باهوش مردم نمای خشک سنگ را انجام دهید :)

این اجزا شامل عایق حرارتی ،چارچوب نگه دارنده ،فضای خالی ، مصالح نما و اتصالات می باشد. این متریال در رنگ و ابعاد مختلف تولید و مورد استفاده قرار می گیرد. نوعی از این دیوار به نام دیوار دو پشته است و با قرار دادن دو ردیف سنگ در امتداد مرز دیواری ساخته میشود. 1. هدایت : در این روش حرارت موجود در یک اتاق بدون عایق حرارتی دفع می شود و یا حرارت هوای بیرون که در اثر تابش آفتاب در سطح خارجی دیوار ایجاد شده به فضای داخل انتقال پیدا می کند هرچه مصالح دیوار متراکم تر باشد حرارت سریع تر به صورت هدایت از آن عبور می کند . انواع تابش : تابش مستقیم- تابش پراکنده- تابش انعکاسی که برای تعادل محیط خارجی باید از آنها استفاده نمود. رویکرد تورال ساخت طراحی و اجرای نمای ساختمان، پنجرهها، دربها و انواع محصولات آلومینیومی با کیفیت بالا است. توجه داشته باشید که پروفیل های چوب ترموود نباید در هیچ شرایطی در نمای ساختمان و دیگر انواع سازه های چوبی فضاهای بیرونی وباز کاملا به هم چسبیده باشند. پیشنهاد می کنم مشاهده کنید: نمای خشک سنگ چیست؟ عدم نفوذپذیری رنگ نماهای سیلیکونی باعث می شود تا رطوبت در سطح بیروی لایه های رنگ به سرعت تبخیر شوند به طوریکه حتی در مناطق پر بارش نیز اغلب سطوح این نوع از رنگ ها خشک باقی می مانند.

نمای خشک با آجر

در مناطق سردسیر و با رطوبت بالا از سرامیک های پرسلانی فول بادی مونوکالر که دارای مقاومت بیشتری در برابر کنده شدن و خراب شدن هستند استفاده شود. ٢ ـ باد: در مناطق خشک بادها بطور ممتد می وزند و باعث کاهش رطوبت می شوند. نمای رومی یکی از نماهای سنگی است که زیبایی حیرت آوری به ساختمان می بخشد. محصولات این شرکت از درب و پنجره های ترمال بریک، نرمال، نمای کرتین وال ( استیک و یونیتایز ) و … این شرکت ها مسئولیت طراحی، ساخت و نصب نما(با روش های مختلف مانند اسکوپ سنگ نما) را بر عهده گرفته و اجرا می کنند .لذا شاسی کشی این نماها با توجه به نوع پوشش نما متغیر بوده و توسط شرکت صاحب صلاحیت اجرا می شود . مجموعه تورال ساخت داتام بازوی اجرایی و توانمند شرکت صنایع آلومرول نوین است. شما میتوانید طیف کامل پنجره و درب آلومینیومی ترمال بریک را از تورال ساخت تهیه کنید. این پنجرهها را میتوان در تعداد لنگههای دلخواه و اندازه دلخواه طراحی کرد و ساخت. از نظر باز و بسته شدن پنجرههای ترمال بریک از نظر تعداد لنگه و اندازه محدودیتی ندارند. عایق پنجرههای ترمال بریک بهطور معمول پلیمرهایی پلی آمید هستند که به خوبی میتوانند جلوی ردوبدل شدن هوا را بگیرند.

اتصالات نمای خشک

آلومینیوم رسانای خوبی برای انتقال گرما و سرما است. به این ترتیب پنجرههای دوجداره آلومینیوم ترمال بریک دارای بیشترین توانایی جلوگیری از انتقال حرارت میشوند. باز شدن کشویی پنجرهها از اشغال فضا جلوگیری میکند و امکان استفاده بهینه از فضا را برای ساکنان سازه فراهم میکند. و یک لایه امنیتی اضافی، هم از نظر ظاهری و هم از لحاظ فیزیکی، به ملک شما اضافه میکند. بسیاری از فرهای توکار به گونهای طراحی شدهاند که به شما این امکان را میدهند که یک یا چند صفحه شیشهای را برای تمیز کردن جدا کنید، این قابلیت به تمیزکاری راحتتر فر کمک میکند. اگر شما به دنبال پنجره های مناسبی برای خانه یتان هستید، ممکن است بین پنجره یو پی وی سی و یا پنجره های آلومینیومی ترمال برک که به طور خاص طراحی شده اند، مردد باشید. همچنین شما میتوانید درباره پنجره بازشو ترمال بریک نیز اطلاعات مناسبی بدست آورید تا در خرید پنجره، بهترین را انتخاب کنید. نام پنجرههای ترمال بریک به این دلیل انتخاب شده که این پنجرهها با شکست حرارتی و دمایی، از هدررفت انرژی گرمایی جلوگیری میکنند. پنجره دوجداره آلومینیومی از نمونه پنجرههای بسیار موثر در جلوگیری از هدر رفتن انرژی است. این قطعههای نارسانا از انتقال گرما از داخل یا خارج پنجره به سمت دیگر آن جلوگیری میکنند.  C onte᠎nt was generat ed with t he help  of GSA C​onte nt G en᠎er᠎at or Dem oversi on!

اما ساخت و عایقبندی پنجرههای ترمال بریک بهگونهای است که آلومینیوم را به شکل عایقی درآورد تا کمترین انتقال دمایی در بین فضای خارج و داخل صورت گیرد. پلی آمیدهای کارگذاشتهشده در پنجرههای ترمال بریک عایقهایی با مقاومت بسیار بالا در برابر انتقال دما هستند. برای مثال سرامیک های پرسلانی، جذب آب بسیار پایینی و حداکثر تا 0.5 درصد دارند که به همین دلیل هم چسبندگی ملات ماسه سیمان به این نوع از مصالح در حد صفر است. بله، آنها در برابر دمای بسیار زیاد، آب و هوای شدید، و استفاده روزمره از آنها، بسیار با دوام و با کیفیت هستند. در صورتی که قصد انجام این کار را دارید باید حتماً از رنگهای پایدار که در برابر عوامل جذبی مناسب هستند، استفاده کنید. سیستمهای ترمال بریک حرارت و صدا را ۱۰۰۰ برابر کندتر منتقل میکنند. تردید مبنا و جهتگیری خاص خود را داشته است، و تنها آن دم که این به درستی درک گردد، امکان رسیدن به ارزیابی منصفانهای از پیامدهای آن، و از جمله کوششهای پسامدرن اخیر، فراهم میآید. هر ساختمانی که ساخته میشود، در کنار استحکام و ایمنی، باید ویژگیهای مختلفی نیز داشته باشد تا آسایش ساکنان آن فراهم شود. نماهای ساختمانی و دخالت های که بعد از اتمام ساختمان در نماها صورت میپذیرد، ناهنجاریهای زیادی را به وجود میآورد که مورد انتقاد همگان است.

پاسخ های پنهان به شرکت های نمای خشک آشکار شد

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از اجرای نما دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید