اگر نکنید (انجام می‌دهید)اجرای نما اکنون، از خود متنفر خواهید شد} بعداً

قابلیت تعویض و تعمیر قسمت های مختلف نما هم باعث کاهش هزینه های تعمیر و بازسازی می شود. همانطور که می دانید برای نماسازی، علاوه بر متریالی مثل سرامیک و کاشی به پروفیل های آلومینیومی و گیره های نگهدارنده نیاز دارید. اما درب و پنجره ی استفاده از ترمال بریک، به عنوان یک مانع عمل کرده و باعث کاهش رسانش گرما از طریق قاب آلومینیومی میشود. ۳- انعطافپذیری: درب آلومینیومی ترمال بریک در هر مکانی قابل استفاده است. اکنون که ویژگیها، مزایا و تفاوت درب ترمال بریک را میدانید، انتخاب شما آسانتر است. کافی است برای خرید آگاهانه؛ مزایا و ویژگی درب ترمال بریک را نسبت به شرایط و بودجه خود مقایسه کنید. ساختار درب و پنجره ی ترمال بریک به این صورت است که پروفیل فریم و یا باز شو به دو قسمت تقسیم می شود و این دو پروفیل با استفاده از ماده ای از جنس پلی آمید (که رسانایی حرارتی بسیار پایینی دارد ) به یکدیگر دوخته میشود .

سنگ نمای خشک

در حال حاضر و در دنیای امروز، ترمال بریک از جدیدترین و پرطرفدارترین فناوریهای مورد استفاده در ساخت دربهاست. این کالای بادوام، پرهزینه و غیر منقول که جایگزینی ندارد یک کالای سرمایه ای است و در حقیقت نوعی پس انداز به شمار می آید از این رو بررسی هزینه های ساخت و کاهش هرچه بیشتر آن ها با حفظ کیفیت سازه از مهم ترین اصول اولیه ساخت و ساز می باشد. به طور کلی در نمای ساختمان های اقلیم مناطق گرم و خشک از رنگ روشن جهت انعکاس هرچه بیشتر نور خورشید استفاده می شود. درب لولایی ترمال بریک آلومینیومی مقاوم در برابر قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید، دمای متغییر و آب و هوای شدید است. پنل های مسلح نمای بتنی اکسپوز پیش ساخته به دلیل مقاوم سازی های انجام شده و تفاوت در فرآیند تولید ، قیمت بالاتری نسبت به پنل های غیرمسلح دارند. صنایع آلومرول نوین با ۴۸ سال سابقه درخشان، به عنوان بزرگترین واحد تولید مقاطع آلومینیومی کشور است. توجه داشته باشید که پنجره آلومینیومی ترمال بریک نیز بسیار ظریف و زیبا می باشد که ظرافت این پنجره ها باعث نشده که استحکام آن ها کم شود و پس از مدتی دچار دفرمگی شود.

ساخت پنجره های ترمال بریک

رنگهای پودری الکترواستاتیک، آنادایز و طرح چوب، سه رنگ پایه و اصلی سیستمهای ترمال بریک را تشکیل میدهند. بهترین کار این است که از زمان استفاده از کامپوزیت در نمای ساختمان هر سه ماه یا شش ماه یک بار کل نما شستشو شود. ماهیت شکننده این ماده، ایجاد ترک در گذر زمان را غیر قابل اجتناب میکند. 5-از دیگر عوامل تاثیر گذار در ارتفاع ساختمان و مدت زمان اجرایی انجلم کار و همچنین جنس سنگ نمای ساختمان در به کار بردن متریال جهت برای بالابردن کیفیت کار و عدم آسیب رساندن به سطوح نما از عوامل تاثیر گذار در تعیین قیمت شستشوی نما میباشد. اشاره کرد و همچنین مصالح نمای خشک مانند : سرامیک خشک پرسلانی ، ورق کامپوزیت ، کرتین وال ها و تایل تراکوتا و… محصولات این شرکت از درب و پنجره های ترمال بریک، نرمال، نمای کرتین وال ( استیک و یونیتایز ) و … رویکرد تورال ساخت طراحی و اجرای نمای ساختمان، پنجرهها، دربها و انواع محصولات آلومینیومی با کیفیت بالا است.

سیستم درب ریلی ترمال بریک آلومینیومی یکی از جدیدترین محصولات در این حوزه است. بنابراین منظقی است که قیمت درب ترمال بریک نسبت به دربهای نرمال بیشتر است. اما در عین حال از نظر عایقبندی حرارتی و صوتی در سطح کمتری نسبت به درب ترمال بریک لولایی قرار دارد. حتی میتوانید نمای داخل و خارج درب را دو رنگ کاملا مجزا نمای مدرن انتخاب کنید. همچنین مانع خروج صدا از داخل به بیرون شده و میتوانید خانهتان را از نظر صوتی خصوصیتر نگه دارید. همچنین نگهداری درب آلومینیومی ترمال بریک نیز آسان است. درب ریلی ترمال بریک برای استفاده به عنوان دربهای داخل ساختمانها مناسب است. واژه ترمال بریک Thermal Break به معنای شکست حرارتی است. علاوه بر این، به تعمیر و نگهداری کمی نیاز داشته، عایقبندی بوده و مقرون به صرفه میباشد. نصب آنها آسان است و به تعمیر و نگهداری کمی نیاز دارند. ✔ نیاز به تعمیر زیادی ندارند. فراموش نکنید که در صورت نیاز به مشاوره، می توانید از طریق شماره های موجو در صفحه تماس با ما، با مشاوران و کارشناسان هوم استایل تماس حاصل فرمایید. شستشوی آجر نما و کلیه سطوح با مواد شوینده مختلف استفاده می شود. بله، آنها در برابر دمای بسیار زیاد، آب و هوای شدید، و استفاده روزمره از آنها، بسیار با دوام و با کیفیت هستند. Th is con​te nt was c​re᠎at ed  wi th t he  help of GSA​ Conte nt Generator ᠎DEMO​.

دیدگاهتان را بنویسید