تراز هر تایل در مکان مناسب آن را به شاسی پیچ نمایید. اگر از آجر نما بخواهید برای نماسازی استفاده کنید پس لازم است با انواع چیدمان آن آشنا باشید. آگاه باشید که پنل های بتنی مانند سرامیک بی نقص نیستند. 5. با توجه به ابعاد تایل های بتن اکسپوز و جای بولت آنها شاسی فلزی را به دیوار متصل کنید.اگر از روش پیچی استفاده میکنید مراقب تداخل محل پیچ های اتصال شاسی به دیوار و جای بولت های پنل باشید.

با توجه به استفاده از فرمولاسیون تخصصی و منحصر به فرد در ساخت پنل های بتن اکسپوز، این پنل ها بهترین گزینه برای استفاده در شرایط آب و هوای نامساعد هستند. با تعیین حداقل مقاومت فشاری ، حداکثر نسبت آب به سیمان و دامنه مناسب هوای محبوس ، می توان دوام را بهبود بخشید. سیستم پانل بنتی اکسپوز و نمای ساخته شده در محل عملکرد مشابه را در مورد انتقال صدا از نمای خارجی به فضای داخلی ساختمان فراهم می کند. در موقع دوغاب دادن روی دیوار باید کاملا توجه نمود که دوغاب به قسمت نما ریخته نشود زیرا در اینصورت منظره ناخوشایندی بآن خواهد داد . در هنگام تولید پنل های بتن اکسپوز میتوان در آن اتصال های مناسب اسکوپ، قرار داد که اجرای آن را با ملات امکان پذیر می نماید. پانل بنتی اکسپوز که در سیستم های دیواری مورد استفاده قرار می گیرند ، شکل های مختلفی دارند. 90 تا -50 درجه سانتی گراد، پنل بتن اکسپوز را برای هر نوع آب و هوایی بی رغیب نموده است.

دیدگاهتان را بنویسید