این 5 آسان نمای خشک نکات فروش ناخالص تقریبا فوری شما را افزایش می‌دهند.

اولین سوال مطرح شده در ذهن ما این است که بهترین و مناسب ترین نما چه نمایی است؟ موارد متعددی در انتخاب نمای مناسب تاثیر گذار است و در این زمینه دیدگاههای مختلفی وجود دارد. در اینجا می خواهیم موارد مختلفی که در انتخاب نما، مهم و تعیینکننده است را بیان کنیم .این موارد به طور کلی معیارهای انتخاب یک نمای مناسب است. بنابراین برای قطع کردن چرخه انتقال حرارت از طریق همرفت ، می بایست خود فریم دچار شکست باشه. این فاصله میتواند به عنوان عایق حرارت و صدا عمل کند. استفاده از مصالحی با وزن کمتر میتواند در مقاوم سازی ساختمان در مقابل زلزله تاثیر گذار باشد. زمان طراحی نقشه ساختمان به موضوع زلزله خیز بودن ساختمان توجه می شود اما این موضوع در زمان طراحی نما،نادیده گرفته می شود. برای مقاوم سازی نما در مقابل زلزله علاوه بر استفاده از مصالح مناسب، نحوه اجرا نیز تاثیرگذار است.

ی ساختمان کمک کند.

در مواردی که افراد خواستار یک کف متفاوت و بسیار مقاوم هستند بهتر است از این متریال استفاده شود. شرایط آب و هوایی و اقلیمی یکی از نکات مهم در انتخاب متریال مناسب برای نماست. البته آجر و سنگ نیز در همه اقلیم ها قابل استفاده است اما انتخاب نوع سنگ مهم است . یکی دیگر از نکات مهم در طراحی نما استفاده از نورپردازی مناسب است به گونهای که ساختمان در شب نیز شکوه و زیبایی خود را خفظ نماید. طراحی نمای ساختمان برای طراحان از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که طراح می تواند خلاقیت ،هنرو مهارت خود را در طراحی نمای ساختمان به رخ بکشد.از طرفی افراد دوست دارند در بین دیگران خاص و بی نظیر باشند، یک طراحی مناسب می تواند این حس را به فرد منتقل کند. استفاده از متریال های ضد حریق مثل ورق های کامپوزیت و بتن اکسپوز می تواند به ضد حریق شدن نمای ساختمان کمک کند. بتن پیش ساخته اکسپوز در کار خانه ها و با توجه به استاندارد های لازم در قالب های پرکاربرد، بتن ریزی می شود. چرا استفاده از نمای خشک آجری باعث سبک سازی نما می گردد ؟ در انتخاب سبک نما، باید دقت داشت که این سبک با طراحی ساختمان هماهنگی داشته باشد.

Th᠎is content w​as created  wi​th the help  of behsaznama  Conte​nt᠎ Generator D em​over si on!

از سبک آرتنوو همچنان در طراحی داخلی فضاهای مجلل و طراحی نردهها و دیگر المانهای نمای ساختمان استفاده میشود. هرچند طراحی انجام شده از معماری بی نظیر و زیبایی برخوردار باشد، مانند وصلهی ناجور در بین ساختمان های دیگر نمود پیدا می کند. از مصالح نوین نیز می توان به ورق آلومینیوم و بتن اکسپوز اشاره کرد. در مورد نمای مدرن، متریال های نوین متنوعی وجود دارد که بر حسب نوع کاربری و سلیقه افراد میتوان از آنها استفاده کرد. اما به طور کلی چند روش برای شستن سطح بتن وجود دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهد شد. در ابتدا مقاطع آلومینیومی مطابق با نقشه های فاز ۲ همراه با لامل ها به اندازه های مختلف برش داده می شوند. در مناطق مرطوب ، مصالح سبک و مقاوم در برابر رطوبت و دارای مقاومت حرارتی کم استفاده می شود. بسیاری از ویلاها و ساختمانها دارای یک ایوان جلویی با ارتفاع کامل هستند که در بالای آن یک سردر کلاسیک قرار دارد.

آجر نمای خشک

سنگ تراورتن: سنگ تراورتن علاوه بر استفاده در نمای بیرون ساختمان (خصوصا در نمای بیرونی ساختمان های مناطق گرم و خشک)، در قسمت های داخلی ساختمان نیز کاربرد بسیاری دارد. به طور کلی دو روش مؤثر در ترمیم این بتن وجود دارد. همین بتن اکسپوز در زمانی که کار شود و پودر بندکشی کشیده شود نشان دهنده یک پوشش عالی است و ارایه ی داخلی زیبایی خواهد بود. نمای تجاری به دلیل نوع کاربری، باید به گونه ای انتخاب شود که علاوه بر زیبایی ،بهترین دید را به فضای داخلی بدهد و البته شاخص باشد. در مناطق گرم و خشک به دلیل وزش باد ، وجود گرد و غبار و اختلاف دمای شب و روز، بهتر است از مصالحی که در برابر تابش آفتاب مقاوم هستند وظرفیت دمایی بالایی دارند استفاده شود. در نماسازی خشک، از یک سو به علت کاهش وزن و حجم اسکلت نسبت به نمای اجرا شده به روش دوغابی، هزینه های تمام شده کاهش یافته و از سوی دیگر به دلیل نصب آن به روش صنعتی، هر کدام از اجزای نما اعم از فلزات زیرسازی و خود متریال پوششی، در صورت آسیب دیدگی به طور مستقل و جداگانه قابلیت تعویض دارند و نیاز به تخریب واصلاح تمامی نما نیست وهزینه های ترمیم به طور چشمگیری پایین خواهد آمد.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد انواع روش های نمای خشک لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید