باید داشته باشد دارایی برای اتصالات نمای خشک

شاموت دانهبندی شده، سپس با مقدار مناسبی رس و آب مخلوط میشود. عموما آلمینیوم و آهن گزینه ی مناسبی در این مورد می­باشند. خط تولید جدید کارخانه آجر مهدیه اصفهان نیز با ظرفیت تولید روزانه 400 تن آجر پخته شده و تکنولوژی خشک کن اتوماتیک و پخت محصولات با کوره تونلی به صورت کاملا اتوماتیک، در سال 1391شروع به بهره برداری نموده است و سعی شده در این فرآیند با همت مدیران کارخانه و متخصصین ایرانی در راستای برطرف کردن نیاز صنعت تولید آجر از یک طرف و بهینه سازی مصرف انرژی و رفع آلایندگی محیطی از طرف دیگر، گامی نوین در عرصه صنعت ساختمان بردارد. این کارخانه با دستگاههای اتوماتیک قادر به تولید روزانه 400 تن سفال تیغه ای با ابعاد مختلف و کیفیت مطلوب می باشد و همچنین آمادگی خود را جهت هر گونه همکاری با انبوه سازان و مصرف کنندگان محترم اعلام می نماید. مدیریت و پرسنل این شرکت با سابقه ی بیش از چهل دهه همواره بر این بوده اند که محصولی با بهترین کیفیت و بهترین خدمات تولید کنند که بتوانند رضایت و توجه کامل مشتری را به خود جلب نمایند. نمای کامپوزیت با استفاده از ورق های کامپوزیت آلومینیوم اجرا می شود که ورق ها حاوی دولایه ورق از جنس آلومنیوم و یک لایه از مواد پلی اتلین می باشد که کل ضخامت ورق های کامپوزیت به 4 میلی متر می رسد و بسیار سبک هستند.

نمای سرامیک خشک

نمای سنتی مطابق با سبک سنتی و با المانهای سنتی طراحی میشود و بسیار زیبا و آٰرامبخش است. کامپوزیت تنوع رنگی بسیار بالایی دارد که در مقایسه انواع نمای ساختمان بسیار مورد توجه قرار می گیرد؛ زیرا با آن می توان در نما طرح های متفاوت و جذابی را ایجاد کرد. آلومینیوم کامپوزیت : یکی دیگر از مصالح سیستم خشک برای نصب روی نمای ساختمان آلومینیوم کامپوزیت است، متریالی ترکیبی متشکل از یک هسته پلی اتیلن(مواد نسوز و غیر قابل اشتعال) ، دو لایه محافظ و دو لایه آلومینیوم که خواصی چون سطحی صاف و یکدست، انعطاف پذیری بدون از بین رفتن ماهیت و دوام بالا را به آن بخشیده است. این کارخانه همچنین در سال 1375 دومین کارخانه خود را در زمینه آجر تاسیس کرد. این کارخانه همچنین در سال 1379 موفق به دریافت نشان استاندارد ملی شد. سطح آب بندی و سطح نفوذ مواد باید به دقت بررسی شود مخصوصا اگر از نمای خشت و گلی استفاده خواهد شد. به عنوان مثال ، وقتی در اندازه ها و محل قرارگیری پنجره کار می کنیم ، باید تاثیر آن را بر روی سطح خارجی ، طرح کف و قسمت دیوار در نظر بگیریم.

با نازل ترین قیمت و بالا ترین کیفیت می باشد.

از طرفی قیمت تجهیزات نما خشک و مصالحی که برای سطح کار استفاده میشود، شکل معماری و ارتفاع، نوع سازه و موقعیت جغرافیایی پروژه بر قیمت اجرای نمای سنگ خشک مؤثر خواهد بود. شرکت کارووین پیشرو در زمینه طراحی و اجرای انواع نمای خشک ساختمانی و مبتکر طرحهای خلاقانه در این حوزه است. کارخانه آجر مرجان در سال 1384 چهارمین شرکت دریافت کننده استاندارد در زمینه تولید مصالح ساختمانی از اداره کل استاندارد استان اصفهان بوده است.همچنین موفق به دریافت لوح تقدیر نمایشگاه عمان (زیر نظر استانداری هرمزگان) در سال 1394 شده است. کارخانه آجر کوثر، تولید کننده انواع آجر های پلاکی ، نسوز ، گلبهی ، شیل و دکوراتیور در طرح ها و رنگ های مختلف با آخرین تکنولوژی روز دنیا می باشد و به بازار های جهانی نیز صادر می کند. با نازل ترین قیمت و بالا ترین کیفیت می باشد. کارخانه آجر مهدیه اصفهان فعالیت خود را در عرصه تولید مصالح ساختمانی (آجر) در سال 1368 آغاز نمود و محصولات خود را با بهترین کیفیت به بازار عرضه نمود. شیدر دوکی آلومینیومی، با توجه به قابلیت نصب در زوایای مختلف، کمک شایانی در مبحث اتلاف انرژی در کنار زیبایی بخشیدن به نمای ساختمان نموده است.

نمای خشک سرامیک

نمای آجر : نماهای آجری تنوع و ثبات رنگ زیادی دارن و باعث زیبایی بیشتر ساختمان می شوند. مجموعه کارخانجات مریخی پور یکی از بزرگترین تولیدکنندگان آجر در ایران می باشد که از سال 1356 در زمینی به مساحت 120 هزار متر مربع شروع به فعالیت در صنعت آجر نموده است. صنایع آجر الله دادی فعالیت خود را در عرصه تولید آجر و سفال در سال 1356 آغاز کرد و در آن سال ها با راه اندازی چند واحد تولیدی به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان آجر و سفال در ایران تبدیل شد. از دیگر مزیت های این نما این است که در صورت خرابی قسمتی از آن می توان آن بخش را جدا کرد و یک قطعه سالم جایگزین نمود. سپس اسکلت نگهدارنده که از جنس چوب فولاد و یا آلومینیوم است را روی ساختمان نصب میکنند. دارای ضریب انتقال حرارتی پایینی هستند و در نتیجه از اتلاف انرژی جلوگیری میکنند. سبکتر است و بار وارده به ساختمان را کاهش میدهد؛ در این روش بر خلاف روش نماکاری با ملات، ساختمان هیچ باری متحمل نمیشود و در نتیجه در مقابل بادهای شدید و زلزله ایمنتر است. 3. پروفیلهای حامل عمودی با استفاده از میخ پرچ بر روی صفحات ال شکل نصب میشوند. ​Artic le h as been created by behsaznama Content᠎ G enerator Demoversi on​!

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد منبع لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید