استراتژی های بی رحم قیمت نمای خشک مورد سوء استفاده قرار گرفت

اینکه قرار است در یک شهر گرم و خشک رنگ نما را اجرا نمایید بسیار متفاوت از اجرای آن در شهرهای شمالی با رطوبت و بارندگی بسیار زیاد می باشد. این یعنی اینکه اگر نمای شما چوبی می باشد و از رنگی مخصوص برای اینکار استفاده می کنید که باعث زیبایی و جلای آن می شود این رنگ بر روی پوشش های دیگری چون بتن یا سیمان به خوبی اجرا نشده و یا کیفیت لازم را به وجود نمی آورد. اگر در مناطق گرم و خشک قرار دارید و رنگ سنگ تراورتن شما هم از نوع سفید نیست برای جلوگیری از شوره زدن سنگ نما از رزین معمولی میتوانید استفاده کنید. بنابراین میتوان این محصولات را به عنوان محلول ضد شوره به کاربرد. بنابراین میتوان گفت که اولین نماهای خشک بهصورت سنگی ساخته شدند. امروزه مهندسی نما از مباحث مهم در عرصه ساخت نماهای زیبا ، مقاوم و با هویت می باشد. از طرف دیگر این اشعه سبب می شود تا رنگ نما کم رنگ شده و به مرور زیبایی خود را از دست بدهد. رنگ نما می تواند علاوه بر زیبایی عمر مفید بالایی را نیز برای نمای شما به ارمغان بیاورد به شرطی که به درستی و با بهترین رنگ اجرا شده باشد. Con tent was c​reated wi th the ᠎help of GSA  C on tent G en erat᠎or᠎ D᠎emov᠎ersi​on!

خب برسیم به اصل مطلب اصلا بادگیر چیست ؟

خوب شما می توانید این رنگ را در فضاها یا شهرهای مختلفی که مد نظر دارید اجرا بکنید و البته مهم می باشد که این شرایط را به خوبی ارزیابی نمایید. نکات مهم رنگ نما کمک می کند تا اجرای پوشش رنگ نما به خوبی و با کیفیت مناسبی انجام بشود. برای بهتر آشنا شدن با واژه پلان در معماری بر روی پلان چیست ؟ خب برسیم به اصل مطلب اصلا بادگیر چیست ؟ این به این معناست که هرچه ارتفاع ساختمان یا سازه بیشتر باشد متراژ سطح نما بالا میرود و مدت زمان و تایم بیشتری را برای نظافت نما باید صرف کنیم.البته ارتفاع زیاد ساختمان نیاز به افراد باتجربه و ماهر دارد که شرکت آرین همت شهر توانایی انجام هرگونه خدمات در ساختمان های مرتفع را دارد. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم در هنگام خرید از فروشنده درخواست کنید تا بر اساس نوع نمای شما بهترین رنگ های موجود را پیشنهاد بدهد. در آب انبار ها برای خنک نگهداشتن و تهویه مناسب از بادگیرها استفاده می شود و در یک آب انبار شهری متناسب با وزش باد مطلوب تعداد بادگیرها تا هفت عدد متغییر است.

خوب در دل جنگل ها اگر بخواهید که نمای ویلا یا ساختمانخود را رنگ نمایید باید از رنگ هایی به غیر از رنگ سبز برای این کار استفاده کنید. در ساخت باغ ویلا و ساختمان های لوکس کاربرد دارد. طرح های شیشه ای از جمله گزینه های مورد علاقه بسیاری از افرادی است که می خواهند به خانه شما ظاهری شیک و غنی ببخشند. پس لازم است بادگیرها از چند وجه باد مطلوب را وارد ساختمان کنند. لازم به ذکر است که برای دوام این راهکار از مواد آبگریز کننده نیز باید استفاده شود. گسترش پلان در طول محور شرقی- غربی لازم به نظر می رسد. بادگیرهای مستطیلی را به گونه ای می سازند که بخش بزرگ سطح نمای آن در جهت باد مطلوب قرار بگیرد و اغلب در مناطقی که در تابستان جهت وزش باد مطلوب از شمال شرقی به سمت جنوب غربی است کاربرد دارد. شما در ادامه پلان هایی از بادگیرهای مربعی و چند ضلعی را می بینید.

از دیگر ویژگی ها باید به مقاومت در برابر رطوبت و بارندگی باید اشاره نموده که در شهرهای شمالی بسیار مهم می باشد. به کار بردن بالکنهایی که حالت برآمده و فرورفته دارند، میتوانند در کنترل نور خورشید به شما کمک نموده و درواقع به عنوان سایه بان عمل نمایند. در سنگ کاری نمای ساختمان، دوغابِ مورد استفاده، حالت خمیری و غلیظ تر داره تا بتونه اتصال محکم تری با سنگ برقرار کنه. نیروی زلزله خواهد داشت و اگر در ابتدای طراحی ساختمان، نما بصورت خشک دیده شود با کاهش قابل توجه در وزن ساختمان، نه تنها قیمت تمام شده افزایش پیدا نمی کند بلکه با کاهش وزن اسکلت و فونداسیون در قیمت نهایی نیز تأثیر کاهنده مهمی باقی خواهد گذاشت. بر طبق نقشه های ارائه شده توسط ریاضی در کتاب اقلیم و ساختمان، تهران در اقلیم سرد زمستانی و گرم و خشک تابستانی قرار دارد. مهم نیست اهل کدام اقلیم ایران باشید ؛ وقتی اینجا هستید نشون میده ممکنه شما تا به حال یک بادگیر از نزدیک دیده باشید و یا اگر نه بی شک اسمش به گوشتان خورده است و حتما دوست دارید بدانید بادگیر چیست ؟

نمای بی طرفانه نمای خشک

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد نمای خشک سنگ لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید