اگر نمی‌کنید (انجام می‌دهید)نمای خشک اکنون، شما متنفر خواهید شد} بعداً

در طراحی نما و اجرای نمای خشک به اصطلاح دست شما در انتخاب مصالح باز می باشد و می توانید هر نوع مصالحی قابل استفاده برای طراحی نما و طراحی داخلی بنا را در هر اندازه و ابعادی از ضخامت ۵ تا ۵۰ میلیمتر استفاده نمایید از مصالح پرکاربرد و رایج در اجرای این نما می توان به ورق کامپوزیت ، سرامیک خشک پرسلانی و غیره اشاره کرد . اگر به دنبال راهی برای ترکیب سبک های مدرن و امروزی در ظاهر خانه خود هستید، این یکی از بهترین و جدیدترین طرح های نما است که می توانید انتخاب کنید. نمای سرامیک خشک پرسلانی دارای قطعات مخصوص برای کنج ها، کف پنجره ها و فلاشینگ های ساختمان است. فایبر سمنت برد یک محصول منحصربفرد است که می توان از آن برای نمای ساختمان , کف سازی , نمای خشک مدرن دکوراسیون داخلی و … طراحی نمای آجری به دلیل بالا بودن تنوع آجرها بسیار متنوع است و یک معمار با توجه به سلیقه خود می تواند زیباترین طرح را اجرا کند.

نمای خشک آجر

پلان ها گسترده ارتفاع طبقات بسیار زیاد است برای حرکت هوا. رویکرد اتخاذ شده، رویکردی است عینی و پدیدارشناختی. تابش بیشتر به صورت مایل است و در فصل زمستان سراسر فصل پوشیده از برف و یخبندان است. در شرایطی که دمای هوا کمتر از 21 باشد تابش آفتاب باعث گسترش منطقه آسایش می شود. 2. شرایط جوی هوا : شامل مقدار بخار آب موجود در هوا ، میزان گرد و خاک و دود در هوا از شدت تابش خورشید می کاهد. رنگ مخصوص نمای ساختمان روناس به شماره کد RTB-694-S دارای خواص آب گریزی وغبار گریزی است و با چسبندگی عالی به سطوح بتونی و مقاومت در برابر هوا، رطوبت و اشعه ماوراء بنفش پوشش مناسبی برای رنگ آمیزی سطوح بتونی و نمای ساختمان می باشد. ارتفاع طبقات نسبت به مناطق دیگر کمتر است. روش کار در ارتفاع با طناب را به اصطلاح بدون داربست نیز می گویند. وزن این مدل فر حدودا ۴۵ کیلوگرم است و دربارهی مشخصات آن میتوان به مواردی همچون گنجایش ۶۸ لیتری، دکمههای لمسی، پشتیبانی از ۱۰ برنامهی پخت، عمق ۵۸ سانتیمتری، نمایشگر لمسی و ارتفاع ۶۰ سانتیمتری دستگاه اشاره کرد. باشگاه استقلال پس از مشورت با سرمربی خود، مخالفت خود را با جدایی امید حامدی فر اعلام کرد.

پنل های بتن اکسپوز نما و محوطه در تمامی رنگ ها قابلیت تولید را دارند. مصالح با ظرفیت حرارتی بالا استفاده می شوند مثل بتن ، سنگ ، آجر. همچنین می توان نحوه نصب بتن اکسپوز را به دو روش درجا یا تایل پیش ساخته هم تعیین کرد. نما های ملاتی معمولا بعد از 20-15 سال نیاز به ترمیم و بازسازی دارند که مسلتزم تخریب نما و ملات زیر آن است، این عمل موجب افزایش هزینه های ترمیم شده و به علاوه اینکه موجب آسیب دیدن سنگ نما میشود.اما سیستم نصب خشک طول عمر و دوام بیشتری دارد. مورد اول این است که به دلیل وزن زیاد آجر و استفاده تعداد زیاد آجر در نما، وزن نما زیاد میشود و به همین دلیل از نمای آجری به ندرت در ساختمانهای بلند استفاده میشود و مورد دوم این است که بعد از گذشت زمان به علت وجود حفره های ریز، آلودگی در حفره ها جمع و موجب خوردگی و تیرگی نما میشود.

همانگونه که از عنوان متریال نمای خشک مشخص است تفاوت اصلی این نما با نمای معمول (ملاتی) در نوع اتصال مصالح نما به سازه ساختمان می باشد. به عنوان مثال در شهرهایی که همه خانه ها از نمای سنگی برخوردارند، ساختن یک ساختمان با نمای آجری و یا شیشه ای تصویر نا همگون و زشتی را ارائه خواهد کرد، بنابراین در هنگام ساختمان سازی، اهمیت دادن به این نکات ضروری می باشد. بنابراین اگر به دنبال یک نمای ساختمانی مقاوم، زیبا و خوش قیمت هستید این متریال انتخاب مناسبی بهحساب میآید. نکته بعدی اینکه، متریال نمای بیرونی ساختمان باید با توجه به شرایط محیطی و آب و هوایی منطقه انتخاب شود. معمولاً سقف های شیروانی دارند و یا اگر مسطح باشند باید کاملاً ایزوگام باشند. سقف ها بیشتر شیروانی از جنس هلب یا سفال های 40×50 می باشد و در مواقعی از ایزوگام استفاده می شود. 4-نمای ساختمان هایی که جنس نمای آنها از شاسی کشی و ورق های کامپوزیتی ساخته شده است. در زیر نمونه هایی از نمای ساختمان با آجر نسوز مورد استفاده به نمایش گذاشته شده است. نمای ساختمان باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟ معتدل و مرطوب : باید روی سکو قرار بگیرند تا به رطوبت زمین برخورد نکند.  Content h as  been gen er᠎ated with the ​help of GSA  C on᠎te nt  Ge᠎ne ra᠎tor DE​MO!

دیدگاهتان را بنویسید