اولین درس نمای خشک خود را به خاطر دارید؟ مقداری اطلاعات را {گرفتم|خرید|گرفتم|دریافت کردم…

در سیستم نمای خشک متریال نما توسط زیرسازی های آلومینیومی و بدون استفاده از نیروی چسبندگی بر روی سازه اصلی اعمال می شود که باعث طولانی شدن عمر نما می شود. در این بخش لازم است کلیه ی عوامل تاثیر گذار در طراحی نما را پس از انتخاب سبک طراحی در نظر بگیریم , عواملی چون : منطقه ی قرارگیری ملک و ویلا , مصالح در دسترس جهت اجرای نما، بودجه ی کارفرما جهت خرید مصالح نما، پیشنهاد انواع متریال قابل استفاده در نما و انتخاب نهایی توسط مالک. این متریال علاوه بر مقاومت در برابر ریزش، از قیمت مناسب و به صرفهای برخوردار است. شما نیز میتوانید از سنگ کاری حرفه ای سایت ایران فرود استفاده نمایید و با استفاده از انواع سنگ کاری ستون همانند سنگ کاری ستون گرد و یا ستون سنگی مربعی زیبایی را به خانه های خود هدیه دهید. بسته به شرایط محیطی و منطقه ای ۴۸ ساعت بعد سطح کاملاً خشک شده و پس از تست آب بندی سطح مورد نظر قابل استفاده میباشد . دقت در ساخت ملات با کیفیت در این مرحله از اهمیت بالایی دارد زیرا در صورت استفاده از مقدار سیمان کم و یا سیمانهای بیکیفیت و یا بهره گیری از ماسه با دانه بندی نامناسب، احتمال جدا شدن ملات از دیوار بیشتر میشود.  Th​is da​ta h as been c​re᠎ated with GSA Con tent Generat or Dem ov​ersion .

اینجا، این ایده را روی نمای خشک سنگ کپی کنید

جهت اجرای نمای سرامیک پرسلانی به روش خشک از سه نوع سیستم استفاده می شود که شرکت تیام فراز پارسیان با داشتن کادری مجرب و بهره گیری بیش از15سال تجربه درزمینه مشاوره طراحی و اجرای انواع نمای مدرن ساختمان پیشرو در اجرای تمامی نماهای بروز دنیا در ایران می باشد که در ذیل به شرح هرکدام از این سیستم انواع روش های نمای خشک ها می پردازیم. این روش برای مناطق خشک و سرد کاربرد دارد. او در توئیتی عنوان کرد با توجه به محبوبیت این سیستم، کسب وکار گوگل حداکثر 2 سال دیگر دوام می آورد. به همین علت مسئولین شهری برای نمای ساختمان قوانین پیچیده ای متنوع تعریف کردند تا ناظر ان به کیفیت ان ساختمان از نظر ایمنی و هماهنگ بودن ان ساختمان با فضای شهری ان منطقه شهر مشهد اهمیت زیادی می دهد. طراحی نما بدین صورت کار سختی نیست فقط کافی است که شما قبل از طراحی فرهنگ و بافت منطقه را مورد بررسی قرار دهید سپس نتیجه بررسی ها را با خلاقیت و هنر معماری ترکیب کنید تا به نتیجه ای دلخواه و مطلوب برسید. ​Content has  be en creat ed ​with behsaznama C᠎onte nt Genera to r DEMO!

۴-سازگاری اب و هوا :در طراحی و اجرای نمای ساختمان باید اب و هوای منطقه و شهر موردنظر را لحاظ کنیم. همچنین یک محفظه هوا بین دیوار سازه و نما بوجود می آید که این هوا از ورود هوای خارجی به داخل ساختمان و بالعکس جلوگیری خواهد کرد. یک سنگ کار نما باید موارد ایمنی را رعایت کند زیرا خطر، حوادث ساختمانی برای این بخش از نماکاری بسیار محتمل است. پس برای سفید شدن سیمان و تولید سیمان سفید باید سولفات آهن و منیزیم از سیمان حذف شده و از سوخت مناسب و بدون دوده استفاده میشود. نکتهی قابل توجه طراحی اصولی فواصل و اندازهها است که باید به گونهای باشند که در برابر عوامل مخرب جوی از جمله باد و رطوبت مقاومت بالایی داشته باشند. مثلا در بناهای قدیمی امکان نصب آنتن بشقابی به گونهای که از نمای جلویی آن مشخص باشد، وجود ندارد. به عنوان مثال شما در شهر مشهد در جستجوی هزینه سرامیک کاری کف چسبی و با ملات باشید، این امکان در اختیار شهروندان مشهدی قرار گرفته است که برعکس روال گذشته در زودترین زمان ممکن و مطمئن سرامیک کاری مشهد مشهد را با بهترین سرامیک کارهای مشهد تجربه کنند. زمان خشک شدن کوتاه، بطوریکه در دمای ۲۰ درجه سانتیگراد و رطوبت ۶۵ درصد می تواند تا ۳۰ دقیقه به شرایط مطلوب پخت بپرسند.

در این روش به دلیل استفاده از اجزای فلزی پیش ساخته و طبق الگو و برشکاری و سایز شده در محل تولید و همچنین عدم نیاز گذشت زمان برای خشک شدن نما سرعت بیشتری در اجرای نماها نسبت به روش های دیگر دارند. نمای سیمان شسته به دو روش اجرا میشود. بین دو روش اجرا از لحاظ کیفیت تفاوت بسیاری وجود ندارد و انتخاب روش نصب بیشتر بر عهده طراح نما می باشد. معمولترین روش اجرای لایه رویی برای نمای سیمانی رومی، استفاده از ملات خمیری پودر سنگ به همراه سیمان سفید است که در بسیاری از ساختمانها میتوان آن را مشاهده کرد. نماهای سیمانی دارای انواع گوناگونی از جمله نمای رومی، نمای چکشی، نمای شیشهای، نمای کلنگی، نمای سیمان شسته، نمای کمچهای و نمای تگری هستند که در روش اجرا، مصالح مورد استفاده و طرح نما با یکدیگر متفاوت هستند. به منظور سیمانی کاری دیوار حیاط تنها لازم است مرحله زیرسازی که در بالا به آن اشاره شد انجام شود و به منظور سفید کردن رنگ دیوارها، یک لایه رویی ساده از سیمان سفید پس از اتمام مراحل عمل آوری سیمان روی سیمان سیاه اجرا شود و سه تا چهار روز آبیاری شود. نکته : نمای سیمانی ساختمان عایق حرارتی و رطوبتی محسوب نمیشود و در مناطقی که بارندگی و رطوبت زیادی وجود دارد بدلیل ایجاد نم و رطوبت گزینه مناسبی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید