این 5 تکنیک راز|روش|استراتژی} برای بهبود اتصالات نمای خشک را اعمال کنید

قبل از اجرای نمای سرامیک خشک، متریال نما با ملات یا چسب سیمانی به سازه اصلی ساختمان فیکس می شد، در این روش نصب امکان استفاده از عایق کاری برای سازنده وجود نداشته و همچنین در ارتفاعات زیاد بار باد وارد شده به سازه باعث کاهش استحکام متریال نما و در نهایت باعث سقوط آن می شود که در این صورت خطرات جبران ناپذیری دارد. باید در نظر داشت که در اجرای نمای خشک، متریال نما توسط اتصالات نمای خشک و بدون استفاده از نیروی چسبندگی بر روی سازه اصلی اعمال شده که همین امر باعث طولانی شدن عمر نما می شود و در صورت نصب درست و صحیح این اطمینان را می دهد که در شرایط سخت نیز به هیچ عنوان سقوط نخواهد کرد. نکات اجرایی زیرسازی نما درصورت سیمانی بودن نما، پس از نصب توری های رابیتس روی آن را باید بوسیله یک لایه ملات خمیری سیمانی (سیمان و پودر سنگ) پوشاند تا میزان چسبندگی ملات نهایی با زیرسازی به میزان کافی افزایش یابد. هر اندازه که میزان سطوح بازشو بیشتر شود میزان مصرف مصالح زیرسازی برای هر متر مربع افزایش یافته و در نتیجه هزینه تمام شده نما بیشتر می شود.

نمای خارجی ساختمان

در واقع در جی اف ار سی (GFRC) به جای فولاد از الیاف شیشه برای افزایش قدرت بتن استفاده میشود. این ویژگی برای مراکز خرید بیشتر اجرا میشود. سیستمهای به روز نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه هفتاد میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت برجهای بلند طراحی و مورد استفاده قرار گرفت یکی از روشهای نوین و منطبق با استانداردهای جدید ساختمانی بود که این روشها در دهه هفتاد خورشیدی در ایران اجرا شد که طی سالهای گذشته تا به امروز پیشرفتهای چشمگیری در این زمینه ایجاد شده است. تکنولوژی مدرن و مصالح ساختمانی در کنار کمی نوآوری میتواند منجر به ایجاد یک پروژه ساخت و ساز زیبا و بدیع شود.اجرای نمای اسپایدر یکی از انواع نماهای ساختمان است که توسط تیم ما قابل اجرا است. کنترل شاقولی و تراز بودن زیرسازی نما، از دیگر نکات اجرایی آن می باشد که در صورت عدم رعایت آن میتواند منجر به دوباره کاری و هزینه های فراوانی گردد. یکی از طراحان بزرگ نمای ساختمان پیشنهاد می کند که انتخاب امن و مناسب برای رنگ نما، انتخاب دو سایه و ته رنگ از یک رنگ می باشد.رنگ نقش مهمی در نمای ساختمان دارد.

یکی از طرح های نما برای هر خانه، نمای جلوی ساختمان است. در اجرای نمای خشک سرامیک پرسلانی، انتقال حرارت به وسیلۀ جریان همرفت ایجاد می شود؛ (همرفت و تابش) اجرای نما سرامیک خشکمانند چتری ساختمان را در برابر این انتقال حرارت محافظت می نماید. برخلاف متریال، در انتخاب رنگ می توانید تنوع به خرج دهید و لزوما هماهنگی با ساختمان های مجاور نیاز نیست. جایی که برای اولین بار دیوارهای انگلیسی دو لبه ساخته شده است که در آن دیوار داخلی از آجر ساخته شده است ، به گونه ای که در کف آن قرار داده شده و کاملاً مستقل از ساختار بیرونی است. این نوع سرامیک خشک پرسلانی دارای قطعات مخصوص برای کنج ها، کف پنجره ها ساختمان است که ظرافت زیاد به نمای تمام شده و قابلیت رگلاژ و آب بندی بالا را به محصول می دهد. این نوع سرامیک با تعبیه حالت کام و زبانه در دو وجه بالا و پائین آن ها، مسائل مربوط به آب بندی درز افقی نمای سرامیک خشک پرسلانی را به طور 100% حل می کنند، در این صورت هوا پشت آنها می رود ولی آب و رطوبت نفوذ ندارد.

8 پیشنهادات برای شروع ساختمان یک نمای سرامیک خشک شما همیشه آرزو

مهمترین مرحله در تکامل سیستم های اجرایی نما در آغاز قرن نوزدهم بود. کنج میتواند حالت عمود ۹۰ درجه، نیم دایره یا سه وجهی را داشته باشد و هر کدام می تواند تاثیرات متفاوتی را در نما بگذارد. پس از انجام کار این ابزار آن را به صورت کاملا سه بعدی تبدیل می نماید. نکته : با توجه به انتخاب روش اجرایی نصب سرامیک ، قیمت اجرای نمای سرامیک خشک مشخص می شود . عایق بندی صدا در ساختمان رابطه مستقیم با نوع مواد و متریال های به کار رفته در ساختمان دارد، بنابراین استفاده از پنل های عایق بندی و نصب درست آن در زیرسازی و اجرای نمای سرامیک خشک پرسلانی ، عایق بندی صدای ساختمان را ارتقاء می بخشد. گذشته منجر به توسعه انواع نمای ساختمان ، چه در سیستمهای مورد استفاده و چه در مواد استفاده شد. جدایی سازه از قرن نوزدهم و متعاقب آن سازه های بتونی قرن بیستم منجر به پیشرفت های چشمگیر در تکامل سیستم های ساخت و ساز و طراحی شد. با انقلاب صنعتی در اوایل قرن نوزدهم ، تغییر اساسی در زندگی شهری و روش های ساخت و ساز صورت گرفت.

Post h as be en c re᠎at ed by behsaznama  C onte​nt  Gene᠎ra to᠎r DE MO!

اتصالات نمای خشک

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت مجموعه ها.

دیدگاهتان را بنویسید