باید داشته باشد منابع برای نمای سرامیک خشک

امیدوارم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد. مهندسان باتجربه وحرفهای ما میتوانند بهترین نوع سرامیک خشک را برای نمای بیرونی ساختمان شما انتخاب کنند. بنابراین باید در انتخاب شرکت مورد نظر دقت بالایی به خرج داده و ضمن انجام تحقیقات گسترده، بهترین و قابل اعتمادترین مجموعه را انتخاب نمایید. این نوع سرامیک جزء سرامیکهای پیشرفتهی پرسلانی بوده و به روش اکستروژن تولید میشوند. در فرایند تولید نمای سرامیک خشک از دستگاه های پیشرفته برای ورقه ورقه نمودن استفاده می شود. قطر تمامی ورق های کامپوزیت ۴ میلیمتر بوده که این ضخامت شامل ورق های آلومینیوم و پلاستیک هسته مرکزی میباشد. در سیستم نمای خشک مصالح مورد استفاده برای نما با زیر سازی های آلومینیومی و بدون استفاده از نیروی چسبندگی روی سازه اصلی ساختمان اعمال می شود و در نهایت عمر نما افزایش پیدا می کند حتی در صورتی که نصب آن صحیح و مهندسی باشد می توانید مطمئن باشید که در شرایط سخت جوی هم به هیچ وجه سقوط نخواهد کرد و آسیبی نخواهد دید.  Conte nt h as  been c re ated  wi th t he he lp  of behsaznama C ontent Gener​ator DE​MO!

از انواع نمای ساختمان، نمای سنگ و آجر می باشد.

این نوع سیستم مشکلات و محدودیت هایی داشت ازجمله این که امکان استفاده از عایق کاری یا لایه عایق در این روش وجود نداشت و باعث اتلاف انرژی بسیار زیاد و ورود هوا و آلودگی صوتی به داخل ساختمان می شد. چرا باید از عایق کاری نما با نانو استفاده کنیم؟ تنوع طرح و مدل به همراه قابلیت رنگ پذیری؛ امروزه تایل های بتنی در طرحهای گوناگون برای دکوراسیون داخلی و طراحی استفاده میشود. نکته ی قابل توجه طراحی اصولی فواصل و اندازه ها است که باید به گونه ای باشند که در برابر عوامل مخرب جوی ازجمله باد و رطوبت مقاومت بالایی داشته باشند. کاربرد سنگ بازالت تنها در ساختمان نیست بلکه در مکان ها عمومی و صنایع دیگر نیز کاربردهای فراوانی دارد . از انواع نمای ساختمان، نمای سنگ و آجر می باشد. آجر نمای ساختمان به صورتهای مدرن، ساده، دکوراتیو و سنتی قابل اجرا است که در تمامی موارد ذکر شده، میتوانید با استفاده ازنمای آجری، اثر جذابی را برای ساختمان خود تولید کنید. لازم به ذکر است استاندارد ۱A در مواد ضدحریق مربوط به مواد هموژن (غیرکامپوزیت) است. در انتخاب چهارچوب نگهدارنده توجه به استحکام و مقاومت بالای آن، ضروری است. با مشاوره و طراحی نماهای مدرن لذت سپردن کار به کاردان را تجربه کنید!

نمای خارجی ساختمان

به این نکته نیز توجه نمایید که طراحی نمای بیرونی ایده آل و مناسب برای یک ساختمان نه تنها ارزش اقتصادی ساختمان را افزایش می دهد بلکه باعث افزایش انرژی های مثبت در ساختمان و محیط پیرامون ان نیز می گردد ضمن آنکه تاثیرات بسیار مثبتی بر روی ساکنین ساختمان خواهد گذاشت.این نوع نما دارای ویژگی های معماری مدرن بوده و اصول طراحی آنها از قوانین معماری مدرن تبعیت می کند. عایق حرارتی : به صورت مستقل و با اتصال مکانیکی، یک لایه عایق حرارتی توسط چسب یا اتصالات مکانیکی به زیر کار، یعنی دیوار اصلی ساختمان متصل می شود. در این روش از اجرای نمای سرامیک خشک ، ابتدا شاسی کشی فلزی زیر نمای ساختمان که شامل پروفیل ها و قوطی های فلزی است با رنگ ضدزنگ یا رنگ اپوکسی پوشش داده می شود. از طرفی با توسعه تولیدات و پیشرفت تکنولوژی محصولات مورد استفاده در نمای ساختمان ها به سمت مدرن شدن رفتند و محصولاتی نوین برای نما ایجاد شد که با مزایا و ویژگی های خود، طراحان و مهندسان ساختمان ها را به خود جذب کردند. بهترین گزینه است. شاید به همین دلیل در شمال کشور نمای ساختمانها بیشتر با سیمان سفید و کنیتکس اجرا میشود.

اگر به دنبال نمای ساختمان با طرح ­های سنتی هستید که نشانی از هویت ایرانی دارند، نمای آجری مناسب است. اما در اجرای نما خشک ساختمان به اصولی توجه میشود که هم امنیت مورد نیاز را تامین میکند و هم زیبایی خاصی به ظاهر ساختمان میبخشد. مصالح مورد استفاده برای زیر سازی و رویه نما باید از نظر زیبایی هم بررسی شوند که با هم تطابق داشته باشند. لازم به ذکر است که هر چه مصالح مورد استفاده برای رویه ابعاد بزرگتری داشته باشند، میزان هزینه ای که برای مصالح زیرسازی پرداخت می شود کمتر خواهد بود. نمای سرامیک خشک که به آن نمای سرامیک خشک پرسلانی هم گفته می شود جزء دسته سرامیک های پیشرفته محسوب می شود. البته این موضوع درباره ی سایر مصالح نوین رویه ساختمانی از جمله HPL، کورین و ترمووود هم صدق می کند. البته سبک مدرن یا سنتی، مینیمال و یا حتی طرحهای تلفیقی و…

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد این مطلب بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید