افراطی نمای خشک سیمانی

برای استفاده از ترموود، نگرانی بابت آب و هوا نداشته باشید جرا که با رعایت برخی از موارد و نکات در طراحی ترموود در شیراز، می توان از پوسیدگی بسیار کمتری در رابطه با این نوع از نما صحبت کرد و به همین دلیل هزینه تعمیر آن کاهش پیدا میکند و نگهداری کمتری را خواهد داشت. یکی دیگر از مزایا جی اف آر سی دوست دار محیط زیست بودن آن می باشد که بسیار با اهمیت می باشد. بنابراین اعمال سلایق شخصی بدون در نظر گرفتن نمای محیط نه تنها به زیباتر شدن ساختمانها کمکی نمیکند بلکه باعث آشفتگی میشود. ساخت و طراحی ترموود در شیراز یکی از مواردی است که بسیار مورداستقبال قرار گرفت و در دکوراسیون داخلی و نمای ساختمان طنین انداز شد. همچنین مانند آجر یا سنگ که بعضاً در دکوراسیون داخلی هم استفاده می شود بتن های اکسپوز هم برای دکور داخلی دیوار و سقف باشگاه ها، فست فود ها، شرکت ها و حتی منازل استفاده های فراوانی دارند. چرا از آجر نما نسوز استفاده کنیم؟ انواع نسوز و دستی آن در بازارهای فروش آجر نما در مشهد قابل خریداری است. مهمترین عوامل تعیین کننده ی ویژگی مصالح ساختمانی مناسب برای مناطق گرم، حداکثر دمای روزانه هوا و دامنه نوسان آن است.

سرامیک نمای خشک

از جمله ی این مصالح می توان به بتن، آجر، بلوک های سیمانی و گچی و همچنین سنگ نما ها اشاره کرد. همچنین قیمت آن به رنگ چوب نیز بستگی دارد. آمار کم دزدی، سرقت و خشونت: آن چنان که مشخص است پایین بودن آمار انواع سرقت و دزدی یکی از مهمترین عناصر امنیت شهرها است. از ویژگی های جی ارسی نصب و اجرای ساده تر و سریع تر آن است. ویژگی مهم این بتن قابلیت های معماری آن می باشد که می تواند در رنگ، سایز، ضخامت و طرح های متنوع ساخته شود. بتن اکسپوز به علت دارا بودن تنوع در شکل ظاهری و قابلیت ساخت و تولید ابعاد مختلف، به طراحان، مهندسان و کارفرمایان محترم این امکان را می دهد که انتخاب گسترده ای در مورد پروژه خود داشته باشند، تنوع در ابعاد و بافت، سطح نهایی زیبا و ساده ای را برای کسانی که به معماری مدرن علاقمند هستند ایجاد می کند. از طرفی این رنگ ها بر پایه ی ترکیبات سیلیکون مرغوب ساخته می شوند که مجموعه ای از رنگدانه های کاملاً پایدار نیز در ترکیب نهایی آن ها مخلوط شده است. جی اف آر سی/ جی آر سی (GFRC/GRC) در برابر محیط های خشک و مرطوب، گرم و سرد انطباق پذیر است و می توان در محیط های مختلف و با ماندگاری بالا از آن ها استفاده کرد.

در نهایت چوب آرام آرام سرد شده و این درجه به 100 میرسد و سپس با پاشیدن آب و بخار آب دمای آن را به دمای محیط میرسانند. مراحل تولید چوب ترمو به این صورت است که ابتدا به اشکال دلخواه برش داده و آن را تا 100 و سپس تا 130 درجه سانتی گراد در دستگاه در معرض حرارت و گرما قرار میدهند تا چوب خشک شود و رطوبت آن کاهش یابد. استفاده از آجرهای نسوز، که رطوبت کمتری جذب کرده و میزان تبخیر بالایی دارند، بسیار مناسب می باشند. به این صورت رطوبت نهایی ترمو به 4 تا 6 درصد میرسد. شرکت نماوان بعنوان وارد کننده ترموود خارجی و مجری ترمو، اجرا و نصب ترمو در شیراز را به صورت کاملا تخصصی و مهندسی شده انجام میدهد. به گونه ای که امکان تولید قطعات با ابعاد بزرگ و ضخامت کم را فراهم می نماید. بتن سبک مسلح شده با الیاف شیشه کاربرد ویژه ای در تولید قطعات اجرای نمای خشک در ایران نما دارد. Th is has  be en generated with the help  of behsaznama Cont ent ​Generato r  DEMO᠎.

در برخی از طرح ها علاوه بر اینکه به عنوان نمای نهایی کار مورد استفاده قرار می گیرد، نقش سازه ای را نیز ایفا می کند که در این صورت بتن به صورت درجا اجرا می شود. اگر چنانچه تمایل دارید از این نوع سرامیک برای نمای ساختمان های خود استفاده کنید، با ما در کاشیران همراه باشید. علاوه بر این، تیمی مجرب از افراد حرفهای و فعال در حوزه آهن و فولاد در آیرومارت، با ارائه مشاوره فنی و تخصصی، میتوانند راهنمای مناسبی در تمامی مراحل خرید شما باشند. همانگونه که از نام این مدل سرامیک پیدا است، سرامیک خشک مجوف دارای سوراخ هایی در ساختار خود می باشد و به همین دلیل عایق صوتی و حرارتی مناسبی برای نما های ساختمانی است و همچنین وزن کمتری نسبت به نمونه های دیگر داشته و بار مرده کمتری به ساختمان وارد می نماید. انواع مواد افزودنی دیگر نیز در این سازه به کار می رود. همانطور که میدانید اجرای ترمو در شیراز در موارد مختلفی مانند دکوراسیون داخلی، فضای باز، سایه بان، آلاچیق، روف گاردن، سونا و استخر، نمای ساختمان و هر سازه چوبی، کاربرد دارد.

دیدگاهتان را بنویسید