اگر اکنون نمای خشک را نزنید، بعداً از خود متنفر خواهید شد

هدف ما در این مقاله آموزش طراحی نما، شناخت انواع مصالح کاربردی نما می باشد. پنل های آلومینیوم کامپوزیت می توانند بدون آنکه سختی و استحکام خود را از دست دهند، بنا به صلاح دید معماران در طراحی نما، به اشکال گوناگون تبدیل شوند. سرامیک خشک نما &nbsp &nbsp سرامیک خشکه &nbsp &nbsp نمای سرامیک خشک &nbsp &nbsp نصب سرامیک خشک &nbsp &nbsp اجرای سرامیک خشک &nbsp &nbsp نحوه اجرای سرامیک خشک &nbsp &nbsp اجرای سرامیک خشک در نما &nbsp &nbsp فروش سرامیک خشک&nbsp &nbsp فروش سرامیک پرسلان&nbsp &nbsp &nbsp &nbsp نمای شیشه ای &nbsp &nbsp نمای شیشه ای ساختمان &nbsp &nbsp نمای شیشه ای کرتین وال &nbsp &nbsp نمای شیشه ای اسپایدر &nbsp &nbsp نمای شیشه ای لامل نمای شیشه ای اسپایدری &nbsp &nbsp نمای شیشه ای در ساختمان &nbsp &nbsp نمای شیشه ای فریم لس &nbsp &nbsp نمای شیشه ای فرم لس &nbsp &nbsp نمای شیشه ای کرتن وال &nbsp &nbsp نمای شیشه ای یو چنل &nbsp &nbsp &nbsp &nbsp سنگ خشک &nbsp &nbsp نمای خشک با سنگ &nbsp &nbsp سنگ خشکه چین &nbsp &nbsp سنگ خشکه چینی &nbsp &nbsp نمای سنگ خشک &nbsp &nbsp نصب سنگ خشک&nbsp &nbsp سنگ نما خشکه چینی &nbsp &nbsp اجرای سنگ خشک &nbsp &nbsp سنگ نما خشک &nbsp &nbsp سنگ کاری خشک &nbsp &nbsp دتایل سنگ خشک &nbsp &nbsp اجرای نمای سنگی خشک &nbsp &nbsp خشکه چینی سنگ نما&nbsp &nbsp &nbsp &nbsp نمای کامپوزیت &nbsp &nbsp نمای کامپوزیت چیست؟

نمای خشک بتنی

کامپوزیت یکی از مصالح ترکیبی، متشکل از دو لایه پوششی آلومینیوم با یک هسته پلی اتیلن می باشد. این محصول به صورت ملات بوده و متشکل از مخلوط دانه های گرانیتی و مرمر سرامیزه با تنوع رنگ فراوان و دانه بندی های متعدد، رزین های طبیعی و مصنوعی و سایر افزودنی ها می باشد. پانل های استرچ متال با ضخامت های مختلف در رنگ های سفارشی و با قطر چشمه های متنوع به صورت آماده برای نصب به کارگاه های ساختمانی ارسال می گردد. تنوع رنگ زیادی دارد. نمای سه بعدی: نمای اکسپندد متال از همان ابتدا کیفیت سه بعدی بودن نما را تامین می نماید و تنوع بالایی از منظر را به نمای ساختمان می بخشد. همراه با سقف ، یکی از مهمترین عناصر یک ساختمان است ، زیرا به عنوان مانع اصلی در برابر عناصر آب و هوایی خارجی عمل می کند که می تواند به سلامت سازه آسیب برساند ، مانند باران ، برف ، باد ، یخبندان ، خورشید و غیره . خلل و فرجی موجود در سطح این سنگ برای نصب بسیار مناسب می باشد زیرا ملات ماسه سیمان پشت سنگ به داخل این سوراخها نفوذ نموده و مانع جدا شدن آن از نما میگردد.

تجهیزات نمای خشک

البته نماهای سیمانی ترک پذیر می باشند به این دلیل که سیمان خواص الاستیکی نداشته و لذا در انبساط و انقباض ساختمان احتمال ترک برداشتن آن وجود دارد. انواع نماهای شیشه ای که امروزه در سطح شهر با آنها مواجه هستیم عبارتند از: « فریم لیس، اسپایدر، کرتین وال، نمای دو پوسته شیشه ای» البته نماهای تماما شیشه به علت ضریب هدایت حرارتی زیاد باعث مصرف زیاد انرژی جهت تأمین گرمایش و سرمایش می شوند و در مجموع باعث اتلاف انرژی شرکتهای نمای خشک در تهران میشوند. انعطافپذیر بودن در اجرای نما: مصالحی که بتوان آنها را در نماهای با اشکال هندسی متنوع (نماهای مدرن) بکار برد. امکانات بی نظیر این متریال طیف گسترده ای از راه حل های خلاقانه را در اختیار معماران قرار داده است. این متریال ماهیاتاً ترکیبی است از مجموعه قابلیت هایی نظیر: شکل پذیری، سطوح صاف و یکدست، استحکام و پایایی در برابر شرایط متغیر جوی و نیز با توجه به ساختار ترکیبی آن، به صورت های گوناگونی می تواند عرضه گردد.  Artic le w​as cre​at᠎ed  by behsaznama  C on᠎te nt Ge᠎nera to r DE᠎MO.

4 مسائل درباره نمای خشک که واقعاً شما می خواهم… بدجوری

در این مدل پایه به صورت نیزه هایی به عنوان مهار کننده های شیشه هستند که از نوع استیلی می باشند. قیمت تمام شده بسیار مناسب: با توجه به این که این نوع نما پیش تر وارداتی بوده است و در حال حاضر در داخل کشور تولید می شود قیمت آن به طور قابل توجهی کاهش پیدا کرده است. علاوه بر این، نمای تجاری باید به گونه ای باشد که حس کنجکاوی افراد را برانگیزد و تا زمانی که طراحی نمای ساختمان تجاری به این شکل نباشد، افراد کمتری برای ورود به آن تشویق میشوند. محدودههای افقی ساختمان عبارتاند از نقطه اتصال به آسمان (محدوده پایانی ساختمان) نقطه اتصال به زمین (محل نشستن ساختمان بر زمین) و پوشش ساختمان مثل بام و شیروانی. با پیشرفت ماشین آلات ساخت شیشه، کاربرد شیشه در نماهای مدرن ساختمان به طور روز افزونی افزایش یافته است بطوریکه نماهای تماما شیشه از دوران معماری مدرن به عنوان پوشش ساختمان ها به کار می رفتند. آجر به عنوان یکی از مصالح ساختمانی از دیرباز مورد استفاده بوده است و امروزه مزایای بیشمار آن باعث شده تا همچنان طراحان از این متریال در اجرای نماهای ساختمان بهره ببرند. امروزه برای نماهای آجری از سیستم نمای خشک استفاده می شود در این روش برای اتصال آجرها به یکدیگر از ملات استفاده نمیشود.

دیدگاهتان را بنویسید