این مطالعه نمای خشک شما را {کامل|عالی|خوب خواهد کرد: {Read|Learn} یا از دست ندهید

نمای خشک سرامیک بعلت عدم استفاده از ملات و اجرای همزمان نما در جهات متفاوت (بالا یا پایین نما) سرعت اجرایی بالاتری نسبت به روش دوغابی خواهد داشت. دارا بودن کارخانه مونتاژ مصالح آلومینیومی می باشد عدم وجود تجهیزات مونتاژ نشان می دهد که مصالح زیرسازی نمای پروژه شما قرار است به صورت آزمون و خطا در محل کارگاه پروژه تان برش و اسمبل گردند که کیفیت ساخت را به شدت پایین آورده و همچنین پرت مصالح گران قیمت آلومینیومی را افزایش و همچنین زمان اجرای کار را طولانی می نماید. به روش صنعتی که نتیجه سالها تجربه، مطالعه و تحقیق و بررسی انواع روشهای مشابه خارجی در کشورهای مختلف می باشد در حال حاضر توسط شرکت رونین پارس با پیشینه ای بیش از 15 سال اجرا می گردد و می تواند کلید حل بسیاری از مشکلات حل نشدنی نمای انواع ساختمان ها باشد که مهندسین و متخصصین و مدیران محترم می توانند با طراحی و اجرای این روش در ساختمان ها از هر نوع سنگ، سرامیک و شیشه و غیره در هر سایز، ضخامت و رنگ استفاده نمایند. برای استفاده از این روش زیرسازی کار میتواند آجر یا بلوک یا سفال و یا رابیتس ملات مالی شده باشد.

اجرای نمای کرتین وال فیس کپ

سازه اصلی این بتن ها صاف است و هیچ نوع نماکاری روی آن ها صورت نمی گیرد. از مزایای بتن اکسپوز می توان به این موارد اشاره نمود: بتن اکسپوز معمولاً از بتن معمولی ساخته می شود یعنی مواد اولیه هر دو مورد یکسان هستند و این موضوع باعث می شود که طول عمر بالاتری برای بتن نما در نظر گرفته شود. سطح مقاومت فشاری برای این بتن ها 380 میلی پاسکال است و معمولاً حداقل 70 سال دوام دارد. چسبندگی کامل به سطح زیرین ایجاد درزهای بین قالب ها و اطمینان از چسبندگی از مزیت های این روش بر روش های مذکور است. در اجرای نمای خشک سرامیک پرسلانی، انتقال حرارت به وسیلۀ جریان همرفت ایجاد می شود؛ (همرفت و تابش) اجرای نما سرامیک خشکمانند چتری ساختمان را در برابر این انتقال حرارت محافظت می نماید. دوام بتن علاوه بر ساخت و اجرای اصولی به شیوه های نگهداری آن ارتباط بسیاری دارد. این محصول مناسب برای آببندی ذات بتن و ملات های مورد استفاده در ساخت استخرها، مخازن نگهداری سیالات، ملات های ترمیمی، قطعات بتنی پیش ساخته، بتن آماده، کفسازی صنعتی، بتن های مجرای فاضلاب ها، بتن های تحت ارتعاش و … از این رو در فصول سرد سال دیوار آجری تا حداکثر زمان ممکن گرمای خود را نگه میدارد و در نتیجه خانه نیز گرم میماند.

نمای خشک آجری

 Th is con᠎tent w​as written with the ᠎he lp of behsaznama Con te​nt᠎ Gener at or  DEMO!

زیرسازی نمای سرامیک خشک

Acoustic Wallcoverings : این نوع دیوارپوش در واقع پوششی دکوراتیو با قابلیت جذب صوت و کاهش انعکاس صوت در محیط است که از آن به منظور پوشش سطوح عمودی و دیوار ها در اماکنی چون سالن های کنفرانس، کتابخانه ها، لابی ساختمانها و امثال آن استفاده می شود. ابتدا قوطیهای عمودی در راستای حفرههای بولت روی دیوار اصلی بوسیله رول بولت یا بیس پلیت و جوش متصل میشوند. در این روش ابتدا با آماده سازی بستر کار که در اینجا تیغه ها و وال پست ها می باشد عملیات نصب شروع می شود. ابتدا بایستی سطح زیر کار حتی الامکان خصوصیات آببندی لازم را داشته باشد. این محصول یک محلول پایه اسیدی است و با توجه به خاصیت نانو که دارد با نفوذ به بافت سیمان و دوغاب و آلودگی های موجود در سطح آن، باعث از بین رفتن لکهها و شرههای آلوده از روی مصالح ساختمانی میشود و بدون آسیب رساندن به نما و تغییر رنگ مصالح آن را تمیز میکند و از آسیب رسیدن و خالی شدن بندکشی های نما جلوگیری میکند.

به همین دلیل کیفیت سطح نهایی بتن اکسپوز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. امیدواریم که مطالعه این مطلب برای ما مفید بوده باشد و با بیان نظرات خود ما را در بالا بردن کیفیت مطالب وبسایت آجر سامان یاری فرمائید. در این روش نصب پنل بتن اکسپوز مانند سنگ نما با استفاده از دوغاب ماسه و سیمان نصب میشوند. این روش بسیار سریع تر و ایمن تر از روش ملاتی است بخصوص در ساختمان های مرتفع. بسیاری از مدیران شرکتها سعی در طراحی و انتخاب این نمای زیبا دارند، زیرا انتخاب یک ظاهر زیبا برای ساختمان، نوع فعالیت آنها را به خوبی نشان خواهد داد. اما اجرای نمای ساختمان که در بسیاری موارد نیز از طرف سازندگان و پیمانکاران ساده انگاشته شده و سهل انگاری هایی می کنند ، دارای پیچیدگی ها و الزامات قانونی خاصی است که در صورت عدم توجه به آنها می تواند خسارات مالی و جانی زیادی را برای بهره برداران، سازندگان، مهندسین ناظر و مجری و نیز پیمانکاران در بر داشته باشد .

Artic᠎le was generat ed  wi᠎th behsaznama C onte᠎nt  G en er​at or DEMO!

قبل از اینکه خیلی دیر شوید، Scoop را در شرکتهای نمای خشک در تهران دریافت کنید

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد نمای خشک مدرن بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید