بالا 25 نقل قول در نمای سرامیک خشک

مقاوم در برابر کلیک کنید رطوبت. با ایجاد فاصلهای که سطح بیرونی نما با بدنه اصلی ساختمان ایجاد میکند؛ سیرکولیشن هوا در این فضا باعث تبخیر هرگونه رطوبت و یا نم نفوذ کرده به این فضا می شود و از نفوذ آن به لایه داخلی جلوگیری به عمل می آورد که نهایتا برای اطمینان بیشتر میتوان سطح بیرونی دیوار داخلی را با پرایمر مخصوص به طور کامل ضد نفوذ رطوبت نمود. این نوع سرامیکها به دلیل وجود تخلخل در سرامیک وزن کمتری دارند و بدلیل وجود همین سوراخها عایق بهتری برای نما میباشند. مصالح را با توجه به نوع اتصالی که با بدنه ساختمان ما دارند، در جای خودشان محکم می نماییم. ورقهای پلی کربنات بسته به نوع محصول با گارانتی تا 15 سال در دسترس هستن. قیمت این سرامیکها نسبت به نوع پرسلانی و مجوف کمتر است. مصالح نمای خشک نسبت به مصالح سنتی که در ساخت ساختمان به کار می رفته است بسیار متفاوت می باشد. 1- موقعیت آب و هوایی خاص پروژه که به لحاظ آب باران و کج باران های خاص موضوع اصلی پروژه را تمهیدات ، دیتیلینگ و جزییات آب بندی قرار داده است . Da ta has  been gen​erated with behsaznama Content G​ener ator​ Demoversion.

نمای خشک سرامیک

به همین صورت نمای کامپوزیت پروفیل آلومینیومی حدود90% سبک تر از سنگ، 75% سبک تر از شیشه، 85% سبک تر از سیمان و 50% سبک تر از ورق معمولی است . 2- اجرای سه متریال به صورت ترکیبی به خودی خود در نقاط اتصال نیاز به کار مهندسی خاص در محل اتصال متریال ها و مدول بندی منطبق با یکدیگر را اجباری می سازد. منظور از نمای پلیمری، کاربرد سنگ پلیمر برای اجرای نمای ساختمان است. نمای سیمانی از مقاومت لازم در برابر حریق برخوردار است و در صورت بروز آتش سوزی از انتشار آن جلوگیری می کند. لازم به ذکر است نوع زیرسازی پیش بینی شده برای نمای پروژه مهر ایرانیان بر اساس سیستم ایتالیایی با ریل های اختصاصی اکوآرک که توانایی تحمل بار سرامیک های با ضخامت 3 سانتی متر را نیز دارند صورت خواهد گرفت . این نوع از سرامیکها برای نمای خارجی بسیار مناسب هستند سطح کاملا صافی دارند.

۱. مصرف زیاد انرژی و آلودگی هوا:در نماهای شیشهای در اثر تبادل حرارت از طریق جابجایی بین هوای گرم داخل اتاق و سطح سرد شیشه، دمای داخل کاهش یافته و برای حفظ دما در حد آسایش، نیاز به مصرف زیاد انرژی خواهد بود. نمای خشک کرتین وال یکی از بهترین نماهای شیشه ای ساختمان از نظر سازه ای ساختمانی می باشد. بدیهی است فناوری های نوین در این زمینه روز بروز نقاط ضعف این سیستم را برطرف کرده و روشهای اجرایی آن کاملتر و مقرون بصرفه میشود .تایل سرامیک قطعه اصلی در این سیستم اجرای نمای خشک می باشد که بواسطه کلیپس فلزی بر روی سازه زیرین نصب میشود و ویژگی هایی نظیر مقاومت در برابر خوردگی ، عدم جذب آب و تغییر رنگ ، پایداری در تغییرات دمایی بالا منجر به انتخاب و کاربرد هرچه بیشتر آن توسط معماران و سازندگان در ساختمان ها و پروژه های روز دنیا به عنوان متریال اصلی نما شده است. امروزه نمای رومی یکی از نماهای خارجی پرطرفدار است که در بیشتر معماریها و ساختمانسازیها از آن استفاده میشود. ᠎This artic​le was gener​ated by behsaznama Con tent G enerator Demoversion!

آنچه که Everybody باید درباره نمای سرامیک خشک

البته باید بدانید که استفاده کردن از مصالحی که اندازه بزرگتری دارند مفیدتر است، چرا که هزینه زیرسازی این دسته از مصالح بسیار کمتر می باشد. کاهش هزینه بازسازی و ترمیم، افزایش عمر مفید و امکان بازیافت دوباره مصالح به کار گرفته شده از دیگر مزیت های اجرای نمای خشک به روش طراحی مهندسی می باشد. هزینه اجرای نمای سرامیک خشک به صورت نمایان کمتر از روش های غیر نمایان خواهد بود. به طور کلی ، مواد معدنی غیر فلزی سرامیک نامیده می شوند. سیستم نمای خشک نوعی از نما است که در دهه هفتاد میلادی توسط مهندسین آمریکایی جهت برجهای بلند طراحی شد و در بیشتر ایالات این کشور مورد استفاده قرار گرفت و بعد از چندین سال به دلیل کاربرد بالا و منطبق بودن با استانداردهای جدید ساختمانی وارد ایران شد. فایبر سمنت برد ها از لحاظ مواد تشکیل دهنده در سه دسته بندی ، فایبر سمنت برد ، کلسیم سیلیکات ، MGO برد دسته بندی می شوند .و با توجه به وجود منابع معدنی مناسب در محل تولید می شوند و از لحاظ خواص کلی و رفتار مکانیکی و موارد استفاده دارای تفاوت های اندکی هستند . در واقع یکی از موضوعات مهم در اجرای نمای کامپوزیت نحوه نظارت بر اجرا می باشد چرا که به دلیل انعطاف پذیری متریال کامپوزیت امکان تغییر شکل های جزئی در کارگاه امکان پوشاندن خطاها وجود دارد که با نظارت دقیق و متعدانه می توان از این گونه موارد جلوگیری به عمل آورد .

دیدگاهتان را بنویسید