انواع نمای خشک ساخته شده آسان – حتی کودکان شما هم می توانند این کار را انجام دهند

نمای خشک مزایا بسیار زیادی دارد و تا حدی توانسته است جایگزین روش قدیمی اجرای نما یعنی روش ملاتی شود. از اینکه درای وال چیست و چه انواعی دارد شروع میکنیم، مزایا و معایب درای وال را توضیح میدهیم، و در آخر نحوه اجرای درای وال و قیمت دیوار خشک را مرور میکنیم. خوب است بدانید که در صنعت ساختمانسازی گاهی به پوششهای متداول Drywall مانند پلاستر بردها، گچ برگ، شیت راک و وال برد هم دیوار خشک گفته میشود. شایان ذکر است در طرح ها و پروژه های شهری صرفاً نباید مسائل کالبدی در نظر گرفته شود، باید به سایر ویژگی های شهروندان به خصوص ذهنیت آن ها توجه صورت گیرد، تا بتوان شهرها و مناظر شهری ایجاد نمود که متناسب با خواسته ها و پاسخگوی نیازهای آن ها باشد. برای مثال؛ ما هر روز از کنار ساختمانهای بسیاری میگذریم، شما بدون اینکه به داخل یک بنا وارد شوید با توجه به نمای آن اتفاقاتی که داخل آن ساختمان میافتد را پیش بینی میکنید و این موضوع در رابطه با همه افراد صدق می کند،. با ملات به عنوان مصالح چسباننده استفاده میشود.  Th is con​te᠎nt w as written ​with the he​lp ​of behsaznama C on​te᠎nt G᠎ener at​or D emov ersion .

اتصالات نمای خشک

این نوع سرامیک ها برای نصب هیچ نیازی به ملات های ساختمانی مانند سیمان ندارند و روش نصب آن ها متفاوت از سرامیک های عادی است به همین دلیل است که به آن سرامیک خشک می گویند. از پنجره ها استفاده می کنیم تا نور طبیعی برای منزل فراهم شود و فضایی برای اتصال به خانه شما با فضای بیرونی ایجاد خواهد کرد. نمای آجری مدرن یکی از نماهای خاص و منحصر به فرد است که در ترکیب با سایر متریال نمای ساختمان نمایی بسیار زیبا و خاص تر را ایجاد می کند. جلوگیری شود. نمادیزاین شرکتی با سابقه در زمینه طراحی و اجرای انواع نمای خشک است که در طول سابقه ده ساله خود، پروژههای بسیاری را در این زمینه به پایان رسانده است. ظهور تفکر پست مدرن در اواخر قرن بیستم به حاکمیت سبک مدرن بر معماری جهان پایان داد و رویکرد جدیدی در معماری ایجاد کرد. این استراتژی (که حتی ممکن است تنها با تاکید بر در دسترس بودن مصالح و خدمات به جای میزان کیفیت آنها، در فرایند توسعه های نسبتا کوچک دستاوردهای بزرگی هم به همراه داشته باشد) به هیچ وجه نباید در پیشرفت ها و توسعه های بزرگ که از صرفه جویی های ناشی از افزایش سطح تولید بهره مند هستند به کار گرفته شود.

دتایل اجرای نمای خشک

روش غیر نمایان روشی است که تمامی اتصالات؛ پیچ و مهره ها پنهان می شود و در سطح نما به صورت یکدست، تنها متریال دیده میشود. برای مثال؛ اگر بخواهیم بر اساس متریال این طبقه بندی را انجام بدهیم، میتوان به نمای سیمانی، نمای شیشه ای، نمای سرامیک، نمای بتن اکسپوز، نمای hpl ، نمای آجری و … به منظور ایجاد مناظر مطلوب در سیما و منظر شهری توصیه می شود ابتدا مفاهیم مربوط به سیما و منظر شهری به طور دقیق بررسی شده و به تفاوت این دو پی برده شود. Drywall دیواری است که در آن پوششهای ورقهای مختلف مانند صفحات روکشدار گچی یا تخته سیمانی الیافی با پیچ، میخ و گاهی پرچ روی زیر سازی کناف دیوار خشک نصب میشوند .همانطور که اشاره کردیم، دلیل اینکه به این سازه دیوار خشک میگویند، عدم استفاده از ملات به عنوان مادهای تر است. نمای خشک یک نمای مدرن امروزی است در این نما از ملات سیمانی و دوغاب استفاده نشده است و با چهار چوب نگهداری می شوند.

Content w᠎as cre at ed ᠎by behsaznama᠎ C on᠎tent Gen​erat​or Demoversi on !

نمای خشک فایبرسمنت

شاسی کشی نمای آجری میتواند به صورت سنتی و با استفاده از ملات سیمان و یا اینکه به صورت خشک انجام گیرد. به مراتب بیشتر است. در بین روش های غیرنمایان روش انکری به دلیل استفاده از سرمته سوراخ کاری و انکر شرکت آلمانی هزینه بیشتر دارد و روش شیاری Beko چون تولید شرکت ایرانی است مقرون به صرفه تر خواهد بود. پس از امر نصب، اگر حفاظ نصب شده از نوعی است که به قفل کتابی احتیاج دارد، بهتر است قفلی کتابی تهیه کرده و آن را بر روی حفاظ قرار دهید، این قفل، قفلی بسیار مطمئن است به طوریکه میتوانید آن را بسته و از بابت تامین امنیت خانه و ساختمان خود خاطر جمع باشید. استفاده نمیشود. اجرای درای وال به خاطر سرعت بالا در نصب و اجرای طرحهای مختلف طرفداران زیادی دارد. حفاظها میلههایی هستند که از جنس فلز و استیل ساخته میشود و به عنوان یک محافظ برای جلوگیری از شکستن شیشه توسط سارقین نصب میشود. سرامیک پرسلان در بسیاری از سازه های مسکونی و تجاری استفاده می شود که علاوه بر زیبایی، از استحکام بالایی برخوردارند و در برابر مواد شیمیایی مقاوم هستند و به همین دلیل بهترین انتخاب برای بیمارستان ها و آزمایشگاه ها می باشند.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت نما های خشک.

دیدگاهتان را بنویسید