این 10 هک شما را (r) نمای خارجی ساختمان (به نظر می‌رسد) شبیه {یک حرفه‌ای} می‌کند}

همچنین گاهی اوقات از نقوش اسلیمی در شیشه پنجرهها در نمای کلاسیک استفاده میشود. ولی گاهی اوقات این امر در سطح گسترده شهری و نمای عمومی بدون در نظر گرفتن اصول زیبایی شناسی و بافت شهری می تواند یک نقطه ضعف محسوب شده و می تواند باعث ناهمگونی بافت شهری شود. لحاظ گردیده که همین امر امکان اجرای کامل آب بندی نما و رگلاژ آن را فراهم می آورد و بعلت همین خصوصیات ذکر شده قیمت بالاتری نسبت به سرامیک توپر دارد. همچنین اگر در معرض تابش مستقیم نور خورشید باشند با گذشت زمان به تدریج رنگ خود را از دست داده و کدر می شوند. آلوار آلتو معمار فنلاندی؛ از خطوط منعطف در طراحی های خود استفاده کرد تا زوایا و خطوط تیز در سبک مدرن، متعادل کلیک کنید گردند. در این دوران تجلی ساخت و ساز به اوج خود رسید؛ بعضی پدر این نوع سبک ساختمانی را vitruvius که معمار معروفی است می دانند. در زمان جنگ جهانی دوم طراحان این سبک به آمریکا، بریتانیا و سرتاسر اروپا رفتند و ایده هایشان را در دنیا پیاده سازی کردند. طراحان پیشکسوت مانند فرانک لوید رایت با فلسفه جنبش مدرنیسم اقدام به حذف تزئینات و جزئیات در طراحی نمودند.

نمای خارجی ساختمان

 This c ontent was c​reated  with the he lp ​of GS A  Co ntent ᠎Genera᠎tor DE᠎MO !

بر اساس نیاز به مسکن، نرخ ساخت و ساز مسکن نیز از اهمیت ویژهای برخوردار است. سرانجام نماها ، حریم خصوصی و امنیت بر طراحی خارجی شما تاثیر می گذارد. نمای خارجی آکواپنل کناف به راحتی منحنی می شود ، و به طراح اجازه می دهد تا ویژگی های برجسته معماری خود را شکل دهد. خطوط و بام های صاف، طراحی فضاهای باز و فاقد پِرتی و پنجره های بزرگ برای بهره گیری بیشتر از نور طبیعی؛ از جمله ویژگی های مینیمالیسم می باشد. طرفداران طراحی ساختمان مینیمال روز به روز در حال افزایش است و شعار Less is more در میان معماران مینیمالیسم رواج پیدا کرده و این بدین معنیست که زیبایی در سادگی است. سبک مدرن و ساختمان های مدرن در قرن بیستم رواج پیدا کرد. فرانسه مهد آرت دکو در قرن بیستم بود. معماری به سبک گوتیک در قرن دوازدهم تا شانزدهم برای ساخت ساختمان های عظیم رواج داشت. این سبک طراحی در فرانسه شکل گرفت و پس از آن در سایر کشورها نیز رواج پیدا کرد. بدین شکل در صورت استقبال از سبک ها، فرهنگ خود را به به اقلیم های دیگر منتقل می نمایند. A​rtic le has been generated ᠎with t he he​lp ᠎of ᠎behsaznama Cont ent ​Gene​ra​to​r  DEMO!

شما همچنین قادر به وارد کردن نقشه های ساخته شده توسط نرم افزار اتوکد به این ابزار خواهید بود. نمای شیشهای به دلیل شفافیت و قابلیت منتقل کردن نور در پروژهها و ساختمانهای لوکس و اداری مورد استفاده قرار میگیرد و یکی از ایدههای نمای ساختمان با شیشه در ویلاها و باغها است که جذابیتهای بسیاری را برای نمای ساختمان شما به همراه دارد و باعث لوکس یا لاکچری شدن ساختمان شما میشود. یکی دیگر از سبکهایی که در طراحی نمای خارجی ساختمان به کار میرود، ساختمانهای ساخته شده از شیشه کامل است. تولید طلق کارآمد صنایع فرکو در انواع مختلف جوابگوی تمام نیازهای طراحی داخلی و خارجی هست. یکی از مهمترین عناصری که برای طراحی نمای خارجی ساختمانها مورد توجه قرار گرفته و در سالهای اخیر بسیار برجستهتر شده است، ساختمانهایی با طراحی روف گاردن میباشد. آقاخانی افزود: هدررفت مصرف انرژی در ساختمانها یک عامل مهم در بروز پدیده آلودگی هوا بخصوص در کلانشهرها است، به علاوه قسمتی از معضلاتی که کشور در تأمین انرژی به خصوص سوخت گاز با آن مواجه است، ناشی از توجه نداشتن به مباحث زیست محیطی در ساختمانهای مسکونی، اداری و تجاری است. ​Data was creat ed  by behsaznama Conte᠎nt Generato r ᠎DE MO.

این نمایشگاه در سال 1925 در پاریس برگزار گردید.

همچنین بخشهای تجاری مانند خرازی، مشاور املاک و آژانس خدمات و مسافرتی نیز در میان غرفههایش دیده میشود. اعتراضات علیه قدرت کلیسا و اختراع ماشین آلات در این دوره بود. این سبک الهام گرفته از نمایشگاه بین المللی لوازم دکوراتیو مدرن بود. این نمایشگاه در سال 1925 در پاریس برگزار گردید. نمای ساختمان قابلیت طراحی در سبک های مختلفی را دارد. از مزایایی که استفاده از این سنگ دارد می توان به این مورد اشاره کرد که خاصیتی در مرمر وجود دارد که باعث می شود گرد و غبار را جذب نکنند و یا درصورت کثیف شدن به سادگی قابل پاکسازی باشند. از مزایای نمای بایرامیکس می توان به تنوع رنگ بالا، قابلیت شستشو با آب، پوشش یکنواخت سطح و تمیزکاری آسان اشاره نمود. در سال های 1425 تا 1660 رنسانس از ایتالیا آغاز شد و به سرعت به کل اروپا رسید. پس از آن آرت دکو در آمریکا و چین شهرت یافت و در نهایت این سبک جهانی شد.

دیدگاهتان را بنویسید