استراتژی برای به حداکثر رساندن اجرای نما

به وسیله ای قطعه سنگ، نما به تمامی بخش های زیرین متصل می شود. برای اینکه سرامیک خشک را در نما به کار ببرند ابتدا نما را آهن کشی می کنند و بعد از آن سرامیک را به وسیله نگهدارنده هایی که مخصوص هستند متصل می کنند. با گذر از مراتع، کمکم بافت جنگلی رخ نشان میدهد. اجرای نما به روش خشک تا 60 درصد از زمان اجرا را نسبت به روش های سنتی و قدیمی کاهش دهد و تاثیر اقلیم و دما که به صورت منفی پیش میاید را کاهش میدهد و بخاطر عدم وجود ملات و روشهای سنتی در چندین جبهه کاری و به صورت موازی در قسمت های بالا و پایین ساختمان بر سرعت اجرا افزود و همچنین مواردی مانند به کارگیری اکیپ های فنی آموزس دیده بجای نیروهای سنتی و غیر فنی ، استفاده از ابزار آلات بروز و صنعتی تاثیر بسیار زیادی در کاهش زمان اجرا و بالا رفتن کیفیت خواهد گذاشت . در سیستم نما خشک در صورت صدمه دیدن المانی از پوشش نما (مثلا شکستن بر اثر ضربه ی شدید) می توان به راحتی آن قسمت کوچک از پوشش را باز و تعویض کرد. شرکت زیباآشیان بر اساس شناسایی سلیقه مشتری و بر مبنای اصول زیباشناسی ، معماری و همچنین مسائل مربوط به اجرا و تکنولوژی های روز نما ، اقدام به طراحی نمای خشک با استفاده از بروز ترین و مدرن ترین نرم افزار های طراحی برای مشتریان محترم می نماید.

راهنمای نهایی بهساز نما

نصب لایه عایق به صورت پیوسته در جهت پوشاندن دیواره ساختمان، باعث حفظ تعادل دما در تمام سطح می شود و از مشکلات ناشی از ایجاد پل های حرارتی و قطع شدگی عایق حرارتی در اطراف ستون ها و تیرها و محل اتصال آنها به یکدیگر که در دیوارهای معمولی به وجود می آید را نخواهد داشت. همچنین از لایه های متعددی تشکیل شده است که شامل پوسته بیرونی، فضای داخلی تهویه پذیر، لایه عایق حرارتی و دیواره داخلی ساختمان می شود که همه لایه ها به وسیله سازه های فولادی و آلومینیومی، به سازه ساختمان متصل شده اند یکی از روشهای جدید برای نماسازی ساختمانها اجرای نمای خشک است. در هنگام استفاده از رنگ نما، برای نمای ساختمان ها، بایستی به چند نکته توجه کنید. کیفیت این نما بسیار بالا می باشد و در برابر انواع شرایط جوی و محیطی مقاومت بسیار بالایی دارد، به همین دلیل بسیاری از مهندسین ساختمان از این نما برای ساختمان استفاده می کنند و نهایت رضایت خود را از این نما اعلام انواع روش های نمای خشک می دارند. نمای تمام شیشه از زمان معماری مدرن به عنوان پوشش ساختمان مورد استفاده قرار گرفته است.  Post has be​en created  by behsaznama C on᠎tent Generator ​DEMO᠎!

یید و یا اینکه آن را تعمیر کنید.

اما در مناطق مرطوب و گرم، بهتر است که هوا داخل نما جریان داشته باشد. می توانید برای کاهش یکنواختی در طراحی آن از یک یا دو المان شاخص استفاده کنید. در صورتی که قسمتی از نمای خشک آسیب ببیند، شما به راحتی می توانید آن قطعه را جدا کنید و آن را تعویض نمایید و یا اینکه آن را تعمیر کنید. از این سنگ به صورت تنها و یا ترکیبی با سایر سنگ ها در هنگام سنگ کاری نمای ساختمان استفاده میشه. پویایی در نما ساختمان یکی دیگر از اصول طراحی نما است و شما می توانید پویایی نمای یک ساختمان را به روش های مختلف نظیر عوض کردن ابعاد بازشوی نما نظیر پنجره و تلفیق مصالح مختلف و ترکیب کردن المان های عمودی و افقی و … همینطور از دیگر موارد مثبت روش خشک که تأثیر زیادی بر زمان اتمام پروژه ها دارد امکان شروع نما بلافاصله بعد از تکمیل اسکلت ساختمان میباشد که این مورد در پروژه های انبوه سازی و بلند مرتبه سازی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. مصالح نمای خشک به دلیل مزایای بالایی که دارند از دیگر مصالح نما در دنیای امروز برتر هستند.

اجرای بتن اکسپوز

This was c᠎re᠎ated wi​th behsaznama  C on᠎te᠎nt G᠎en​erat᠎or Dem᠎ov ersion᠎!

نمای خشک سنگ

در صورت استفاده از آجر در سطح نمای ابنیه از جنس آجر بندکشی شده و در صورت استفاده از سیمان به صورت آبساب یا شسته با آبچکان مناسب، باشد. با تولید صنعتی مقاطع زیرسازی نما اعم از پروفیل های آهنی، آلومینیومی یا گالوانیزه و استیل و همچنین مصالح رویه نما، قطعا امکان خطای انسانی در بخش های مختلف اعم از درصد اختلاط ملات و … در این روش بر خلاف روش های قبلی غیرنمایان که شیار یا سوراخ پشت تایل ایجاد می شد، شیارهایی در ضخامت تایل های سرامیکی ایجاد و تایل از قسمت فوقانی و تحتانی مهار می شود. نمای خشک سرامیک دارای تنوع بسیار زیادی در رنگ و طرح بوده و بنا بر فواید فراوانی که دارد مورد توجه طراحان ساختمان قرار گرفته است. نمای بیرونی از دیواره ساختمان جداست و همین امر سبب جلوگیری از تابش مستقیم آفتاب و برخورد مستقیم قطرات باران به دیوار ساختمان می شود و در واقع از ساختمان، همچون سری، در برابر عوامل جوی محافظت می کنند و به عنوان حایلی بین داخل و خارج ساختمان عمل می کند. اهمیت این قضیه سبب شده است که در بسیاری از شهرها و کشورهای پیشرو جهان در رابطه با سیما و کالبد ساختمانها ضوابط و مقررات ویژهای پیاده شود.

دیدگاهتان را بنویسید