اولین درس نمای خشک خود را به خاطر دارید؟ مقداری اخبار را {گرفتم|خرید|گرفتم|دریافت کردم…

در صورت طراحی و مراقبت خوب ، نما سریعتر و به روشی یکنواخت تر سبز می شود. این سیستم بسیار بهینه در کاربرد پروفیل جهت نصب نماهای کوچک مقیاس است. لازم است پیش از اجرای نما یک نقشه شاپ (Shop Drowing) توسط گروه اجرایی تهیه شده و همه مشخصات اجرایی شامل نوع پروفیل ها ، نحوه اتصالات ، محل قرار گیری پروفیل ها بهمراه چیدمان سرامیک ها در نما های خشک آن مشخص شوند. در روش نصب خشک سرامیک نما پنهان INVISIBLE ، سرامیک پرسلانی که دارای دیتیل های متعددی می باشد قطعات نصب از منظر بیننده قابل رویت نیست و همه اتصالات در پشت سرامیک مخفی می ماند. نمای خشک با توجه به نوع قرارگیری اتصالات مورد استفاده در آن به دو دسته مشهود، نمایان یا Visible و نامشهود، غیرنمایان یا Invisible تقسیم می شوند. در شرایط اقلیم سرد استفاده از حداکثر انرژی خورشیدی مورد توجه بوده و لذا ساختمان باید در جهتی قرار گیرد که بیشترین تابش را دریافت کند.

اجرای نمای خشک سرامیک

᠎Th is article has been w ritten ᠎by behsaznama  Cont ent Generator DE MO.

سیستم کابلی با ساختار مدرنی که دارد موجب پدید آمدن بیشترین شفافیت در نمای شیشه ای می گردد. با گسترش سبک های مدرن در بناها، نمای شیشه ای اسپایدر، زیادترین دید را با کمترین مقدار استفاده از فریم و فلزات با بیشترین سطح ایمنی و ایزولاسیون را میسر نموده است. این تنوع در طرح و رنگ باعث میشود که امکان ایجاد طرحهای یکدست و یکنواخت برای طراحان فراهم شود. بتن، به عنوان یکی از بادوامترین مصالح ساختمانی شناخته میشود. آجر نما یا Brick Facade در ایران و با توجه به مرغوبت خاک رس در ایران بسیار با کیفیت است اما یکی از مشکلات اصلی روش پخت و عمل آوری آن است. نمای اسپایدر معمولا شیشه لمینت شده ای می باشد که از دو رویه شیشه سکوریت 6 میلی متر فلوت استاندارد درجه یک و در رویه طلق که در کل 52/1 میلی متر و در بین دو شیشه سکوریت گذاشته شده، را شامل می شود. از این رو شرکت کلینیک بتن ایران همواره شرکتی خوشنام در این عرصه در بین متخصصین به شمار می آید. یراق آلات و کابل در سیستم کابلی تمامی از متریال استیل ضد زنگ هستند. بستهای این سیستم در سطح نمای سرامیک قابل رویت است و برای جلوگیری از جلب توجه میتوان آنها را با رنگ کوره ای الکترواستاتیک متناسب با رنگ سرامیک پوشش داد. Post h᠎as  been cre​at​ed ᠎by GSA  Con​tent Generator DEMO!

اسکوپ گذاری پیش از اجرای نمای سنگی به ویژه رومی و اجرای پیچ رولپلاک پس از اجرای نما از جمله راههای پیشگیری از سقوط سنگ نما است که باید به درخواست کارفرما در حین اجرای نما یا پس از آن انجام شود. در نتیجه مهم نیست که چالش پروژه شما تا چه اندازه باشد؛ زیرا این شرکت بهترین راه حل را برای انجام درست و صحیح آن ارائه میدهد. شرکت مورد نظر که روی نما میخواهد کار کند باید دارای بیمه باشد.بیمه باعث میشود تا شما هیچ نگرانی برای انجام نیرو درون ساختمان شما نداشته باشید. در تیپ نخست، سرامیک با قاب آلومینیومی احاطه شده و با چسب به زیرسازی آلومینیومی متصل میشود و در تیپ دوم سرامیکها از کنارهها به ریلهای آلومینیومی آغشته به چسب متصل میشوند. واشر این پیچ در قسمت زیرین خود دندانه یا شیارهایی دارد که به هنگام بسته شدن، بر روی سطح به طور کامل قفل می شوند. در حال حاضر استفاده از نمای شیشه ای اسپایدر طرفدارهای زیادی را به سمت خود کشانده است. در ابتدا انکر در سوراخ آندرکات قرار می گیرد سپس با بسته شدن پیچ در داخل انکر، فشار ناشی از پیچ موجب باز شدن قسمت انتهایی انکر داخل خزینه می شود.

پس از سوراخکاری ، انکر در داخل سوراخ ایجاد شده(بوسیله ی دریل آندرکات) قرار می گیرد و با پیچ بر روی قلاب فیکس می شود . در نهایت کلمپ و لاستیک در داخل شیار در محل آکس پنل ها جای می گیرد. سقوط سنگ از نمای ساختمان در کشور ما به یک حادثه عادی تبدیلشده که خطرات زیادی برای مردم دارد. شرکت بنا نمای شهر تبریز از سال 1383 تحت عنوان تجاری نمای شهر، فعالیت خود را در زمینه طراحی و اجرای نمای مدرن ساختمان، تولید درب و پنجره ترمال بریک و نرمال و انواع سازه های فلزی آغاز نمود و تا کنون با سابقه اجرای بیش از 300 پروژه بزرگ و کوچک در غالب 300000 مترمربع اجرا و چندین پروژه مطرح پنجره ترمال بریک را در اقصی نقاط کشور مفتخر است سهمی هر چند کوچک در آبادانی شهرهای کشور عزیزمان ایران داشته باشد و در جهت نیل به اهداف سازمانی شرکت و بالا بردن کیفیت و جذب رضایت مشتری، اقدام به تأسیس کارخانه تمام اتوماتیک ساخت و مونتاژ درب و پنجره ترمال بریک، نرمال، اختصاصی و انواع سیستم های نمای مدرن نموده است. در این شیوه براکت ها در عقب نما کار گذاشته می شوند و توسط یراق آلات اسپایدر شیشه را در محل خود مهار می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید