این 10 هک شما را (r) اجرای نما (به نظر می‌رسد) شبیه {یک حرفه‌ای} می‌کند}

بله اصلی ترین تخصص ما پیچ و رولپلاک نما میباشد. در حالی که این کار در اجرای نما با ملات بسیار سخت میباشد. سرامیک باید محکم روی بستر ملات نصب شود. مصالح نما معمولا با ملات یا چسب سیمانی به سازه اصلی نصب میشوند. سیستم های مدرن نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه 70 میلادی برای اولین بار در آمریکا جهت آسمان خراش ها طراحی و مورد استفاده قرار گرفت یکی از روش های نوین و منطبق با استاندارد های جدید ساختمانی بود که این روش ها در دهه ی 70 شمسی در ایران اجرا شد که طی سل های گذشته تا به امروز پیشرفت های قابل توجهی در این زمینه ایجاد شده است. جالب است بدانید طی تحقیقاتی که توسط تیم سنگاج صورت گرفته است، امروزه حدود ۶۰ درصد از کسانیکه در حال ساخت و یا خرید ملک هستند تمایل به اجرای نمای ساختمانی خود به شکل سنتی را دارند. This was cre ated ​by GSA Con​te nt Generat or DEMO!

نمای خشک آجر

در نهایت با وجود محدودیت ها و مشکلات اجرایی از این دست، نیاز به استفاده از اتصالات خشک در نمای ساختمان به وجود آمد. استفاده از پنجره های ترمال بریک علاوه بر کمک به حفظ طبیعت هزینه های ناشی از مصرف سوخت رو نیز کاهش میده . استفاده از موانع حرارتی در پنجره های آلومینیومی ترمال بریک ، توانایی عایق کاری رو بسیار بهبود میده. در واقع زمانی که می خواهیم این نمونه از پنجره را اجرا کنیم، می توانیم انتظار عایق بندی مناسب تری را داشته باشیم و با تزریق مواد آب بندی، محصولات ترمال بریک می توانند عملکرد بسیار مناسبی را از خود نشان می دهند. که در پنجره های آلومینیومی استفاده میشه و از هدر رفتن انرژی جلوگیری میکنه . به طور کلی کفسابی یا سنگ سابی به مجموعه اقداماتی گفته می شود توسط تیم کارابین راپل که موجب از بین رفتن چربی ها و جرم های موجود در سطح کف می شود. و یا دمای بیرون به داخل نفوذ کنه .

مثل قطرات آب جمع شده پشت پنجره اتاق وقتی که هوای بیرون خیلی سرد باشد . این مسئله هنگامی اهمیت پیدا میکنه که ما در داخل فضا نیاز به حرارت و یا خنکی داریم ولی این حرارت و یا خنکی ایجاد شده به خارج از فضا نفوذ میکنن و جای خود رو به هوای وارد شده میدن . برای حل مشکل اتلاف انرژی، تولید کنندگان درب و پنجره، عایقی را ارائه دادهاند، که به عنوان یک سد بین داخل و خارج از قاب پنجره عمل میکند. درب و پنجره های دو جداره ترمال برک دارای تنوع زیادی در فرم های خود هستند و از رنگ ها، یراق آلات و تنوع بازشو متعددی برخوردار است و امروزه در صنعت ساختمان بسیار مورد استفاده قرار میگیرد. زیبا و بسیار سبک است. این روش بسیار تمیز و دقیق و دارای سرعت اجرای بالایی است. پنجره دوجداره ترمال بریک یک انتخاب بسیار مناسب برای بهینهسازی انرژی در تمام ساختمونهای مسکونی و تجاری اس. دارد بسیار پرطرفدار شده است. در واقع عملکرد آن خیلی ساده است به طوری که بادگیر را در جهت باد مطلوب منطقه در بالای ساختمان می ساختند و از یک سمت باد خنک وارد این سازه میشد و فضای داخل ساختمان را خنک می کرد و از طرف دیگر هوای گرم و نامطبوع داخل ساختمان را به بیرون هدایت می کرده است.

یکی دیگر از انواع تفاوت پروفیل آلومینیوم نرمال با ترمال، به میزان آلومینیوم به کار رفته در آنها ربط دارد. با ادامه این روند دیگر نیازی نیست برای تمیز کردن لوسترها وقت و انرژی زیادی صرف کنید. میتوان از آجر آنتیک نما برای این کار بهره برد که زیبایی خاصی به دیوار خانه تان. پنجره ها نقش مهمی در ساختمان ایفا میکنند و باعث ارتباط بیرون و درون ساختمان می شوند و تهویه و نور طبیعی فضا را فراهم می آورند همچنین پنجره ها در زیبایی ساختمان کمک می کنند و از این رو نقطه کانونی طراحی معماری محسوب می شوند. دکوراسیون داخلی ارتباط میان معماری و طراحی داخلی است طراحی داخلی عهده کار هماهنگ سازی اجزا و عناصر ساختمان با توجه به نیازهای انسان بر اساس سلیقه ها و فرهنگ کاربران در فضاهای داخلی است. عملکرد لایه پوشش نما حفاظت از ساختمان در مقابل عوامل جوی و همچنین نمایش نقطه نظر معماری طراح آن می باشد. استفاده از سیمان در طراحی نما هزینه ی کمی دارد و سرعت اجرای آن نیز نسبت به سایر متریال ها بالاتر است. اگر چه میزان سرما و دوام آن در مناطق سرد متفاوت است. کلمه ترمال بریک یعنی شکست حرارتی که در این سیستم به دلیل شکست حرارتی و ممانعت از انتقال حرارت این عنوان به آن اطلاق می شود.

نمای خشک با سرامیک

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد روش اجرای نمای خشک لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید