این 10 هک شما را (r) اجرای نمای خشک سرامیک (به نظر می‌رسد) شبیه {یک حرفه‌ای} می‌کند}

در لیست زیر ۷ روش تميز كردن اجر نما را مشاهده می کنید که با آن می توانید جهت پاک کردن سیمان روی آجر، کپک ها، لکه ها و… کثیف شدن نمای آجری آن را از جلوه و شکوهی دارد که کم می کنید و باعث می شود نمای ما زشت تر از سایرین باشد. آیا آب می تواند نمای آجری را به خوبی تمیز کند؟ ✅ بله. هم با استفاده از آب تنها و هم آب و محلول سفید کننده می تواند به شستشوی آجر سه سانتی، نسوز و… یکی از بهترین و سریعترین روش های پاک کردن سیمان روی آجر، لکه ها، گرد و غبار و کثیفی های نمای آجری استفاده از محلول شستشوی آجر نما است. علت سرعت بالا در اجرای نما خشک آجری چه چیزی است ؟ هزینه اجرای نمای سرامیک به قیمت متریال کاربردی و مزد اجرا بستگی دارد. اجرای نمای ساختمان با متریال متفاوت و بر اساس نوع سنگ انتخاب شده برای نمای ساختمان در روشهای گوناگونی انجام میشود.

طرح نمای خشک

بایرامیکس، متریال پیشنهادی از سوی یک کمپانی ترکیهای است. اسکوپ سنگ همچنین زمانی که تکیه گاه باید بخش های بزرگی از بار سنگ ها را تحمل کند ، برای جلوگیری از سقوط سنگ به کار می رود. آب بندی پنجره ها، درز ها، برآمدگی ها و نقاط کور ساختمان باید با نهایت دقت انجام شود. سرامیک باید بر روی چسب، فشار داده شده تا از اتصال چسب با سرامیک در حالی که فاصله و انطباق درز به صورت دقیق حفظ شده است، اطمینان حاصل شود. سرامیک های مورد استفاده در نما با سرامیک های معمولی کف و دیوار متفاوت هستند و برای نما باید از سرامیک های پرسلان فول بادی و تمام رنگ استفاده کرد. سپس چسب کاشی پرسلان از یک شرکت معتبر را پشت تایل در 5 یا 6 نقطه میمالیم و و به دیوار میچسبانیم. جالب است بدایند در ساخت سرامیک های پرسلان از خاک رس قرمز و خاک رس سفید (خاک رس خالص) استفاده می شود و این محصول در انواع سرامیک دیواری و کف جهت طراح ریزی و طراحی بخش های داخلی و نمای ساختمان تولید می گردد. در ساخت خانههای مدرن که اغلب از طراحی پارامتریک استفاده میگردد یا حتی ساختمانهایی که طراحی مستطیل گونه دارند، صد در صد قسمت بیرونی نمای ساختمان به عنوان نمای بیرونی تلقی میشود.

اجرای نمای خشک سرامیک به دلیل نصب مستقیم روی دیوار علاوه بر اینکه هیچ ضایعاتی نداشته بدون ایجاد سر و صدا اجرا میگردد. نما نخواهید بود ضمن اینکه سرعت اجرای نما خشک به مراتب سریعتر و بهتر از نماهای اجرا شده با ملات است. نما خشک به چه معنا است ؟ در ساخت یک بادگیر هر چه قدر هم در تعیین جهت باد مطلوب دقت شود باز هم ممکن است کمی گرو غبار توسط بادگیر وارد ساختمان شود. بادگیر : بادگیر به منظور تهویه و خنک سازی هوا مورد استفاده قرار می گیرد . در این روش تاکید متخصصان بر استفاده از آب خالی می باشد؛ زیرا مواد شوینده مثل: پودر لباسشویی، محلول های اسیدی، سرکه و… یکی از بهترین محلول های شستشو، خود آب می باشد. یکی از روش هایی که نیاز به شسشتوی آجر نما در مدت زمان های کوتاه ندارد، استفاده از نانو آجر نما است. هزینههای بازسازی و ترمیم در صورت نیاز کمتر از روش سنتی است. پوشش نانو نه تنها از آجر در برابر رطوبت و جرم ها به خوبی محافظت می کند، بلکه باعث تغییر رنگ آجر نیز نمی شود.  This w​as g en​er​at​ed by G SA᠎ C᠎ontent Genera​tor ᠎DE᠎MO᠎!

این امر باعث می شود نمای آجری ما شوره نزند. ابتدا آب و مایع سفید کننده را به مقدار مساوی با هم ترکیب کنید تا محلول شستشو ساخته شود، سپس دیوار آجری را با فرچه شسته و آب را با فشار خیلی زیاد روی آن بپاشید. بیشترین کاربرد آنها برای استخرهاست چون به خاطر فاصله ایجاد از قسمت پایین هم برای رد شدن آب به طرف دیوارهای استخر مناسب بوده و هم می تواند به عنوان حفاظی مانع افتادن و سر خوردن بچه ها به درون استخر شوند. در بسیاری از کشورها، سنگ چینها به عنوان نشانگر راه به سوی بالای کوه استفاده میشود. تا مشکلی از لحاظ تحمل وزن بالای سنگ نداشته باشد. اگرچه بتن اکسپوز یکی از مقاوم ترین مصالح ساختمانی جهت پوشش نما و کف در صنعت ساختمان است و نیز دارای قابلیت های بالای هنری به لحاظ جنس و رنگ خاص آن می باشد، اما این به تنهایی برای آنکه به یک نمای مطلوب دست پیدا کنیم کافی نیست.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت نحوه اجرای نمای خشک ساختمان.

دیدگاهتان را بنویسید