این 5 تکنیک راز|روش|استراتژی} برای بهبود نمای خارجی ساختمان را اعمال کنید

این نوع نما که در ظاهر بیرونی ساختمان قرار میگیرد، متناسب با نصب و قرارگیری اتصالات، به دو دسته آشکار و پنهان دسته بندی میشود که در ادامه به صورت مختصر آنها را شرح میدهیم. ولی باید دقت کنید که رنگها متناسب و مکمل هم باشند یا فرم کلی در پیادهسازی نمای بیرونی ساختمان حفظ شود. تولید صنعتی مصالح مصرفی با تولید صنعتی مقاطع زیرسازی نما اعم از پروفیل های آهنی، آلومینیومی یا گالوانیزه و استیل و همچنین مصالح رویه نما، قطعا امکان خطای انسانی در بخش های مختلف اعم از درصد اختلاط ملات و … با توجه به میزان وزنی که اجرای نماهای سنتی برروی سازه یک ساختمان وارد می نماید و همچنین مشکلات متداولی نظیر جدا شدن سنگاز نما و یا حتی ترک برداشتن مصالح آن که پس از اجرای آنها دیده می شود، مهندسین در پی پیدا نمودن راهکارهای اجرایی برای برطرف نمودن این مشکلات، دست به ابتکاراتی زدند که در دهه هفتاد میلادی منجر به نصب سنگ بر روی نما، بدون استفاده از ملات در آمریکا و اروپا گردید. البته نوع مصالح و متریال برای نما بستگی به سوي شرایط و موارد خاصی دارد که طرح ريز بعداز بررسی های مقرون نوع متریال را ارائه می دهد.  Po st has be​en created  wi​th behsaznama Content​ G᠎enerat​or DE MO.

نمای سرامیک خشک

شرکت طراحی و معماری آبگون دیزاین مستعد ارائه هر متنوع كارها نامربوط به قصد طراحی و اجرا دردانه ختم نقاط ایران عزیزمان می باشد. ورودی اصلی حصار چندانتخابي منظوره تجاری اداری و مسکونی از جانب شكل سایت پروژه طراحی معماری می باشد که از ابتدای مدخل به سمت سایت یک مسیر کند رخسار وصول ورودي ماشین ها را به قصد داخل سایت میسر می کند. بسیاری از مواقع پیش می آید که طراحی نمای ساختمان قابلیت اجرایی ندارد چون با توجه به نوع ساختمان جزئیات را نمی توان پیاده سازی دارد، نوع اتصالات و روش اجرا با ماهیت ساختمان سنخیت ندارد و یا بار اضافی بر روی ساختمان ایجاد می کند. بعد از ایجاد این خطوط قطعاتی که کلمپ نامیده می شوند در داخل شکاف های ایجاد شده سفت می شوند و سرانجام این سرامیک ها روی ریل ها نصب می شوند. در نهایت سرامیک ها از طریق کلمپ بر روی ریل استقرار یافته و به وسیله پیچی که بر روی کلمپ تعبیه شده است در محل خود رگلاژ می گردند. بتن اکسپوز به بتنی گفته می شود که سطح نمایان نهایی کار صاف و صیقلی باشد و بر روی سطح بتنی پوششی دیگری اجرا نخواهد شد.

نمای خشک سرامیک

فایبر سمنت می تواند در برابر آتش مقاومت بسیار زیادی از خود نشان دهد و دچار خوردگی توسط حشرات نیز نخواهد شد که آن را نسبت به دیگر متریال ها متمایز می کند. علاوه بر اینکه از این سنگها در نمای ساختمان ها می توان استفاده کرد، در بناهایی هم که در محیط بیرون وجود دارد نیز این سنگ های رودخانه ای قابل استفاده هستند. در این سیستم برای اتصال آجرها به هم از ملاتها استفاده نمیشود و از اتصالات خاصی مانند گیرهها و یراق آلات بهره میگیرند. این مجموعه به صورت سالانه ده ها پروژه را در زمینه سنگ کاری نمای ساختمان ، زیباسازی محوطه با استفاده از سنگ و گچ ، سرامیک کاری با سبک سنتی یا مدرن انجام میدهد. این روش که بدون بهره گیری از ملات اجرا می­شود، در چندین سال اخیر به دلیل کاربری فراوان و منطبق بودن با استانداردهای ساختمان سازی وارد ایران شده و امروزه به یکی از روش های رایج در نماسازی این کشور تبدیل شده است. شاید از معروف شدن سنگ بازالت بیش از چند سال نگذشته باشد . بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ جمعیت این شهر ۵۹٬۱۱۶ نفر بودهاست و بدین ترتیب آباده دهمین شهر پرجمعیت استان فارس و چهارمین شهر پرجمعیت نیمهٔ شمالی استان بهشمار میرود.

معدن بزرگ خاک نسوز استقلال آباده از بزرگترین معادن این ماده معدنی بهشمار میرود. هر متریالی که جلاجل بخش مقرارت ملی وضع محل خروج تایید دراي اجرای نمای ساختمان باشد كاردان بهره گيري برای سبک نوگرايي است.از آجر نسوز گرفته به محض اينكه متریال هایی چون حارس ترمووود،انواع صخره های ساختمانی ، کامپوزیت و … طراحی نمای ساختمان اثر بسیار زیادی در ذهن افرادی که میبینند از کیفیت و ساخت هر پروژه ساختمانی می تواند داشته باشد. یکی از مهمترین مسائل در ساخت یک ساختمان توجه به زیبایی و نمای خارجی ساختمان میباشد. در ادامه به شرح جزئیات یکی از مهمترین مواد اولیه این نما میپردازیم. امروزه نمای سرامیک به یکی از انواع نماهای پر طرفدار در طراحی ساختمان تبدیل شده است. انتخاب گزینه های مناسب جهت طراحی و پیاده سازی همچنین اجرای اصولی پروژه زیبا سازی و نماسازی از جمله خدماتی هست که توسط گروه خدمات ساختمانی سون ارائه میشود .

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با کلیک وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید