این است افراطی اتصالات نمای خشک نه اغلب دیده می شود، اما این است چرا این نیازمند است

زیرا یکی از خاصیت های مواد نانو این است که با کاهش جاذبه میان قطرات آب و سطح، مانع از پخش شدن آب بر روی سطح می شوند. استفاده از مصالح و متریال متنوع برای طراحی نما موجب متنوع شدن آن در ساختمان های مختلف میشود. مُد، تناسب طراحی نما با زمینه و فرهنگ بومی، و جدید بودن شیوه ساخت نما، همگی روی جالب توجه بودن یک Facade تاثیر گذارند. علاوه بر این نمای خارجی هم در زیبایی عمومی شهر تاثیر دارد، و هم به نوعی از بینش، طرز تفکر، روحیات، … هنگامی که ما از طریق نقشه های طبقه شروع به کار می کنیم ، همچنین به این فکر می کنیم که تصمیمات ما چگونه بر ارتفاعات ، مقیاس ، اندازه گیری و خطوط سقف خانه تاثیر می گذارد. بهتر است همزمان به دوام ساختمان و زیبایی ساختمان توجه کنیم. اولین و مهم ترین نکته در انتخاب پنجره خوب و بهترین پنجره دوام آن است. نمای ساندویچ پنل از دوام و مقاومت بالایی برخوردار است . از نظر مقاومت در برابر رطوبت هم بهترین است. جالب است بدانید در نمای مینرال در صورت استفاده از پودرهای آنتی باکتریال در مناطقی که دارای رطوبت بالا هستند بسیار مقاوم است. سرامیک فول بادی از معروف ترین انواع نمای خشک است به سرامیک های اطلاق می شود که میزان جذب رطوبت آن ها کمتر از یک درصد بوده و در نتیجه در برابر یخبندان مقاومت بسیار بالایی دارند. Con᠎te nt was g​enerated  by behsaznama  C᠎on tent G ener at᠎or DE᠎MO᠎.

نمای خشک سرامیک

در اجرای نما سیمانی ساختمان از سیمان سفید و یا سیمان رنگی استفاده می شود که هر کدام زیبایی خود را دارد. سرامیک خشک نما در سیستم نمای خشک برای اتصال المان ها به یکدیگر از ملات استفاده نمیشود. کاربرد اصلی نماهای اسپایدر در ساختمانهای تجاری و اداری می باشد. استفاده از شیشه در نماهای بیرونی، نور بیشتر و محیط مناسبی را برای ساکنین ساختمان فراهم میکند که باعث تشویق همگان به استفاده بیشتر از شیشه در نما میشود. ویژگیهای بصری (ترکیب، طراحی جزییات و کاراکتر) جنبههایی را شامل می شود که مشخصه یک نما به عنوان یک شی را تعریف میکند؛ این در ترکیب با ویژگیهای روانشناختی، (ارتباط انسانی، فکری و زمینهای) شامل ویژگیهای رابطهای است که زیبایی درک شده نما را از نظر مخاطب و استفادهکننده تعیین میکند. فرآیند آسیاب خشک برای کاشی و سرامیک فرآیند آسیاب خشک برای کاشی و سرامیک : تکنولوژی مواد و سرامیک تکنولوژی خردایش مرحله در خط تولید کارخانجات بوده و به طور عمده شامل خرد کردن و آسیاب نمودن مواد است.

عدم جذب معلقات موجود در هوا ، همچنین با وقایع جوی مانند باد و باران ،غبار و دیگر آلودگیها از روی آن برداشته می شود. محصول فوق آبگریز نما DNW (کنسانتره)، جهت آبگریز کردن کلیه سطوح نفوذ پذیر و نماهای ساختمانی مانند نمای آجری، بتونی، سیمانی و کاهگلی که جذب آب دارند، استفاده می شود و قابلیت تنفس پذیری سطوح پس از اجرا را حفظ می کند. سطح آب بندی و سطح نفوذ مواد باید به دقت بررسی شود مخصوصا اگر از نمای خشت و گلی استفاده خواهد شد. این ترکیب با تکنولوژی پیچیدهای تولید میشود که مقاومت آلیاژ را با مواد ترموپلاستیک ترکیب و تقویت میکند. مشخصات آسیاب غلتکی عمودی – instalgum مشخصات آسیاب توپ خشک در صنعت کاشی و سرامیک,, عمودی آسیاب مواد خام صنعت سیمانعمودی سیمان . تنوع بسیار بالا در مقایسه با نماهای سنگ-چوب-کامپوزیت-شیشه دارد. نماهای سیمانی معمولا با انجماد خشن و زبر سیمان و بتن نما پرداخت میشوند؛ این نماها که نمای بتنی هم نامیده میشوند قبل از ریخته گری بتن، آن را به طور کامل رقیق میکنند تا ویژگی مورد نظر را پیدا کند و این امکانات فوقالعادهای به طراح میدهد. تمایل رو به افزایش در کاهش ضخامت تکه های پوشش نما و بکارگیری پوشش های نمای با ضریب الاستیسیته بالاتر در سازه ساختمان های رایج، نوع بند باز را راه حل بهینه کرده است.

اتصالات نمای خشک

به طور مثال بهتر است که در شمال کشور به هیچ وجه از نمای کامپوزیت برای ساختمان خود استفاده نکنید. این سازه از نظر مکانیکی به سازه های فلزی سطح بیرونی ثابت شده و یک پوشش صاف برای دکوراسیون بیشتر فراهم می کند. سیستم پوششی تنفسکننده، اختراع جدیدی در دنیای ساخت و ساز است؛ این نمای تهویهکننده از یک دیوار باربر، یک لایه عایق و یک پوشش ثابت متصل به ساختمان بر روی یک سازه باربر تشکیل میشود. انتخاب کنید. همین حالا سفارش خود را از طریق وبسایت ما ثبت کنید تا در کمترین زمان، بهترین تجربه خرید را برای خود و کسب و کار خود رقم بزنیم. شما میتوانید با در نظر گرفتن بودجه، شرایط اقلیمی، عملکرد ساختمان و از همه مهمتر سلیقهتان مناسبترین نوع نمای مدرن را انتخاب کرده و به بهترین شکل ممکن اجرا کنید! برای مثال مناسبترین سنگ برای نمای ساختمان سنگهایی هستند که دارای ترکیباتی با کانیهای مقاوم و بافتهای غیر متخلخل باشند. نمای رومی برای پروژههای مسکونی یا اداری مناسب است و میتوانید این نما را در سبکها و طرحهای مختلفی اجرا کنید. البته با در نظر گرفتن کیفیت و زیبایی نما ، میتوان از قیمت بالای آن تا حدودی چشم پوشی وصرف نظر نمود .

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت این مطلب.

دیدگاهتان را بنویسید