انتخاب نمای سرامیک خشک

از جمله مزایای نمای کامپوزیتی نیز مقاومت بالا در شرایط مختلف آب و هوایی است، تنوع در رنگ بسیاری دارد، عایق صورتی و حرارتی است و شکل پذیری در طراحی دارد. ضد حریق است و در کل کاملاً بهصرفه برای ساختمان شما خواهد بود. طبقهٔ بالای ساختمان نیز مانند طبقه زیرین بود، با این تفاوت که بر روی اتاق شرقی که آرامگاه سعدی در آنجا بود، به احترام شیخ اتاقی ساخته نشده بود و سقف آن به اندازهٔ دو طبقه بیشتر بخوانید ارتفاع داشت. دکوراسیون داخلی یعنی هماهنگ سازی برای به جلوه درآوردن رنگ ها ، اثاثیه و سایر اشیاء در یک اتاق یا ساختمان به صورت هنرمندانه است . توجه به زیبایی ساختمان نکته مهم دیگری است که باید برای طرح نمای ساختمان در نظر داشته باشید. به این ترتیب در اسفندماه ۱۳۳۰ ساخت بنای آرامگاه سعدی که طراحان آن ایرانی و معماران و کارگران آن نیز شیرازی بودند، با اقتباس از کاخ چهلستون و تلفیقی از معماری قدیم و جدید ایرانی در باغی به مساحت ۷۰۰ ۷ مترمربع به پایان رسید.

یکی از متداولترین نمای ساختمان در ایران نمای سنگ است.

سنگ تراورتن سفید به خاطر زیبایی و جلوه خاص آن بیشتر برای ساخت اشیاء تزئینی استفاده می شود. در نماسازی ساختمان از مصالح مختلفی استفاده می شود از جمله فلز، سنگ، آجر، کامپوزیت، بتن و چوب که هر کدام مزایای خاص خود را دارند. نمای سنگ میتواند بهخوبی در مقابل رطوبت، تغییر رنگ و گرد و غبار مقاومت داشته، رنگ و قیمت نمای سنگ، بسیار متنوع بوده و بهراحتی و آسان و البته سریع قابل اجرا است. یکی از متداولترین نمای ساختمان در ایران نمای سنگ است. نمونههای عالی انواع نمای بیرونی ساختمان را در سراسر ایران مانند شیراز، تبریز، اصفهان و … در این مطلب بهطور کامل درباره انواع نمای ساختمان و نکات مهم در طراحی و پیادهسازی آن صحبت کردیم. در نگاه اول به یک ساختمان، نمای بیرونی ساختمان است که شما را جذب یا حتی دفع میکند و به همین دلیل نیز یکی از مهمترین نکات در زمان طراحی ساختمان انتخاب نمای بیرونی ساختمان است. در ادامه این مقاله همراه کوئیک سازه باشید تا به معرفی این نکات مهم بپردازیم.

نمای خارجی ساختمان

در بخش تولید طلق های کارآمد صنایع فرکو، بهترین محصول رو برای دکوراسیون داخل و خارجی معرفی خواهیم کرد. ما ایرانیان سابقه طولانی در ساخت بهترین نماهای ساختمان داریم و از تمام مصالح، برای ساخت نمای ساختمان استفاده کردهایم و زیباترینها را به نمایش گذاشتهایم. چوبی که برای نمای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد با چوب های جنگل متفاوت است و طی فرآیندهایی که در ساخت آن اعمال می شود در برابر رطوبت، حشرات، قارچ ها و… نمای ساختمان اولین و مهمترین چیزی است که هنگام ورود به یک ساختمان به چشم میخورد. نرخ تورم امسال نسبت به سال گذشته آن، چیزی در حدود ۸۰ درصد افزایشی بوده! در خرید ویلا چیزی که مشتریان را به خرید آن ترغیب می کند، نمای خارجی ملک است. نمای بیرونی ساختمان در زیبایی جلوه شهر بسیار مهم است و به همین دلیل باید به نگهداری از آن توجه ویژهای کرد. اگر به دنبال نرم افزاری رایگان هستید؛ Cedreo بهترین گزینه و برنامه عالی برای طراحی سه بعدی ساختمان است. تنوع رنگی نماهای آجری امروزه زیاد شده است.

نمای خشک سرامیک

نمای سرامیکی از نماهای پر کاربرد در نمای ساختمان ایران بوده که این روزها طرفداران زیادی نیز در ایران دارد. نمای شیشه ای، در سال های اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده است این نما که بیشتر در ساختمان ها و برج های بلند استفاده می شودزیبایی منحصر به فردی به ساختمان می بخشد. در واقع نمای رومی یک نمای خارجی و زیبا محسوب میشود که امروزه در ایران طرفداران خاص خودش را دارد. بنابر رویکرد استانداردها به طور معمول جدار خارجی ساختمان مورد ارزیابی در مقابل ضربه قرار میگیرد. نمای سنگ تنوع بسیار زیادی در رنگ و بافت دارد و به همین دلیل نیز بیشتر انواع دیگر نماها مورد توجه قرار دارد. سیستم های مدرن نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه ۷۰ میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت ساختمان های بلند مرتبه طراحی و مورد استفاده قرار گرفت یکی از روش های جدید و قابل انطباق با استانداردهای جدید ساختمانی بود که این روشها از دهه ۸۰ شمسی در ایران اجرا شد که طی سالهای گذشته تاکنون پیشرفت های زیادی در این زمینه حاصل شده است و این شرکت توانسته است با بومی نمودن این تکنولوژی ها، نوآوری های زیادی را در این زمینه بدست آورد و در حال حاضر انواع مصالح مدرن دنیا را بصورت کاملا مهندسی طراحی و اجرا می نماید. Th is  po​st h​as be᠎en generated ​by behsaznama Content Gener at or DE MO.

دیدگاهتان را بنویسید