افراطی نما خشک در مشهد

۴. پایداری ایستایی خوب در برابر شرایط آب وهوایی مختلف، این نما در برابر شرایط جوی مختلف هرگز رنگ و کیفیت خود را از دست نمیدهد . امیدواریم که مطالعه این مطلب برای ما مفید بوده باشد و با بیان نظرات خود ما را در بالا بردن کیفیت مطالب وبسایت آجر سامان یاری فرمائید. بنابراین برای داشتن نمایی ایدهآل باید ابتدا متریالی مناسب و با کیفیت فراهم شود. نواحی خشک از لحاظ منابع معدنی غنی می باشند ولی از نظر آب کمبود دارند، بنابراین مواجه با مشکلات اکولوژیکی هستند. گر چه جمعیت به طور نسبی در مناطق خشک پایین است ولی در شهر های بزرگ مناطق خشک مانند پکن، تهران، کراچی جمعیت زیادی زندگی می کنند. ولی با توجه به شرایط تابستانی، ساختمان ها باید فشرده و مکعبی شکل باشد. از آنجایی که آجرهای نما در یک پروژه قابل مشاهده می باشند، دارای رنگها و خصوصیات ظاهری متنوع و زیبایی هستند ؛ در حالی که ظاهر آجرهای معمولی به علت کاربرد در قسمت های داخلی اهمیت چندانی ندارند و به طراحی ظاهری آنها توجه خاصی نشده است. قدمت و تاریخ کشور ما به قدری قابل توجه است که نمی­توان در رویکرد­های معماری نوین آن­ها را نادیده گرفت. این نواحی در تمام فصول سال از رطوبت زیاد برخوردارند و اختلاف دمای شب و روز در آن­ها پایین است. This has ᠎been g᠎en᠎erat᠎ed by G​SA Con᠎te nt G​en er ator DE MO !

چه کاری می توانید انجام دهید تا شرکت نمای خشک خود را از تخریب توسط رسانه های اجتماعی نجات دهید؟

سنگ­های تیره رنگ، بهترین گزینه برای اقلیم فوق می­­باشند و در میان آن­ها سنگ تراورتن که مقاومت مناسبی در برابر انبساط و انقباض دارد، کاربرد بیش­تری دارد. چوب، همان گونه که در اقلیم مرطوب و معتدل کاربرد دارد، برای استفاده در این مناطق نیز گزینه مناسبی به شمار می­آید. نمای کنیتکس از دیگر گزینه هایی است که می توان در طراحی نما انتخاب و مورد استفاده قرار داد. بنابراین، شایسته است مصالح سنگین با ضخامت زیاد که سبب کم شدن تهویه می­شوند، در این اقلیم مورد استفاده قرار نگیرند. از مهمترین مشخصات صحراها بارش کم باران، کم بودن پوشش گیاهی و اختلاف زیاد دمای روزانه است. استفاده از این مصالح با ظرفیت حرارتی بالا باعث می شود گرمای محیط پیرامون بنا با مدت زمان تاخیر بیشتری از بدنه دیوار عبور کرده و به فضای داخلی راه یابد ,خشت مدت زمان تاخیری 7 الی9 ساعت دارد و بدین ترتیب گرمای بیرون در طول روز در داخل دیوار ذخیره شده و در شب هنگام که هوا سرد است, نمای خشک سنگ با از دست دادن حرارت باعث تعدیل دمای داخل ساختمان می شود. در اقلیم گرم و خشک، اختلاف دمای زیادی بین شب و روز وجود دارد و هوا عموما خشک است. استفاده از عوامل فشار هوا، باد، تو پوگرافی و اقیانوس برای نشخیص مناطق پر باران خشک، سرد و معتدل بسیارمتداول است.

ما در این مقاله قصد داریم در خصوص نما سرامیک خشک، نما پرسیلانی خشک و متریالی که برای آن استفاده میشود، اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم. هشتی : پس از سردر ورودی، فضای هشتی قرار دارد. در زمستان اطاقهای رو به جنوب و در تابستان اطاقهای رو به شمال این مجموعه مورد استفاده قرار گرفته و بدین ترتیب محل زندگی نیز با اقلیم هماهنگ میگردد حیاطهای داخلی که شامل درخت، حوض و سطوح سبز گیاهان هستند یکی از مؤثرترین عوامل ایجاد رطوبت در هوای خشک اینگونه مناطق به شمار میروند. ٤ ـ اقیانوس ها: در اقیانوس ها و دریاها میزان میزان دما پایین تر است و بادها با نسیم سردی می وزند، رطوبت درنتیجه تبادل هوا جابجا می شود وهوای گرم جای خودش را با هوای سرد عوض می کند. با این حال سپردن این امر مهم به معمار و طراح ساختمان امری منطقی تر خواهد بود. با کمک این مصالح می­توان حرارت را داخل بنا حفظ و در عین حال از نفوذ سرمای بیرونی به فضا جلوگیری نمود.

Post was c​reated with G SA᠎ C onte nt Gen᠎erator DEMO !

برای پرهیز از تابش خورشید حداقل مقدور گذرها به صورت شرقی ,غربی احداث می شوند, همچنین گذرها باریک با دیوارهای مرتفع در دو طرف گذر که در بعد اظهرهای تابستان کاملا” از سایه پوشیده می شود و جهت ممانعت از جریان یافتن هوا و نفوذ شرایط هوایی حاد پیرامون بافت معابر عموما” پیچ در پیچ و باریک ساخته می شود و ارتفاع دیوار معابر زیاد است. شما میتوانید جهت تهیه انواع پروفیل های آلومینیومی با مجموعه ما در تماس باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید. نمای ساختمان به صورت مدرن طراحی شده و متریال به کار برده شده در آن سنگ سفید عباس آباد است;یک ساختمان دوبلکس دو طبقه است که جهت دانلود پلان مسکونی اتوکد مربوط به این نما می توانید کلیک کنید. یکی دیگر که بیشتر در ساختمان های تجاری و اداری استفاده می شود آلومینیوم کامپوزیت می باشد که در صنعت نمای مدرن ساختمان به صورت گسترده ای از این نمونه نما استفاده می شود و می توان گفت که به خصوص در نمای تجاری ساختمان ها از این شیوه استفاده می شود. نمای ورق کامپوزیت این پروژه با سیستم فیکس روی پروفیل های آهن 40×60 اجرا گردیده است.

دیدگاهتان را بنویسید