اول 10 اشتباهات در نمای خشک که قادر خواهید بود Easlily درست در حال حاضر

گفتنی است که بازسازی نما در مواقع تغییر کابری نیز مورد استفاده قرار میگیرد. هنگامی که اتصال با یک لایه ملات خشک ۳ یا ملات سیمان پرتلند – لاتکس مورد استفاده قرار میگیرد، سرامیک نباید خیسانده شود. فاصله دهندهها، طناب یا رشته باید برای فاصله دادن سرامیک هایی که قلاب ندارند مورد استفاده قرار گیرند. به کارگیری و عمل آوری گروت مناسب بسته به شرایط محیطی باید صورت گیرد. حداقل درز برای گروت ریزی باز نگه داشته شود. توجه داشته باشید که این قاب از فولاد، آلومینیوم، شیشه چند لایه یا مواد انعطاف پذیر تشکیل شده است، این قاب شبکه پشتیبانی است که شیشه را در جای خود نگه می دارد. لازم به ذکر است که این اکلیپس ها کاملاً تایل سرامیک پرسلانی را احاطه کرده و از پایین و بالا آنها را سر جای خود نگه می دارد. از این رو معماران و طراحان ساختمان سعی می کنند نمای ساختمان های امروزی را با استفاده از خلاقیت و نیز با توجه به متدهای روز دنیا به گونه ای شیک و مدرن طراحی نمایند. دود و گرد و غبار و همچنین کاهش کیفیت نمای سنگ ساختمان ها و کدر شدن در گذر زمان. نمای خشک از چندین لایه شامل پوسته خارجی ، فضای داخلی تهویه شده ، لایه عایق حرارتی و دیواره داخلی ساختمان تشکیل شده است که همه آن ها توسط سازه های فولادی و آلومینیومی به سازه ساختمان متصل می شوند.

نمای خشک ساختمانی

This da᠎ta was w​ri tten wi th GSA  Content  Gen᠎erat or Demover᠎sion.

بازسازی ساختمان به عملیاتی گفته می شود که به منظور برطرف کردن مشکلات بخش های مختلف سازه یا افزایش بصری ساختمان انجام می شود . آنها همچنین میتوانند بر روی بستر ملات سیمان پرتلند عمل آورده شده یا دیوار های پشتیبان سیمانی مورد استفاده قرار گیرند. در روش نصب خشک در نمای سرامیکی، بارهای ثقلی ناشی از سرامیک و اجزای آن علاوه بر بارهای جانبی وارده شامل بارهای زلزله، بارهای فشار و مکش باد را تحمل کنند. در روش های قدیمی و سنتی نصب و اتصال نماهای آجری مشکلات و آسیب هایی همچون افزایش وزن و حجم ساختمان، عدم اتصال کامل به دیواره های اصلی سازه، نداشتن مقاومت و استحکام لازم در برابر پدیده های طبیعی همچون سیل و زلزله وجود داشت که امروزه با متداول گشتن روش ها و متدهای نصب، معایب و آسیب های روش های سنتی به کل از میان برداشته شده و بازدهی و طول عمر ساختمان هایی با نمای آجری افزایش یافته است. تطبیق پذیری به این معناست که می توانید یک محصول مطابق نیاز ساختمان و سلیقه خود سفارش دهید. اگر می خواهید نما از ویژگی های خط خود ایجاد کنید، نمای سه بعدی می تواند یک انتخاب عالی باشد.

ابعاد شیشه ها عمدتا 120×200 متر می باشد و تعداد 60 عدد پنجره بازشوی پنهان در نمای کرتین وال این پروژه تعبیه گردیده است. حداقل ضخامت چسب بین سرامیک و پشت بند، ۱ میلی متر است. پهنای درز بین سرامیکها توسط قلابهای روی سرامیک تعیین میشود. هنگامی که سرامیکها نصب میشوند نباید رطوبت آزادی بر پشت آنها باقی بماند. همه سرامیکها باید تا زمانی که بستر ملات هنوز کارا است، نصب شوند. در نصب سرامیک با چسب اپوکسی یا چسب طبیعی، ملات بستر باید ۲۴ ساعت یا بیشتر در دمای ۲۱ درجه سانتی گراد عمل آوری شده و پیش از نصب سرامیک باید به طور کامل خشک شده باشد. یک لایه اتصال با ضخامت ۱ تا ۲ میلی متر بر روی ملات بستر تا زمانی که هنوز کارا است، اعمال شود. اگر چه ممکن است خود به ندرت این واقعیت را تایید کنند، اما معماران اغلب بر اطلاعاتی تکیه میکنند که از تولیدکنندگان، و نیز کسانی که در فرایند نصب اجزا و اجرای ساختمان مشارکت دارند به دست آورده اند؛ گروه هایی که لزوما افراد بی طرفی هم نیستند و با این وجود، اطلاعاتی را ارائه میکنند که بر پایه درک شخصی آنها از فیزیک ساختمان، دستورالعمل ها، قوانین، و امکان ساخت و تولید محصولات حاصل شده است؛ البته بدون در نظر گرفتن مواردی که منافع تضمین شده ای را برای آنها تامین خواهد کرد.

معایب نمای خشک

در این مسیر کشور ما نیز بینصیب نماند و سهم خود را از مدرنیته در صنعت نمای ساختمان از این طریق کسب نمود. در پایان اگر شماهم تجربه ای در خصوص استفاده از نمای خشک دارید آن را با سایرین به اشتراک بگذارید تا همگی از تجارب شما استفاده نمایند. این نکته را در نظر داشته باشید که دیجی آلوم یکی از باسابقه ترین مراکز در زمینه تولید، فروش و ارائه خدمات در زمینه مجموعه ها آلومینیوم می باشد. برخی از شناخته شده ترین مدل های نمای خشک عبارتند از : سرامیک پرسلانی ، کاشی و سفالینه ، کرتین وال ، صفحات آلومینیوم کامپوزیت و… نمای شیشهای به ویژه برای ساختمانهای تجاری و اداری، بسیار شیک و فانتزی هستند. همچنین با به کارگیری فناوری روز در مراحل پخت، محصولی با مقاوت بسیار بالا در برابر فشار، دما و عوامل محیطی تولید می شود. این امر سطح استحکام بسیار بالایی را برای تایل ایجاد می کند و از لحاظ تکنیکی و فنی خواص بالایی را به این متریال جهت اجرای نمای ساختمان می بخشد. همان طور که میدانید وجود هرگونه آلودگی سبب از بین رفتن زیبایی نمای ساختمان میگردد به همین دلیل نماشویی بهترین راه برای درخشندگی و تمیز کردن نمای ساختمان های شماست…

دیدگاهتان را بنویسید