باور این 8 افسانه‌های مربوط به نمای سرامیک خشک شما را از رشد بازمی‌دارد.

۱۵. قیمت تمام شده نما: یکی از شاخصههای بسیار مهم در انتخاب نما، قیمت تمام شده آن است. یکی از موضوعات مهم که باید خیلی به آن توجه کنید کاربری ساختمان است. نمای خارجی آرامگاه از سنگ تراورتن و نمای داخلی آن از سنگ ادامه مطلب مرمر است. از مزایای این سنگ می توان سبک بودن، قیمت مناسب، دوام و عمر طولانی آن اشاره کرد. در این روش باید از پلاستر سیمانی به عنوان زیر ساز استفاده شود و بعد مصالح ساختمانی آغشته به چسب روی آن نصب شوند.در نظر داشته باشید که حتما قبل از قرار دادن مصالح روی جداره،سطح پشت مصالح به صورت یکدست با چسب پوشانده شده باشد.از مزایای این روش افزایش عمر نمای ساختمان است.در این روش مهندس ناظر باید از بندکشیها اطمینان حاصل کند وگرنه آب به پشت مصالح نفوذ کرده، یخ میزند و مصالح نما را از بدنه جدا میکند . یکی از دلایل نامگذاری این سرامیک ها به عنوان سرامیک خشک در روش نصب آن ها می باشد، در نصب این روش ازملات سیمانی و دوغاب استفاده نشده و با روش خشک که آن هم به دو روش اجرا می شود که شامل روش نصب نمایان، روش نصب غیر نمایان می باشد . This da ta has ​been cre ated with behsaznama​ Conte nt Gener ator Demoversion .

ده مسائل باید فوراً انجام شود درباره نمای خشک سرامیک

نمای خشک سنگ یکی دیگر از محبوب ترین انواع نما خشک ساختمان است که بدون استفاده از ملات سیمانی و دوغاب و تنها با به کارگیری پیچ و مهره فلزی قابل اجرا است. یکی از معایب روش نماکاری با ملات این است که دوغاب استفاده شده موجب کثیف شدن نما میشود. برای افرادی که بیشتر میخواهند صرفه جویی مالی انجام دهند، مناسب بوده و سرعت اجرای بالا، تهیه آسان نمای سیمانی و اینکه ریزشی ندارند و اغلب پوسته نمیدهند، از دیگر مزایای این نما است. در فرآیند ترمو که روی چوب انجام میشود، هیچ گونه مواد شیمایی استفاده نمیشود؛ این نمای بیرونی ساختمان کاملا با طبیعت سازگار است. نمای خشک سرامیک به دو صورت قابل انجام است. میتوانید طرحها را به صورت دو بعدی و سه بعدی تهیه کنید و طرحهای قبلی خودتان را وارد این برنامه کنید. نمای کامپوزیت؛ از ترکیب دو لایه پوششی آلومینیوم و یک هسته پلی اتیلن نمای کامپوزیتی تولید میشود که بهراحتی میتوانید در هر شرایط آب و هوایی از آن استفاده کنید. یکی از بزرگترین معایب نمای مینرال عدم مقاومت آن در برابر رطوبت می باشد.

مقاله جدید پایین بودن نمای سرامیک خشک را نشان می دهد و چرا باید امروز اقدام کنید

روغن گیاهی ترموود (آنتی باکتریال) بر روی تمامی محصولات چوبی و نماهای چوبی قابل اجراست و باعث مقاومت چوب در برابر رطوبت و آبگریز شدن سطح چوب می شود که مانع از نفوذ قطرات آب به داخل بافت چوب خواهد شد. در روش غیر نمایان درست بر خلاف روش نمایان اتصالات استفاده شده به هیچ عنوان قابل مشاهده نیستند. بله؛ درست حدس زدید. یک طراحی خوب زمانی به چشم بیننده می آید که درست اجرا شده باشد. در ادامه هم تصاویری از مدل های متنوع ساختمان مدرن و شیک را مشاهده می کنید که الگویی خوب برای طراحی نما هستند. در طراحی نما نئوکلاسیک باید به شکل ترکیبی از اصول طراحی نما مدرن و کلاسیک پیروی کنید به شکلی که در نهایت با ظاهر نمای کلاسیک روبرو باشید. سرامیک استفاده شده در اجرای نمای سرامیک خشک از نوع سرامیک پرسلانی است. در گذشته نه چندان دور تزئین و نورپردازی نمای ساختمان ها فقط مختص بناهای خاص مثل موزه ها، نمایشگاه ها، هتل ها و در کل ساختمان های عمومی و با اهمیت بود. این المان ها شامل مصالح ساختمانی نظیر سیمان سفید و سنگ های مرمر می باشد. ᠎Th᠎is da᠎ta has been  do᠎ne with the ​he lp of behsaznama C ontent Gen​erat or  D᠎emoversion.

اتصالات نمای خشک

در این روش، ابتدا سطح نما شاسی کشی شده و با نصب گیره پین دار در پشت سنگ، سنگ به صورت کشویی وارد شاسی میشود که بسیاری از آن تحت عنوان اسکوپ گذاری یاد میکنند. سرعت و سهولت اجرای نمای ساختمانهای مرتفع آن را به یکی از روش های رایج نماسازی تبدیل کرده است. از مزایای روش نمای خشک عایقبندی صوتی و حرارتی ساختمان بعد از اجرا است. از مزایای این روش این است که در بیشتر موارد به دلیل تراز نبودن نمای ساختمانها در هنگام اجرا،استفاده از روش ملات باعث میشود تا میزان خطا کاهش یابد. استفاده ازورق کامپوزیت باعث صرفه جویی در اتلاف انرژی در ساختمان می شود. در این روش از چسب مخصوص برای اتصال مصالح ساختمانی به نما استفاده میشود. در این روش شاسی های نگهدارنده که عمدتا از جنس فلز هستند، جای خالی ملات را پر کرده و موجبات اتصال مصالح به سازه را فراهم می سازند. یک سیستم پشتیبانی بینابینی (اغلب کابل) برای اتصال شیشه به فولاد استفاده میشود. اما یکی از معایب کامپوزیت قیمت بالای آن است که موجب میشود امکان استفاده از آن برای همه افراد وجود نداشته باشد. در نماهایی که دچار فرسودگی شدهاند، با عملیات بازسازی میتوان پوسیدگی را متوقف کرده و طول عمر آن را افزایش داد. This ​po᠎st w​as w​ri tt​en  wi​th behsaznama Conte nt G​ener᠎ator  DE​MO!

دیدگاهتان را بنویسید