این 5 آسان نمای خشک نکات فروش تقریبا فوری شما را افزایش می‌دهند.

در واقع دلیل اصلی این سرامیک ها در دنیا پایین آوردن هزینه های اجرای نما و هزینه های نگهداری ساختمان از لحاظ مصرف انرژی بوده است. یکی از انواع نماهای شیشه ای که بسیار مورد توجه واقع شده، نمای کرتین وال (curtain wall) محسوب میشود. ایده های سنتی و مدرن برای رسیدن به این ساختار پیشگام، نمای شیشه ای کرتین وال است. امروزه نمای سرامیک به یکی از انواع نماهای پر طرفدار در طراحی ساختمان تبدیل شده است. با توجه به مهارتش و شناخت مناسب از انواع پوشش می توانید مشورت و کمک های لازم را دریافت کنید. در انتهای سفر خود بهسمت روستای زیبا و ییلاقی جهان نما حرکت کنید. بیمه ی عمر ساختمان خود را از ما بخواهید.وقتی سنگ شل میشود،وقتی که خطر ریزش سنگ زندگی شما را تهدید میکند،وقتی که میخواهید دچار حادثه شوید اصلا نگران نباشید چون ما هستیم.کرج راپل ساختمان شما را بیمه میکند ولی با ابزارهای بسیار قوی که نام ان پیچ و رولپلاک نما میباشد.نمای ساختمان خود را بیمه کنید. آیا کارکنان خودتان را بیمه میکنید؟ آیا شما با طناب کار میکنید یا با داربست ؟

بحث بر سر نمای خشک

اگر مایل به کا با طناب برای نمای خود باشید.(پیچ و رولپلاک نما بدون داربست)چه مزایایی خواهد داشت؟ در روش داربست هنگام نصب بسیار خطرناک است و روش ما که بسیار سبک و جاگیر نمیباشد بسیار ایمن و بدون خطر میباشد./شستشوی نما/ بر خلاف داربست و خدمات با داربست و کلایمر،که مانعی برای عبورو مرور عابرین و ساکنین مجتمع فوق هستند طناب هیچگونه سد معبری ندارد و میتواند از جان مردم در برابر خطرات محافظت کند و شما به سختی میتوانید بفهمید که کسی دارد روی نما کار میکند. فلاشینگ نما برای جلوگیری از عبور آب استفاده می شود و مقاومت خیلی خوبی در برابر آب و هوا دارد. این سیستم اجرایی، فضایی مابین پوسته سرامیکی نما و جدار داخلی ساختمان ایجاد می نماید که مانند یک دودکش عمل نموده و منجر به تهویه طبیعی هوا در این جداره میانی می شود. اگر نمای خشک بهصورت اصولی اجرا شده باشد، میتوان این فاصله خالی را بهگونهای طراحی کرد که هوا داخل آن حبس شود. مثلاً نمیتوان بالا و پایین پنجره و در را با هم هم ردیف کرد.

نمای خشک کرتین وال

غالباً در شبکه زیرسازی نصب ورق های کامپوزیت از پروفیل های (40×20) آهنی و در مدول بندی های با ابعاد کوچکتر ازپروفیل های (40×20) آهنی استفاده میگردد و در صورت بالا بودن وزن طراحی انجام شده ، ابعاد پروفیل کمربندی سازه که نقش پیوند دهنده و انتقال دهنده نیروی وزن نماید به سازه اصلی ساختمان را دارا می باشند ،بزرگتر طراحی می گردد. فایبر سمنت برد یا همان پانل سیمانی الیافدار، سیستم نوین ساخت و ساز خشک در صنعت ساختمان می باشد، که با بهینه سازی و ایجاد بافت و الیاف در این محصول، منجر به ارتقای کیفیت و بازدهی بسیار بالا و کاربری بیشتر در این متریال شده است. پانل های فایبر سمنت برد با ویژگیهای منحصر بفرد و فاقد مواد شیمیایی مانند آزبست سازگار با محیط زیست بوده و ضرری برای سلامتی انسان ندارند لذا بطور وسیع در صنعت ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرند. فایبر سمنت برد یک محصول منحصر بفرد است که می توان از آن برای نمای ساختمان، کف ساز، دکوراسیون داخلی و …  This article w as generat​ed by behsaznama C ontent Gen᠎er ator D em​over​sion !

یکی از مصالح محبوب در ساختمان سازی، سرامیک است که کاربردهای متفاوتی نیز دارد، یکی از کاربردهای سرامیک در نمای ساختمان است که در طراحی انواع نمای ساختمان از سرامیک نیز استفاده میشود؛ به این نماها، نمای سرامیکی ساختمان نیز میگویند. آجرها در انواع مختلف تولید و در اختیار مشتریان قرار می گیرند. امروزه آجرها تفاوت بسیاری نسبت به گذشته کرده اند؛ تا جایی که می توان با اطمینان خاطر این مصالح را حتی در نمای سازه، به کار برده و چه بسا نسبت به سایر مصالح، ظاهر دلنشین تری را نیز برای ساختمان ایجاد کرد. در گذشته نحوه نصب آجرها در بین سایر انواع نمای ساختمان باعث می شد که هم وزن سازه افزایش یافته و هم سازه مقاومت لرزه ای بالایی نداشته باشد. چنانچه نورپردازی ساختمان به شکل حرفه ای انجام شود زیبایی نما را از بین خواهد برد. بدون داربست سنگ که ریزش کند شکل ساختمان خراب میشود،هزینه ی هربار ریزش سنگ بیشتر میشود،زمانی که سنگ روی چیزی یا فردی بریزد دیگر خسارت در خسارت میشود و در اینصورت باید پول هنگفتی بابته دیه بپردازید. صفحات سیمانی الیاف دار سمنت برد ( Fiber Cement Board )در حال حاضر یکی از بهترین مصالح صفحه ای شکل موجود برای پوشش انواع دیوار و کف بوده که با فن آوری بسیار پیشرفته تولید می گردد .

دتایل اجرای نمای خشک

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت شرکت های نمای خشک.

دیدگاهتان را بنویسید