اگر نمای سرامیک خشک خیلی وحشتناک است، چرا نباید آمار نمایش؟

به گزارش اقتصاد آنلاین،برای تمیز کردن لوستر لازم نیست همیشه خود را به مشقت بیاندازید و قطعات آن را جدا کنید. هر کسی که قصد خرید خانه ای را دارد مطمئنا برایش ظاهر آن ساختمان هم مهم است؛ انسان­ها از نظر ذاتی همیشه به دنبال زیبایی بوده اند و به زیبایی جذب می­شوند. 2. بتن اکسپوز به خوبی با متریال های دیگر ترکیب می شود: این متریال هم به تنهایی زیبایی بسیار زیادی دارد، هم ترکیب آن با سایر متریالها مانند چوب یا آجر، ظاهری فوق العاده به یک ساختمان میبخشد. 2. پیچ ها و مهره هایی که برای نصب و اجرای نمای خشک به کار برده می شوند از دیگر متریال ها و مصالح مهم برای اجرای این نما است. پویایی در نما ساختمان یکی دیگر از اصول طراحی نما است و شما می توانید پویایی نمای یک ساختمان را به روش های مختلف نظیر عوض کردن ابعاد بازشوی نما نظیر پنجره و تلفیق مصالح مختلف و ترکیب کردن المان های عمودی و افقی و … Th​is a᠎rt ic le w as creat​ed ᠎by behsaznama C onte​nt G enerator DE MO᠎!

اجرای نمای خشک سرامیک

در مثالی دیگر میتوان به متوسط قیمت سیمان اشاره کرد. برق لوستر را خاموش و قطع کنید و از یک منبع نور دیگر استفاده نمایید. لامپها یا لوسترها بخش مهمی از دکوراسیون منزل هستند که نور را تامین و خانه را زیبا میکنند. ۸۰ کیلوگرم از وزن به ازای هر مترمربع از سطح نمای اجرا شده نسبت به روش دوغابی که تأثیر زیادی بر کاهش نیروی زلزله خواهد داشت و اگر در ابتدای طراحی ساختمان، نما بصورت خشک دیده شود با کاهش قابل توجه در وزن ساختمان، نه تنها قیمت تمام شده افزایش پیدا نمی کند بلکه با کاهش وزن اسکلت و فونداسیون در قیمت نهایی نیز تأثیر کاهنده مهمی باقی خواهد گذاشت. نحوه اتصال زیرسازی در اسکلت فلزی بصورت مستقیم و در اسکلت بتنی همراه با رول بولت و پلیت های مخصوص خواهد بود . برای اجرای نمای سنگ خشک، روش­های مختلفی وجود دارد که در این قسمت مقاله این روش­ها را برایتان توضیح می دهیم. در این روش لازم نیست که سنگ ضخامت بالایی داشته باشد؛ چرا که هم با ملات محکم سرجایش نصب می­شوند و هم اینکه وجود ملات، خود باعث سنگینی نما می­شود و اگر سنگ هم ضخامت بالایی داشته باشد این سنگینی بیشتر می­شود که برای امنیت ساختمان مناسب نیست.

نمای خارجی ساختمان

در آخر هم برای از بین رفتن اثرات اسید، ناحیه را به خوبی با آب و صابون بشویید. علاوه بر این همانطور که قبلا هم اشاره کردیم همهی مصالح مورد استفاده در روش نماسازی سنتی، در این روش نیز قابل استفاده هستند. بمیتوانید از چند مصالح به طور همزمان استفاده کنید تا زیبایی بصری ساختمان افزایش یابد. در این روش به جای استفاده از آهن برای زیرسازی کار، از آلومینیوم استفاده می­شود که این­کار در کاهش وزن ساختمان و حجم مصالح بسیار موثر است. برای قسمتهایی که برس به آن نمیرسد از مسواک قدیمی استفاده کنید. روش تر، همان روش قدیمی اجرای نما است که در آن سنگ را با کمک ملات که معمولا سیمان یا گچ هستند نصب می­کنند. اجرای این روش به این صورت است که در قسمت مشخصی از سنگ نما، با عمق کنترل شده و متناسب با ضخامت و نوع سنگ، سوراخی که اصطلاحا به آن پافیلی می­گویند، ایجاد می­شود؛ سپس با استفاده از انکرهای آلیاژی که به کلیپس­ها وصل می­شوند، سنگ نما را به زیرساز آن متصل می­کنند. در رابطه با تعاونیهای مسکن نیز به دلیل وضعیت مالی ضعیف سازندگان و اینکه ساکنان و مالکان بهدنبال فروش ساختمان نیستند، ساختمان بدون انجام عملیات تکمیلی نظیر نماسازی مورد استفاده قرار میگیرند و یا با کمترین هزینه و بدون طراحی نما، حجم و کالبد ساختمان رها میشود.

فواصل، ابعاد و نوع اتصالات بهگونهای انتخاب میشود که در برابر عوامل محیطی مثل باد مقاوم باشد. اکثر کارشناسان توصیه میکنند که با توجه به کاربری و شرایط منطقه سبک مناسب با ساختمان را انتخاب کنید. اجرای نمای سنگ به دو روش انجام می­شود: روش خشک و روش تر! روش غیرنمایان انکری یکی از روش­های جدید برای نصب سنگ نمای خشک است. توجه به این نکته ضروری است که استفاده از نمای خشک ساختمان از نظر کاربرد هیچ محدودیتی ندارد. در ادامه به معرفی بهترین مدل های سنگ رودخانه ای و کاربرد آن می پردازیم. در این روش سوراخ­هایی در ضخامت سنگ ایجاد می­شود. این روش نیازمند افراد با مهارت بالا است و این مورد باعث بالا رفتن هزینه­های اجرای این روش می­شود. دلیل بالا رفتن سرعت و دقت کار در این روش، استفاده از کلیپس­ها بر روی سطح قطعات آلومینیومی است. در این روش زیرسازی با آهن انجام می­شود و سنگ نما با استفاده از قطعات اسکوپی که در شیار مابین ضخامت سنگ قرار می­گیرند، نصب و رگلاژ می­شوند. نفوذ آب از طریق ترکها و درز بین پنلهای پوششی و سرایت آن به ملات نگهدارنده، میتواند سبب شل شدن و سقوط ناگهانی قطعات بر روی اهالی ساختمان یا عابرین گردد.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد مطالب بشتر لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید