ایده ها، فرمول ها و میانبرها برای نمای سرامیک خشک

البته که باید زمان انتخاب بهترین مجری نصب نمای خشک به تخصص و حرفه او هم دقت داشته باشید. این مسئله مربوط به زمان ساختسازی است اما طراح نمای ساختمان باید این مسئله را در نظر داشته باشد که برای هر ساختمان در هر بازه، ممکن است شرایط تغییر کند. پیچ ها و مهره های زیادی برای نصب این نما به کار برده می شوند که هر یک از آنها جنس و مدل های متنوعی دارند. همانطور که از نام نمای خشک بر می آید، عمده تفاوت این نما با نمای معمولی در نوع اتصال مصالح نما به سازه ساختمان می باشد. سالهای متمادی است که اجرای نما در داخل و خارج ساختمان با استفاده از ملات و سیمان انجام می شد که به علت جدا شدن نمای مذکور از جداره دیوارها خارجی به سیستم نمای خشک روی آوردند. عایق حرارتی جداگانه و بطور مستقل با اتصالات مکانیکی یا چسب به زیر کار محکم می شود. در این سیستم، شیارهایی در پشت سرامیکها در دو جهت مخالف بهمنظور محکم کردن برجستگیهای کلمپ ها در داخل این شیارها ایجادشده و درنهایت با پیچ کردن سرامیکها بهواسطه کلمپ ها روی ریلها کار به اتمام میرسد. می توان برای نا محسوس جلوه دادن، قسمت های نمایان بست ها را به رنگ سطح رویه، رنگ کرد. This  post w as done by behsaznama C ontent  G enerator D​emov ersi on!

نمای خارجی ساختمان

کنیتکس نوعی رنگ می باشد که در ترکیب آن از الیاف های مصنوعی، اکسید تیتان و غیره استفاده می شود. طراحی نمای مدرن از قوانین معماری مدرن پیروی می کند. برخی سازندگان و تولیدکنندگان مسکن بهدلیل آنکه بهدنبال فروش سریع و بازگشت سرمایه خود هستند، سعی در هر چه بیشتر مطرح کردن خود در محله مسکونی و نمایشی متمایز از بنای خود دارند و به همین دلیل یکی از دلایل عمده ناهماهنگی نمای ساختمانها در سطح شهر همین است. قرارگیری لایه رنگ روی سطح خارجی پانل ساندویچی سبب افزایش مقاومت و دوام آن میشود. در این راستا بسیار مهم است که در تناسب و هماهنگی را رعایت کنید و در رنگ آمیزی ساختمان و مصالح نامتعارف استفاده نکنید. آنها باید قادر باشند که بر اساس نوع ساختمان شما بهترین نوع نما و روش نصب را انتخاب کرده و به کار بگیرند. که از سیستم های مدرن در صنعت ساختمان بشمار می رود بانصب سنگ به روش خشک برای اولین بار در دهه 70 میلادی در کشور آمریکا جهت ساختمان های بلند مورد اجرا شد و این روش با استانداردهای جدید ساختمانی در دهه 70 شمسی در ایران نیز طراحی و مورد استفاده قرار گرفت. شاید اگر در اجرای این نما به جای استفاده از سنگ تراورتن شکلاتی از سنگ تراورتن سفیدتری استفاده میشد نتیجه نهایی ، جالب تر بود .

شاید از خودتان بپرسید که اجزای تشکیل دهنده این نمای امروزی مجموعه ها چه چیزهایی هستند؟ کارایی و کاربرد این نمای ساختمانی امروزه بسیار افزایش پیدا کرده و افراد زیادی نمای خشک را برای ساختمان خود انتخاب می کنند. سنگ گرانیت با توجه به معادن موجود در کشور و نیز ابزارآلات صیقل دادن آن دارای تنوع رنگ نسبتا بالایی می باشد که می توان از این ویژگی آن در نما سود برد. استفاده می شود و همین امر باعث می شود که نماهای خشک از تنوع رنگ و بافت زیادی برخوردار باشند. علم معماری و طراحی ساختمان با توجه به صنعتی شدن روز افزون تمامی بخش های زندگی در دنیای کنونی و همچنین حس زیبایی شناسی انسان طی دهه های اخیر قرن بیستم تاکنون با شتابی قابل توجه دچار تحول گشته است و به سمت صنعتی شدن پیش می رود که نمای ساختمان ها نیز تأثیر بسزایی را از این تحولات پذیرا بوده است. به گزارش حلقه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ محمدرضا صفیخانی رئیس نظم و ترتيب صنعت، معدن و تجارت لرستان در گردهمايي خبری با اصحاب رسانه لرستان با اشارت براي محمول نپخته ی وزنه تو استان اعلام داشت: این سوژه سالها است که مداخل اذهان عمومی و محافل مختلف مطرح شده، اما باید گفت که سفت لرستان مرواريد درآمد برابر جهاز اخیر با مشکلات زیادی روبه چهره شده بود.

روش و راه اندازی این نما به صورت خشک است و از ملاتی که نما را روی ساختمان قرار دهد استفاده نمی شود. نور خورشید برای بسیاری از متریالهای نمای بیرونی ساختمان اثر سوء دارد. طراحان از سنگ های طبیعی مانند ماسه سنگ، تراورتن و گرانیت در نمای بیرونی خانه هم به صورت ساختاری و هم به صورت دیوار خشک استفاده کرده اند. در این مطلب سعی داریم برای شما بگوییم سنگ تراورتن چیست؟ این سیستم برای نصب مصالحی از قبیل HPL ، سرامیک پرسلانی و سنگ هایی با ضخامت کم کاربرد دارند. در بین انواع نماهای به روز ساختمانی باید بدانید که نمای سرامیک خشک محبوبیت بسیار زیادی دارد. علت اصلی اینکه با توجه به قیمت بالا، همچنان خیلیها دنبال نمای سنگی میروند، مقاومت بسیار خوب آن است. 1. اینکه آنها به خوبی استانداردهای لازم برای نصب نمای خشک را اجرا کنند و با آنها آشنایی داشته باشند اهمیت بسیار زیادی دارد. برای نصب هر یک از نماهای ساختمانی استانداردهای مشخص شده ای وجود دارد که هر یک از مجریان نصب نما به خوبی با استانداردهای موجود در مورد اجرای نماهای ساختمانی آشنایی دارند. هر یک از نماهای ساختمانی که شما انتخاب می کنید تا روی ساختمان تان اجرا شود دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید