این 10 هک شما را (r) نمای سرامیک خشک (به نظر می‌رسد) شبیه {یک حرفه‌ای} می‌کند}

این نوع نما از دو دیوار شیشه ای تشکیل شده است که توسط یک حفره در ارتفاعات جدا شده و برای کاهش مصرف انرژی ساختمان استفاده می شود. این دو پوست یک منطقه حرارتی تشکیل می دهند و انرژی خورشیدی غیرفعال در حفره باعث کاهش تلفات گرما در زمستان می شود. ساختمانهای مسکونی دیوارهای محکم و یکپارچهای محصور شده بودند که با حداقل نفوذی به بیرون بدنه تشکیل یک فضای عمومی را میدادند و نما سازی برای ساختمانهای مسکونی به مفهوم امروز آن نبود. خاک رس از یک تم مایه سرخ رنگ برخوردار است و ابتدا در هنر و مجسمه سازی مورد استفاده قرار می گرفت. این امر در سطح گسترده شهری و نمای عمومی بدون در نظر گرفتن اصول زیبایی شناسی و بافت شهری می تواند یک نقطه ضعف محسوب شده و می تواند باعث ناهمگونی بافت شهری شود. ویژگی دیگر در این بازار مربوط به رستوران و کافهها است که برای رفع خستگی، صرف غذا و نوشیدنی مناسب به نظر میرسد. نمای اجرا شده به این شکل باعث دو پوسته شدن ساختمان شده که فضای خالی ما بین ساختمان ونما امکان ایجاد عایق های مختلف را فراهم می کند هم چنین می توان بسته به شرایط جوی و آب و هوای منطقه مورد نظر امکان تهویه یا عدم تهویه این محدوده را فراهم کرد.

5 چیزهایی که می‌توانید از راهبان بودایی درباره نمای سرامیک خشک یاد بگیرید

به عنوان مثال این امکان وجود دارد که قبل از نصب نمای اصلی صفحه ای نازک که از ایجاد نم و رطوبت جلوگیری میکند نصب شود. به این علت که هم دوام بیشتری دارد و هم نیازی به تعمیر و نگهداری کمتری دارد. طراحی نما اصول خاص خود را دارد چرا که باید علاوه بر جنبه زیبایی شناسی، هماهنگی کامل با ساختمان های مجاور هم داشته باشد. نمای سرامیک خشک که به آن نمای سرامیک خشک پرسلانی هم گفته می شود جزء دسته سرامیک های پیشرفته محسوب می شود.در فرایند تولید نمای سرامیک خشک از دستگاه های پیشرفته برای ورقه ورقه نمودن استفاده می شود. تراکوتا یک سرامیک سنتی می باشد که از طریق حرارت دادن به رس تولید می شود، البته باید گفت رس ها در کوره های مخصوصی حرارت می بینند. نمای تراکوتا یک نمای ساختمان زیبا وسنتی در حوزه اجرا و طراحی نمای ساختمان شناخته شده است و در حقیقت نوعی از نمای سفال است. به عنوان مثال طراحی نمای بیرونی شامل طراحی باغ و باغچه و پاسیو و … Art icle has been generated by behsaznama Content G en erator D​em᠎ov ersion.

نما ساختمان به عنوان پوسته بیرونی سازه از اهمیت بالایی در این صنعت برخوردار است و نمای خشک به جهت سهولت اجرا و مزایای بیشمار بیشترین کاربری را در این صنعت داراست. ضمنا باید خاطر نشان کرد که اجرای رزین با غلتک، به دلیل عدم پر کردن درز میان قطعات، اثرگذاری لازم را ندارد و بهتر است جهت اجرای آن از قلمو استفاده شود. پروفیلهای آلومینیومی عمودی وظیفه نگهداری سرامیکها را به کمک کلیپس ها بر روی خود دارند که درنهایت به زیرساخت آهنی جهت استحکام بیشتر نصب میشوند. نمای لامل، یا همان نمای کرتین وال؛ یکی از سیستم های نمای مدرن ساختمانی بوده که دارای استایی است، به این معنا که وزن بالای شیشه، بر روی سازه کرتین وال یا همان لامل ها و شاسی کشی های مربوطه سنگینی می کند و هیچ بار مرده ای حاصل از وزن شیشه ها و بار انرژی های حاصل از باد، طوفان و… نورپردازی نمای خارجی ساختمان را باید به گونه ای انجام داد که خود منبع نوری دیده نشده و فقط نورافشانی آن بر روی ساختمان جلوه گری کند. اگر تهویه حفره با خدمات ساختمان یکپارچه باشد، هوای گرم شده توسط خورشید را می توان به ساختمان وارد کرد، تهویه طبیعی خوبی ایجاد کرده و در تابستان نیز به صورت عکس عمل می کند که از بهترین انواع نمای خشک در حفط انرژی محسوب می شود.

الیاف سلولوزی آنها باعث مقاوم شدن دربرابر عوامل جوی وعیوب مختلف شامل شکستگی و پیچ خوردن میشود.این نوع نما دربرابرآتش سوزی مقاوم و عایق صوتی وحرارتی نیز محسوب میشوند و همچنین نسبت به پنل های دیگر جزء بهترین عایق های رطوبتی به شمار میروند. ریتم همانگونه که از اسمش پیداس تکرار عناصر بایک نظم تعیین کننده در جهتی هست که همه ی قسمت ها از لحاظ بصری یکی باشد ریتم یک نما سامان دهی بصری میدهد و از پراکنده گی و ناتوانی فرم های به کار رفته جلو گیری میکند به عبارت دیگر ریتم عناصر بکار رفته در یه ساختار سازمان یافته است. یک سیستم نمای شیشهای دولایه برای ساختمانهای بزرگ است که از خطوط پرپیچ و خم در نما ساخته شده است. تراکوتا در واقع یک کلمه ایتالیایی می باشد که به معنی پخته شدن می باشد. در خصوص مقاومت در برابرسرما نمای ساختمان تاثیر مضاعفی در انتقال حرارت و ظرفیت گرمایی یک ساختمان دارد و می تواند فراهم کننده عملکرد حرارتی بالا و در نتیجه مصرف انرژی کمتر شود به جز شیشه اکثریت متریال های همه در مقابل آتش سوزی از مقاومت بالایی برخودار هستند اما اجرای نمای کامپوزیت بهترین گزینه برای مقاوم بودن در برابر حریق می باشد . Po​st was g ener​ated by behsaznama  Co᠎nten t  Ge ne ra tor ​DEMO᠎.

اجرای نمای خشک سرامیک

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد بیشتر بخوانید لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید