بایدها و نبایدهای نمای خشک

چنانچه قبل از طراحی و اجرای نمای ساختمان با شرکت های مشاور نما این حوزه مشورت نداشته باشید مسلماً نمیتوانید بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید و عواقب خوبی در انتظار نمای ساختمان شما نخواهد بود. این آجرها دارای ویژگی های منحصر به شرکت اجرای نمای سرامیک خشک فردی هستند. اجرای نمای سنگی نیازمند مهارت خاصی است که پیمانکاری عزیزی با سابقه کاری زیاد در این زمینه فعالیت دارد. فعالیت مینماید. این مجموعه نمایندگی شرکت تولیدی ونوس شیشه و شرکت تولیدی نماکاران هزاره سوم در اختیار دارد. شرکت های مشاور طراحی نما معمولاً مشاورههای کاربردی مفیدی را بهصورت رایگان در اختیار کارفرمایان قرار میدهند. ازاینرو این شرکت با برند AL.CA.S با سرمایهگذاری خصوصی و در اختیار داشتن تجهیزات موردنیاز و بهرهگیری از دانش نوین کارشناسان و متخصصین مجرب، امکان طراحی و اجرای جدیدترین دیتایل های تخصصی درزمینهٔ پوستههای صنعتی را همگام با تحولات فنی و تخصصی فراهم نموده است. شرکت مهندسان مشاور حامیان نمای ایرانیان درزمینهٔ طراحی انواع نما های ساختمان مثل کرتین وال، سرامیک خشک، اسپایدر و… This was created  with behsaznama C onte᠎nt᠎ Gener​at᠎or  DEMO.

وقتی نمای خشک کسب و کار رشد خیلی سریع

شرکتهای مشاور نما با توجه به تجربههای پیشین خود در طراحی و اجرای پروژههای مختلف میتوانند هزینههای پروژههای شما بدون کاهش کیفیت مدیریت کرده و در بسیاری از مواقع کاهش دهند. نمای خشک با توجه به نوع قرارگیری اتصالات مورد استفاده در آن به دو دسته مشهود، نمایان یا Visible و نامشهود، غیرنمایان یا Invisible تقسیم می شوند. این محصول جدیدترین تکنولوژی صنعت سرامیک می باشدکه بدلیل زیبایی و امتیازات ویژه، در کف و نمای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. مجموعه اکوآرک، درزمینهٔ طراحی و اجرای نماهای خشک مثل نمای کرتین وال، نمای سرامیک خشک، نمای کامپوزیت و اجرای نمای سنگ خشک و نمای شیشهای و نمای ترکیبی، فعالیت میکند. علم انواع سنجه و سرامیک زیر قیمت کارخانه از بازارهای گوناگونی که مدخل شهرهای متفاوتی فعالیت می کنند، كشش می پذیرد. آجر نما نسوز از جمله مصالح پرکاربردی به شمار می رود که می تواند هم به صورت دستی یا سنتی و هم توسط خطوط تولید صنعتی در بازار فروش عرضه شود. Da ta has been gener​ated  by behsaznama ​Cont​ent Ge​nerato r DEMO!

اجرای نمای فریم لس آهنی

در شهرهایی که بافت سنتی و تاریخی دارند نمی توان از نمای شیشه ای استفاده کرد و در این گونه شهرها استفاده از این نوع نما ممنوع است. ۱. صرفه اقتصادی: سنگ ها به لحاظ بالا بودن قیمت و هزینه مقرون به صرفه نمی باشند. نیروی زلزله خواهد داشت و اگر در ابتدای طراحی ساختمان، نما بصورت خشک دیده شود با کاهش قابل توجه در وزن ساختمان، نه تنها قیمت تمام شده افزایش پیدا نمی کند بلکه با کاهش وزن اسکلت و فونداسیون در قیمت نهایی نیز تأثیر کاهنده مهمی باقی خواهد گذاشت. اکوآرک اولین و تنها تولیدکننده صفحات استرچ متال (اکسپنددمتال) و متال شیت سقف کاذب و نمای دوپوسته با برش لیزری سی ان سی ورق و پانچ cnc است. این مجموعه در حال حاضر تولیدکننده جدیدترین متریال های نمای ساختمان مثل جی اف ار سی gfrc و بتن اکسپوز می باشد. عدم استفاده از محافظ های ساده و عمودی در پنجره ها و طراحی محافظ های زیبا برای پنجره ها طوری که هم از نظر امنیتی و هم از نظر زیبایی چشم انداز نما را ارتقا دهد، از دیگر تمهیدات معماری در طراحی نما می باشد و نیز محافظت پنجره ها در برابر باران به هر نحوی در هنگام طراحی نما ضرورت دارد.

اگر قبل از انجام هر اقدامی برای نمای ساختمان خود از متخصصی مشاوره در این حوزه، مشاوره بگیرید میتوانید با کمک آنها و بدون شک بهترین متریال ممکن را برای پروژه خود متناسب با نیاز پروژه انتخاب کنید. چرا مشاوره طراحی نمای ساختمان؟ دقت در جزئیات اجرایی، استفاده از مصالح بهینه، شبیهسازی و طراحی قبل از اجرا، مهندسی ارزش، کنترل، برنامه ریزی و نظارت بر اجرای صحیح نما ما را دررسیدن به ایجاد نمای مطلوب، باصرفه اقتصادی و کارآمد یاری مینماید تا مثل گذشته درزمینهٔ صنعت ساختمان قدمی ارزشمند برداشته باشیم. سرامیک نمای ساختمان هزينه درا طرح و رنگ ها گوناگونی تولید می شوند. سفید امرد و یا ترکیب سفید و مشکی، سفید و خاکستری و یا رنگ های ملایم به منظور هيئت تکرنگ بیشترین محبوبیت را هزينه درا طراحی تابلو مغازه سوگند به شیوه مینیمال دارند. لازم به ذکر است که اتلاف انرژی از طریق پروفیل های آلومینیومی باکیفیت، نسبت به پروفیل های آهنی کمتر میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید