این تحقیق اجرای نما شما را {کامل|عالی|خوب خواهد کرد: {Read|Learn} یا از دست ندهید

برای مثال برای جلوگیری از اتلاف انرژی روش خشک بسیار مناسب است یا اینکه با این روش نما از وزن سبکتری برخوردار میگردد. سنگ خشک روش ساخت و سازی است که در آن سازهها از سنگهای بدون ملات و ساروج به هم پیوند خوردهاند. قالب ها می بایست کاملا روغن کاری شده و به روش اصولی درزبندی شوند. در این پروژه ها تمامی مراحل ساخت و اجرا از جمله؛ قالب گیری و ترکیبات مواد در محل اجرای پروژه انجام می شود. از مزیت های اصلی پانل های پیش ساخته اکسپوز امکان تولید آنها در ابعاد و قالب های متفاوت است که مطابق با نیاز پروژه همگام سازی می شود. پروژه می تواند جزء طرح های جدید توسعه در شهر باشد یا پروژه ای در محله ای در داخل شهر. برای این منظور اسکوپ در نمای سنگ باید انجام شود یا مصالح ساختمانی از هر نوعی که باشد، به بدنه ساختمان پیچ شوند. همانطور که میدانید اجرای ترمو در شیراز در موارد مختلفی مانند دکوراسیون داخلی، فضای باز، سایه بان، آلاچیق، روف گاردن، سونا و استخر، نمای ساختمان و هر سازه چوبی، کاربرد دارد.

اجرای نمای کرتین وال فیس کپ

این نوع از پانل های بتنی که به اصطلاح به آن بتن درجا نیز گفته می شود؛ اغلب برای انجام پروژه های بزرگ شهری در ابعاد وسیع کاربردی هستند. پانل های بتنی نسبت به سایر مصالح ساختمانی بسیار سبک وزن بوده و به راحتی در پروژه های ساختمانی و پروژه های بزرگ شهری قابل استفاده هستند. از دلایل استفاده از بتن درجا در پروژه های شهری؛ هزینه بالا و سختی حمل و نقل پنل های بتنی از محل کارخانه تا پروژه است. پس تایید و ثبت اجرای این پنل در آمریکا، بر تعداد کارخانه های تولیدی بتن اکسپوز افزوده شد؛ به طوری که تنها دو دهه پس از استفاده از این سازه، تعداد صنایع تولیدی آن در سراسر جهان به بیش از 30 عدد افزایش پیدا کرد. امروزه، استفاده از سازه های از پیش ساخته پنل های بتنی یکی از عناصر اجرایی مهم در بحث ساختمان سازی است. یکی از راه های بالا بردن استحکام و کیفیت چوب، حرارت دادن به چوب است. راه ارتباطی فضای عمومی به فضای خصوصی یا بر عکس، ورودی ساختمان است که آنها را از یکدیگر مجزا میکند. چوب ترموود یا ترمو، چوبی است که حرارت دیده و بسیار زیبا و مقاوم است و استحکام بالایی دارد. C᠎on​tent was creat ed ​with the help  of behsaznama  Con te​nt Gen erator DEMO᠎!

اکسپوز یا بتن نما معایب کمی دارد اما یکی از مهمترین معایب این تایل بتنی این است که نصبکردن آن دارای ریزهکاریهای زیادی است و به همین علت نیز باید با دقت بالایی صورت گیرد. در صورت عمل آوری و اجرای صحیح این سازه، در برابر شرایط جوی بسیار مقاوم است و می توان از آن برای مدت زمانی طولانی بدون نیاز به ترمیم و تعمیر استفاده کرد. یکی دیگر از بهترین مزیت چوب ترموود مقاوم بودن آن در برابر حمله حشرات و قارچ ها است. ترمو با چوب سخت مقاوم تر از چوب نرم هستند. این نوع از چوب ضعیف تر از چوب ترموود سخت است و چگالی کمتری نسبت به چوب سخت دارد و شکننده تر هستند. همانطور که چندین بار در مقالات مختلف سایت کالاساخت بیان نمودیم، اجرای نما یکی از بخش های مهم در امر ساختمان سازی محسوب می­شود که نیازمند توجه به نکات فراوانی می­ باشد. معماران و ساختمان سازان امروزی بر این باورند؛ که عناصر بیرونی همانند ویترین در جلوه بصری ساختمان ها بسیار تاثیرگذارند. یکی از نماها پرطرفدار است که امروزه در بیشتر ساختمان ها از آن استفاده می کنند، چرا که هم بسیار عالی می باشد و همچنین کار کردن با آنها بسیار راحت تر است.

نمای خشک آجر

در بیشتر ساختمان های معمولی مجری نمای خشک از سرامیک این نما استفاده می کند، استفاده از این نوع نما بیشتر برای نمای خارجی ساختمان است. شرکت نماوان بعنوان وارد کننده ترموود خارجی و مجری ترمو، اجرا و نصب ترمو در شیراز را به صورت کاملا تخصصی و مهندسی شده انجام میدهد. ما بعنوان یکی از تولیدکننده بتن اکسپوز در شیراز برای باکیفیت بودن و امنیت ساختمان و نمای آن حتما به شما این بتن را معرفی می کنیم و در طراحیهای مدرن و جدید، مهندسان و طراحان از آن استفاده زیادی میکنند. قبل از طراحی نمای ساختمان حتما از کاربری ساختمان اطلاع پیدا کنید . نورپردازی نمای ساختمان باعث برتری نمای ساختمان شما نسبت به سایر ساختمانها در شب میشود. چوب ترموود جایگزین بسیار مناسبی نسبت به متریال های بازگشت ناپذیر می باشد؛ زیرا سازگاری کامل با محیط زیست دارد و هیچ ضرری به آن نمی رساند. از جمله ویژگی های طراحی نما پارامتریک می توان به ایجاد طرح های بسیار متنوع، الهام گیری از عناصر طبیعت برای طراحی و صنعتی سازی مصالح برای کاهش پرتی متریال مورد استفاده در سبک های مدرن و کلاسیک اشاره کرد.

نمای خشک نمایان

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد ادامه مطلب لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید