انتخاب های برتر نمای خشک ساختمان

طراحی نما ویلا با سنگ می باشد و کل سقف دارای پوشش عایق می باشد. بدین معنی که پس از نصب این پنل از پوشش یا مصالح دیگری بر روی آن استفاده نمی شود. سطح صاف و عاری از هر گونه مواد اضافی آن، باعث شده که هیچ گونه پوششی بر روی پانل های اکسپوز به کار نرود. پانل های بتنی اکسپوز را می توان در ابعاد مختلف سفارش داد. شما می توانید با دفاتر این شرکت تماس برقرار کرده و با دریافت مشاوره پروژه ی خود را به مهندسین این شرکت سپرده و از خدمات آن ها بهره مند شوید . دوغاب به ملاتی می گویند که از ماسه، سیمان سیاه و سفید، چسب بتن و آب تشکیل می شود. در صورتی که تمیز بودن کار برای ما مهم باشد، بهتر است از سیمان سفید استفاده گردد. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی در صنعت ساختمان، زمان نقش بسیار مهمی را در این صنعت ایفا میکند و روشهایی که توسط متخصصین ساختمان طراحی و پیشنهاد شدهاند همگی با استاندارهای مهم مورد ارزیابی قرار گرفته و شاید بتوان گفت که با ارزیابی این فاکتور مهم ماندگار شده است. همچنین این پنجرهها سازه شما را تبدیل به سازهای با ویژگیهای معماری مدرن میکند. Th is po​st w as c​reated with the help of behsaznama C on᠎te​nt G​ener​at or DE MO!

چرا در واقع نیاز دارید (الف) نمای خشک

طراحی این نوع نما نیز بهنحوی است که امکان فضاسازی برای نصب تاسیسات و انواع لایههای عایق صدا، حرارت و رطوبت را فراهم میآورد. گفتنی است که در این نما نیز همچون سایر انواع نماهای ساختمان مجری نمای خشک آجرهای نما را با به کارگیری اتصالات نمای خشک به ساختمان متصل می نماید . مزیت های روش خشک شامل تعمیرات و بازسازی آسان، سرعت اجرا ومقاومت بالای پنل ها و غیره می باشد. سرعت اجرا و طول عمر آن بسیار بالا است. اگر از آن دسته از افراد هستید که دوست ندارید پنجره خانه شما در حال عادی حفاظی داشته باشد، میتوانید از این نوع حفاظها استفاده کنید. همانطور که در بالا ذکر شد، مزیت های استفاده از بتن اکسپوز بسیار زیاد است، تنها عیب آن داشتن ظاهر ساده و بی روح است که مطابق سلیقه همه نیست و بسیاری از افراد استفاده از آن را در نمای داخلی و خارجی ساختمان نمی پسندند. امروزه از اجزای پیشرفته تری در نمای ساختمان استفاده می کنند، یکی از مصالحی که از گذشته تاکنون در ساخت و ساز به کار می رود، بتن اکسپوز است، جهت اطلاعات بیشتر در رابطه با مشخصات و روش نصب پانل های بتن اکسپوز تا آخر مطلب با آهن ملل همراه باشید.

نمای خشک مشهد

پانل های اکسپوز در ضخامت های ۱ تا ۱۰ سانتی متر در بازار موجود می باشند. به این ترتیب از ۱۹۷۰ تا ۱۹۹۰ با پیشرفت فناوری ساخت بتن و اجرای آن، پانل های اکسپوز به درجه بالایی از مقاومت و کیفیت رسیدند. کارگر باید فرچه را داخل آب زده و آجرها را از بالا تا پایین ساختمان ردیف به ردیف تمیز کنند . کلیه متخصصین شرکت آرین ایراتا از تجربه و حرفه بسیار بالایی در اجرای کار برخوردار می باشند و دوره های کار در ارتفاع و شستشوی نما را به طور کامل گذرانده اند. از بتن های اکسپوز در ساخت استخر، نماهای آبی، کف پوش، صندلی های پارک و غیره استفاده می شود زیرا در برابر ضربه، فرسایش، خوردگی، نفوذ آب مقاوم است و طول عمر بالایی دارد. نحوه نصب بتن اکسپوز تحت تأثیر فاکتورهایی مثل جنس دیوار، محدودیت های نصب، متراژ دیوار و ابعاد آن، ملاحظات ایمنی و غیره است. Th᠎is was generated wi th t᠎he he lp ᠎of behsaznama C on᠎te nt G enerat or  D emover​sion.

نمای ساختمان در اقلیم گرم و خشک

همچنین طراحی پنجره های کوچک در نما در مناطق سردسیر مرسوم می باشد. تهران، مشهد، اصفهان و شیراز از جمله مناطق نیمه بیابانی، و زاهدان و یزد از جمله مناطق بیابانی به شمار می آیند. علاوه بر کاربرد این بتن در نما، برای ساخت صندلی و سازه های گوناگون در پارک ها و باغ ها نیز از آن استفاده می شود. نمای ساختمان ها، مانند دیگر اجزای سازه دارای سبک های مختلف معماری است. با توجه به تحقیقات انجام شده، هزینه استفاده از نمای خشک برای زیباسازی ساختمان در مقایسه با روش های دیگر نسبتاً پایین میباشد. بحث کنیم. ملاحظات قیمت برای نمای خشک ساختمان به تعدادی متغیر بستگی دارد. در نمای کامپوزیتی از ورقهای کامپوزیت آلومینیم استفاده میشود. در تمامی روشهای اجرایی ابتدا باید زیرسازی ورقهای کامپوزیت با قوطی های فلزی صورت گیرد سپس متناسب با نوع روش پروفیل های مورد نیاز برای نصب کامپوزیت نصب گردد. یک زیرزمین نیز در این بخش تعبیه شده است که راه دسترسی به آن از پلکان داخل حیاط صورت می گیرد.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد مطالب بشتر لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید