این 10 هک شما را (r) اجرای نمای خشک (به نظر می‌رسد) شبیه {یک حرفه‌ای} می‌کند}

توضیحات تکمیلی : پروژه مدرن زعفرانیه یکی از پروژه های شاخص منطقه 1 تهران می باشد که از طراحی نمای منحصر به فردی تشکیل می شود که شامل انواع نماهای خشک اعم از کرتین وال سرامیک خشک ، فایبرسمنت برد ، ترموود ، آلومینیوم کامپوزیت و لوور می باشد ، شرکت مجری نما نیل سازه پس از جلسات متعدد با کارفرما و پس ازتهیه کامل نقشه های طرح اجرای توسط مشاور شروع به فعالیت در این پروژه نموده است و همچنان تیم اجرایی این شرکت در حال فعالیت در این پروژه می باشد و پس از تکمیل نمای بسیار زیبایی را به ارمغان خواهد آورد. آیا روکش کامپوزیت ایمن است؟ این سیستم با پنلهای رسی و سنگ، سرامیک، شیشه و کامپوزیت قابل اجرا میباشد. سیستم نمای خشک شامل سیستم نمایان و سیستم کیل میباشد. انتخاب یک نمای مناسب مثل سرامیک خشک میتواند کمی سخت باشد. در مجموع، با توجه به هزینه پنل، مصالح زیرسازی/ملات و نصب، قیمت اجرای هر متر مربع بتن اکسپوز میتواند بین 250 تا 600 هزار تومان باشد.

نمای خشک سیمانی

ظرفیت حرارتی مصالح ساختمانی باعث کاهش میزان انتقال حرارت از خارج به داخل میشود و برعکس که منجر به کاهش تغییرات دمای هوای داخل ساختمان میگردد. روشهای ترمیم بتن اکسپوز به میزان تخریب آن بستگی دارد. استفاده از پنلها یا تایلهای بتن اکسپوز، گزینه بسیار مناسبی برای روکاری سطوح داخلی و خارجی در ساختمانهای مسکونی و عمومی است. اهمیت تناسب بین محوطه سازی و طراحی نمای ساختمان، در ساختمانهای مسکونی و ساختمان ویلاها بیش از پیش باید مورد توجه قرار بگیرد. از آنجایی که آجرهای نما در یک پروژه قابل مشاهده می باشند، دارای رنگها و خصوصیات ظاهری متنوع و زیبایی هستند ؛ در حالی که ظاهر آجرهای معمولی به علت کاربرد در قسمت های داخلی اهمیت چندانی ندارند و به طراحی ظاهری آنها توجه خاصی نشده است. به دلیل اهمیت بالای نما بر عملکرد ظاهری و سازهای ساختمان، فرادرس، یک فیلم آموزشی به مدت ۱ ساعت و ۴۶ دقیقه در قالب ۴ درس تهیه کرده است. با وجود دوام بالای این المانها، استفاده از مواد درزبند بر روی سطح، طول عمر آنها را افزایش میدهد. Th is a​rt​ic le h​as been creat ed  with behsaznama Conten t Ge ne​rato r DEMO!

طول و عرض تایل بتن اکسپوز بین 30 سانتیمتر تا بیش از 100 سانتیمتر است. معایب بتن اکسپوز چه هستند؟ در نظر بگیرید که با چه نوع محیطی کار میکنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در مورد طراحی و قیمت اجرای نمای سرامیک خشک با کارشناسان ما تماس بگیرید. نما خشک نمایی میباشد که در آن تکه های نما با اتصالات مکانیکی روی ساختمان محکم میشوند. مجتمع صنعتی آلومینیوم پیمان از اولینهای برند آلومینیوم اختصاصی در ایران میباشد که در سال ۱۳۶۰ تاسیس شده است. در ایران نیز نحوه اجرای نمای خشک ساختمان برای اولین بار در دهه 70 مورد استفاده قرار گرفت. نما خشک ساختمان را بر اساس نوع اتصالات به دو دسته نما خشک نمایان و نما خشک غیرنمایان تقسیم بندی می کنند. سرامیک های پرسلانی ( porcelain ceramic) تقسیم بندی دیگری نیز دارند. بایرامیکس دارای تنوع رنگ خوبی است و دانه بندی های متعددی دارد. در نصب و اجرای نمای سرامیک خشک از پایههای فلزی (معمولاً از جنس آلومینیوم) استفاده میشود و به همین دلیل این نوع نما به خوبی در مقابل عوامل محیطی از جمله باد، طوفان، زمین لرزه و آتش سوزی مقاوم است.

البته پس از این کار، باید سطح را توسط دستمال خشک کرد. با درزبندی مناسب بتن اکسپوز، تمیزکاری آن فقط با کشیدن دستمال بر روی سطح امکانپذیر خواهد بود. در صورت درزبندی و پرداخت مناسب سطح تایلها و پنلها، کشیدن دستمال بر روی سطح و حذف گرد و غبار از روی آن کافی خواهد بود. تخلخل میتواند باعث جذب رطوبت و ایجاد لکه بر روی سطح شود. وجود رطوبت بر روی سطح و نفوذ آن به لایههای زیرین میتواند باعث ایجاد لکه یا حتی تخریب بتن در بلند مدت شود. در هر صورت، به کارگیری بتن اکسپوز برای کف، نیازمند بررسیهای زیاد و رعایت ملاحظات سازهای است. در کنار تمام مزایای معرفی شده برای بتنهای اکسپوز، محدودیتهایی نظیر ارزیابی ملاحظات سازهای، کهنه شدن، ضخامت زیاد، تخلخل، کف سرد و حساسیت به شرایط محیطی نیز وجود دارد که در ادامه به معرفی آنها میپردازیم. بتن در گذر زمان کهنه میشود. بتن دارای انواع مختلفی است، که بنا به کاربرد دارای مقاومت بیشتر یا کمتر هستند. این موضوع تاثیر بسزایی در مقاومت ساختمان دارد و هزینه تمام شده طراحی نما را هم کاهش می دهد. سیمان سفید در مقایسه با بسیاری از مصالح دیگری که برای ساخت نما به کار می روند، قیمت کم تری دارد و این مزیتی است که نمی توان نادیده اش گرفت.

یک اتصالات نمای خشک ایجاد کنید که بتوانید به آن افتخار کنید

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت بیشتر بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید