انواع نمای خشک Blueprint – شستشو و تکرار

بدین صورت که از جمله مهم ترین این فاکتورها می توان به مقاومت و استحکام و کیفیت و زیبایی و میزان بودجه ای که برای اجرای نما در نظر گرفته می شود، اشاره نمود. آلومینیوم کامپوزیت : یکی دیگر از مصالح سیستم خشک برای نصب روی نمای ساختمان به آن اشاره خواهیم کرد آلومینیوم کامپوزیت است، متریالی ترکیبی متشکل از یک هسته پلی اتیلن(مواد نسوز و غیر قابل اشتعال) ، دو لایه محافظ و دو لایه آلومینیوم که خواصی چون سطحی صاف و یکدست، انعطاف پذیری بدون از بین رفتن ماهیت و دوام بالا را به آن بخشیده است. منظر شهری، اشاره مستقیم به میزان خروجی جزئیات نمای ساختمان از حد مالکیت، اشاره نشده است. ، موارد مختلفی از انواع نمای خشک و شیشهای هستند که در این مقاله به معرفی آنها پرداختیم. نو گرا شدند. صلابت و شکوهی که از گذشته به ارث رسیده بود و در نماها متبلور میگشت، از نظر سیاسی و فرهنگی زیر سؤال رفت و یکی از نقاط ضعف معماری و شهرسازی گذشته معرفی گردید. امروزه با توجه به توسعه و پیشرفت در صنعت شیشه سازی، اجرای هندریل شیشه ای نسبت به گذشته با مشکلات کمتری رو به رو است.

دانلود نمای خشک

​Th᠎is post w᠎as created with t he  he lp ᠎of G᠎SA C​onte nt  Gener​ator  DEMO.

قیمت اجرای نمای سنگ خشک

اجرای این روش به این صورت است که در قسمت مشخصی از سنگ نما، با عمق کنترل شده و متناسب با ضخامت و نوع سنگ، سوراخی که اصطلاحا به آن پافیلی می­گویند، ایجاد می­شود؛ سپس با استفاده از انکرهای آلیاژی که به کلیپس­ها وصل می­شوند، سنگ نما را به زیرساز آن متصل می­کنند. قبل از استفاده از چسب، لازم است پلاستر سیمانی روی دیوار اجرا شود.چسب باید در قسمت پشت آجر، سنگ و یا سرامیک پهن شود، به گونهای که هیچ قسمت چسب نگرفتهای در پشت قطعه وجود نداشته باشد. بهواسطۀ تکنولوژی مورد استفاده در تولید سرامیک خشک، این مصالح در برابر فشار، دما و سایر عوامل محیطی، مقاومت بسیار بالایی دارد. متریال مورد استفاده در این نوع نماها که مقاومت زیادی مقابل شرایط آبوهوایی دارند، توسط اتصالات و چهارچوبهای فلزی به دیوار متصل میشوند. همچنین استفاده از فناوری روز در مراحل پخت آن باعث شده که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار، دما و عوامل محیطی داشته باشند. Post was created wi th behsaznama  Conte᠎nt Gen​erator Demover sion !

نمای خشک شیراز

نکتهی قابل توجه طراحی اصولی فواصل و اندازهها است که باید به گونهای باشند که در برابر عوامل مخرب جوی از جمله باد و رطوبت مقاومت بالایی داشته باشند. در مقابل عوامل جوي نظیر باران، تابش خورشید، گازهای موجود در هوا، بخار آب و وزش باد مقاوم باشد. اما با سیستم معاملاتی در انتخاب مصالح محدودیت هایی پیش می آمد به عنوان مثال سرامیکهای پرسلانی که جذب آب بسیار پایینی دارند که به همین خاطر هم چسبندگی ملات ماسه سیمان به این نوع مصالح را تقریبا می توان گفت که صفر است بنابراین امکان استفاده از این نوع سرامیک در نما در روش ملاتی وجود نداشت . در کشور ایران نیز برای اولین بار در دهه 70 شمسی این روش مورد استفاده قرار گرفت و همچنین در سال های اخیر معماران و سازندگان صنعت ساخت و ساز کشور از مزایای این سیستم آگاه و از آن در ساختمان های خود بهره برده اند. تهیه مواد لازم مانند بست و پین با متریال های فولاد ضد زنگ ضرورت دارد. به دلیل نمایان بودن بست های نگهدارنده و تاثیر عوامل محیطی مخصوصا رطوبت بر این اجزا بهتر است از رنگ های ضد زنگ استفاده کنیم تا تاثیری روی آنها نداشته باشد. بعضی از سنگها مانند سنگهای باغ ابریشم ویا مرمر یا مرمریت ویا انواع سنگهای چینی دارای سطحی صیقلی بوده وبا توجه به اینکه سنگ خاصیت مکندگی چندانی ندارد به خوبی به نما نمی چسبد و ممکن اسن بعد از مدتی از نما جدا شده و سقوط نماید برای جلوگیری از این کار باید از پشت آنها را بوسیله میله های مخصوصی که به آن اصطلاحاً اسکوب می گویند یه دیوار محکم نمود اسکوب انواع مختلفی دارد.

سرامیک خشک نمای ساختمان

Po᠎st was cre​at ed with the  help ᠎of behsaznama C​onte᠎nt Gener ator Demov ersion!

نمای شیشه ای کلمپ Glass Clamp facades سیستم های نمای شیشه ایی کلمپ یکی دیگر از سیستم های تلفیقی نمای شرکت نگاه درخشان البرز NDA می باشد. به طور کلی طراحی نورپردازی در شب برای ساختمان های تجاری و خدماتی به مراتب از اهمیت بالاتری به نسبت نمای ساختمان های مسی دارد . یکنواختی در سنگ های مرمریت از اهمیت بالائی برخوردار است و هرچقدر سنگ ساده تر باشد، قیمت آن بالاتر است. یکی از مزیت های قابل توجه نمای خشک قابلیت بازیافتی آن است که میتوان پنل ها و مصالح استفاده شده را جمع آوری نمود و از آنها مجددأ استفاده کرد. نمای خشک مزایای بسیار زیادی دارد که میتواند به: سرعت در اجرا، کاهش بار مرده وارده بر ساختمان، اجرای مطابق با استاندارد جهانی، کیفیت بالا در نتیجه نهایی، کاهش اتلاف انرژی، عدم داشتن ضایعات ساخت و ساز و سر و صدا، اجرای مهندسی و نگهداری آسان و تعمیر بدون آسیب به سایر قسمت های نما و قابلیت نصب در ساختمان های بلند. در ساختمان های بزرگ که سطح نمای آنها زیاد است, نمی توان از سنگ های کوچک استفاده کرد.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت شرکت بهساز نما.

دیدگاهتان را بنویسید