اصول نمای خارجی ساختمان که از امروز می توانید بهره مند شوید

هنگام ورود به یک منطقه مسکونی و مشاهده ساختمان های منطقه اولین و مهم ترین چیزی که به چشم بیننده می رسد طراحی نمای آن ساختمان ها ست. نمای کامپوزیت با استفاده از ورق های کامپوزیت آلومینیوم اجرا می شود که ورق ها حاوی دولایه ورق از جنس آلومنیوم و یک لایه از مواد پلی اتلین می باشد که کل ضخامت ورق های کامپوزیت به 4 میلی متر می رسد و بسیار سبک هستند. به طور مثال بهتر است که در شمال کشور به هیچ وجه از نمای کامپوزیت برای ساختمان خود استفاده نکنید. اجرای نمای کامپوزیت نیز یکی دیگر از روش های اجرای نمای خشک محسوب می شود که این روزها مورد استقبال ویژه قرار گرفته است. بسیاری از نماها ارزش تاریخی دارند و در کشورهای گوناگون قوانین سختگیرانهای در مورد موضوع تغییر نما وجود دارد که برخی از این قوانین هر گونه دگرگونی در نماهای تاریخی را ممنوع میکند.

سبکهای مختلفی برای طراحی نمای ساختمان وجود دارند.

تنوع بسیار بالا در مقایسه با نماهای سنگ-چوب-کامپوزیت-شیشه دارد. عایق نانو نما و فوق آبگریز DNW ، بر روی کلیه سطوح نفوذ پذیر و نماهای ساختمانی مانند نمای آجری، بتونی، سیمانی و کاهگلی که جذب آب دارند، جهت آبگریز کردن آن ها استفاده می شود. ⦁ بعد از ترک گیری و مرمت نوبت به آسترکاری یا استفاده از پرایمر میرسد. البته در صورتی که کیفیت مناسبی برای سنگ انتخاب نشود، ممکن است در مقابل سرما و گرما ترک بخورد. آنها با توجه به شرایط آب و هوایی، کاربری ساختمان و خیلی از ویژگیهای دیگر طراحی مناسبی را در اختیار شما قرار میدهند. شیشه یکی از متریالی است که برای نمای خیلی از ساختمانها به کار برده میشود. سبکهای مختلفی برای طراحی نمای ساختمان وجود دارند. در طراحی نمای ساختمان میتوانید از نمای نانو استفاده کنید تا ساختمان در برابر آسیبهایی مانند رطوبت مقاوم بماند. پس بهطور کلی میتوان مولفه دانش در تولید یک محصول را بهعنوان معیاری برای تعیین پیشرفته یا سنتی بودن آن در نظر گرفت، به طوری که سرامیک خشک نما به دلیل نوع تولید آن که بر اساس دو گونه اکسترودی و استفاده از دستگاه های پیشرفته ورقه ورقه نمودن سرامیک به ضخامت یک سانتی متر تقسیم بندی می گردد از دسته سرامیک های پیشرفته محسوب می شود.

Th​is po᠎st was g enerat᠎ed  by behsaznama  C onte᠎nt​ Gener ator  Dem᠎over​sion!

اجرای نمای خشک سرامیک

توسط این ابزار شما قادر به طراحی ساختمان به صورت دو بعدی و سه بعدی می باشید. به طور کلی نمای ساختمان از دو عنصر اصلی تشکیل شده که شامل ارکان و اجزا میباشد. دفتر معماری پلان کده بر آن است که کلیه ی طراحی ها را از مرحله ی طراحی پلان مسکونی”تجاری” اداری، طراحی نما به سبک مدرن و کلاسیک، طراحی دکوراسیون داخلی مسکونی “اداری” تجاری، طراحی پلان و نمای ویلا، بصورت اصولی طبق قواعد و ارکان صحیح معماری در “اسرع وقت با هزینه های مناسب توسط بهترین طراحان” به کارفرمایان بصورت حضوری و آنلاین در کلیه ی شهرهای ایران ارائه دهد، در این مقاله برآنیم که قبل از بررسی طراحی نمای رومی با تاریخچه و تعاریف معنایی در رابطه با نمای ساختمان آشنا شویم… این ابزار در وهله اول یک برنامه طراحی داخلی است، اما برای طراحی نمای ساختمان هم مناسب است. دکوراسیون داخلی یعنی هماهنگ سازی برای به جلوه درآوردن رنگ ها ، اثاثیه و سایر اشیاء در یک اتاق یا ساختمان به صورت هنرمندانه است . ​Th is  po st w᠎as cre ated  with the  help of behsaznama  Co nt ent Generato᠎r  DEMO !

نمای خشک سرامیک

در صورتیکه رنگ نمای بکار رفته در نمای ساختمان مناسب بوده و از کیفیت قابل قبولی برخوردار باشد، نمای ساختمان حداقل 10 تا 15 سال در مقابل باد و باران عایق خواهد بود. شرکت طراحی و ساخت و ساز آد با برنامه های سه بعدی پیشرفته، تناسبات رنگی مختلف را به شما نشان می دهد تا بهترین رنگ را انتخاب کنید. از آن جا که این متریال به صورت پنل مورد استفاده قرار می گیرد، به اجرای نما سرعت بخشیده و نتیجه تمیزتری نیز ارائه خواهد داد. آجرها که استفاده از آنها به گذشتههای دور برمیگردد در شکلها و سایزهای مختلف ارائه میشوند. یکی از مهمترین مزایایی که دارند مقاومت بالای آنها در مقابل آتش سوزی است و نسوز هستند. تصمیمات طراحی زیادی وجود دارد که باید در طول یک پروژه اتخاذ شوند و مهم است که به یاد داشته باشید که همه آنها به هم وابسته و مرتبط هستند. اما مشکلاتی مانند تحریق و یا آسیب حشرات را به همراه دارد. چوبها انواع مختلفی دارند؛ چوبهای نرم مانند کاج یا صنوبر برای نمای بیرونی ساختمان مناسبتر هستند. هر کدام از این مصالح ممکن است برای برخی از نماها مناسبتر باشند.

اتصالات نمای خشک

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از این کتاب دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید