اطلاعات واضح و بی طرفانه درباره اجرای نما (بدون همه هیپ)

ریزش سنگ های نما و از بین رفتن کیفیت ان است زیرا الودگی هوا. یک نما به معرفی وضعیت ساکنان ساختمان در بین عموم است. بنابراین افراد برای جلوگیری از کاهش زیبایی ساختمان به بازسازی آن روی میآورند. این امر ضمن جلوگیری از ورود هوای سرد از ورود پرندگان و حشرات هم جلوگیری می کرد. به دلیل وجود بادهای مطلوب این نوع بادگیرها باد را از هر طرف که وزش داشته باشد گرفته و به داخل کانال هدایت می کند . با بررسی های اجرایی و مشخص شدن مشکلات موجود در این نوع روش اجرا، مهندسان توانستند تجهیزات متنوعی را برای نصب سنگ و سرامیک برروی نما پیدا کنند و این تجهیزات را به شکل امروزی درآورند.جهت اجرای نماهای خشک چهار مرحله اجرای اصلی وجود دارد که شامل اجرای عایق حرارتی، چهارچوب نگهدارنده یا شاسی کشی زیرکار، زیرسازی متناسب با نوع مصالح نازک کاری و در نهایت اجرای مصالح نما با اتصالات مناسب است.

فروش تجهیزات نمای خشک

یکی از قابلیتهای چشمگیر سرامیک سایز بزرگ، مقاومت آن در برابر پوسته پوسته شدن است. در این سیستم ، تایل ها توسط یک کلیپس که به وسیله پیچ یا پرچ بر روی پروفیل های زیر سازی متصل شده اند ، سوار می شوند.لازم به ذکر است که این کلیپس ها کاملاً تایل سرامیک پرسلانی را احاطه کرده و از پایین و بالا آنها را سر جای خود نگه می دارد.کلیپس های بخصوصی برای بستن تایل های سرامیک پرسلانی وجود دارد که در زیر و بالای تایل ها از آنها استفاده می شوند. در این سیستم در ضخامت سنگ سوراخ ایجاد می گردد و با استفاده از اسکوپ های پیمی گالوانیزه و استیل، سنگ در محل خود نصب و رگلاژ می گردد. میتوانید به محصولاتی که در نمایندگی رنگ جوتن تهران عرضه میشوند کاملاً اطمینان کنید و از خرید خود رضایتمند شوید. شما در انتخاب شرکت مورد نظر باید بسیار دقت کنید چون امروزه بسیاری از افراد تازه کار هستند و ممکن از صدمه سنگینی به نمای شما وارد کنند. رنگ آکریلیک آب پایه مخصوص نمای داخل و خارج ساختمان به شماره کد RTB-694-R با چسبندگی عالی به سطوح بتونی و مقاومت در برابر هوا، رطوبت و اشعه ماوراء بنفش پوشش مناسبی برای رنگ آمیزی سطوح بتونی و نمای ساختمان می باشد.

آستر پیشنهادی سیلر اپوکسی، RTB-750 روناس و بتونه اپوکسی روناس به شماره کد RTB-788. پس از آن رشته ای از بتونه بر روی پروفیل قائم قرار داده می شود. از دیدگاه مهندسی، نما بر روی مصرف انرژی سازه تاثیرگذار است. تابش مستقیم آفتاب در این مناطق شدید است، آسمان این مناطق در بیشتر مواقع سال بدون ابر می باشد ولی بعد از ظهرها در اثر گرم شدن و حرکت لایه های هوای نزدیک به زمین، مه و طوفان گرد و غبار پدید می آید، رطوبت کم و نبودن ابر در آسمان باعث می شود دامنه ی تغییرات دما هوا در این مناطق بسیار زیاد شود. کوهستانهای غربی که دامنه های غربی رشته کوه های مرکزی ایران را شامل می شوند با توجه به اینکه میانگین دمای هوا در گرم ترین ماه سال در آنها بیش از ۱۰ درجه و میانگین حداقل دمای هوا در سردترین ماه کمتر از ۳- درجه ی سانتی گراد است، از جمله مناطق سردسیر به شمار می روند، از ویژگیهای این اقلیم، گرمای شدید دره ها در فصل تابستان و اعتدال آنها در فصل زمستان میباشد. نوع سیمان باید در فصل گرما، دیرگیرتر بوده و در زمستان از نوع زودگیر باشد. در این اقلیم که بیشتر مناطق نیمه استوایی را شامل می شود، به دلیل وزش بادهای مهاجر که از جنوب غربی و شمال غربی به طرف استوا در حرکت اند، هوا بسیار خشک است.

نمای خشک مشهد

در این مناطق، تفاوت دمای هوای سطح خشکی و سطح دریا باعث به وجود آمدن نسیم های دریا و خشکی می شود، و از ویژگیهای دیگر این اقلیم شدت زیاد تابش آفتاب است که در هوای مرطوب این ناحیه خیرگی و ناراحتی چشم را در پی دارد. تابش آفتاب در این مناطق در فصل تابستان زیاد و در فصل زمستان اندک است. در این منطقه بارندگی بسیار زیادو در تابستان به صورت رگبار است، دمای هوا در تابستان در روز بین ۲۵ تا ۳۰ درجه سانتی گراد و در شب بین ۲۰ تا ۲۳ درجه سانتی گراد و در زمستان بالای صفر می رسد، شهرهای رشت، بند انزلی، بابلسر و گرگان در این منطقه قرار دارند. با توجه به وضعیت پراکندگی ناهمواری های جغرافیایی در فلات مرکزی می توان در منطقه آب و هوایی متمایز یعنی نیمه بیابانی و بیابانی را در آن تشخیص داد که می توان شهرهای تهران، مشهد، اصفهان و شیراز را جزء مناطق نیمه بیابانی و شهرهایی چون زاهدان و یزد را مناطق بیابانی نام برد.  Th᠎is w as g​enerat ed by behsaznama ​Content Ge nera tor ᠎DE​MO!

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد شرکت بهساز نما لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید