باید رفع نمای خشک تراکوتا 60 قدم بردارید؟

پس بهطور کلی میتوان مولفه دانش در تولید یک محصول را بهعنوان معیاری برای تعیین پیشرفته یا سنتی بودن آن در نظر گرفت، به طوری که سرامیک خشک نما به دلیل نوع تولید آن که بر اساس دو گونه اکسترودی و استفاده از دستگاه های پیشرفته ورقه ورقه نمودن سرامیک به ضخامت یک سانتی متر تقسیم بندی می گردد از دسته سرامیک های پیشرفته محسوب می شود. درها و پنجره ها تا جای ممکن رو به آفتاب و به گونه ای طراحی شوند که حداکثر انرژی خورشید را به داخل ساختمان هدایت کنند. بنابراین مدیران ارشد شرکت ها علاوه بر روش های جدید تبلیغات ، سعی در طراحی و انتخاب نوع، مکان و به ویژه نمای ساختمان مرکزی سازمان خود دارند به گونه ای که نوع و اهمیت فعالیت های آن ها را نشان دهند. گذشته از متریال و اقلام مورد نیاز در بخش های داخلی ساختمان، انتخاب متریال مناسب برای نمای ساختمان علاوه بر ایجاد جذابیت بصری در ظاهر ساختمان، یکی از راهکارهایی است که می تواند هزینه های ساخت و ساز را کاهش دهد. راهکار هایی همچون به کارگیری صفحات مشبک چوبی ، بتنی و یا آجری در جلوی سطوح شیشه ای ، میزان نور و گرمای ورودی را کنترل می کند و از گرم شدن بیش از حد فضاهای داخلی جلوگیری می کند و علاوه بر آن در طراحی نما تنوع بصری زیبایی را خلق می کند . Th is ᠎post has  been  done by G​SA​ Con te᠎nt Generator Dem​over sion!

ی ساختمان باید کار شود ؟

برای ساخت نما آجری بهترین گزینه آجرهایی هستند که برای این کار تولید شده اند. ساخت پنلهای پیش ساخته بتن اکسپوز توسط قالبهای مخصوص چوبی یا شیشهای انجام میگیرد. نصب درب و پنجره باید توسط متخصصان آموزشدیده در این زمینه انجام شود. لذا پسشنهاد میکنیم حتماً مقاله ” در شهر های گرم و مرطوب چه سنگ هایی در نمای ساختمان باید کار شود ؟ در این صورت ملاحظه میکنید در زمستان و تابستان انرژی زیادی باید برای گرم کردن و خنک کردن خانه یا محل کار شما صرف شود. از آنجا که طبقه همکف ساختمان قسمت اتصال به زمین یا کف پیاده رو است، به صورت قابل توجهی در معرض دید قرار میگیرد. در این پی دی اف اقلیم معماری چند شهر و روستای ایران بصورت مختصر بررسی شده است که می تواند دید خوبی نسبت به ویژگی های معماری سرد و کوهستانی به شما ارائه بدهد. در کشور عزیزمان ایران اقلیم های جغرافیایی متنوع و متفاوتی داریم.

نمای خشک نمایان

ما در کشور عزیزمان ایران، مناطق سردسیر بسیار زیادی داریم. اختلاف دمای هوا در مناطق گرمسیر در روز و شب اختلاف بسیار زیادی دارد. هنگام خرید سنگ، قبل از هر ساخت و ساز باید آب و هوا و شرایط محلی که ساختمان ما در آن ساخته میشود را در نظر گرفت و سپس سنگ نما تراورتن مورد نظر را مطابق آن انتخاب کرد. جدایی سازه از قرن نوزدهم و متعاقب آن سازه های بتونی قرن بیستم منجر به پیشرفت های چشمگیر در تکامل سیستم های ساخت و ساز و طراحی شد. با توجه به نکات گفته شده ما میتوانیم به شما سنگ های تراورتنی که تخلخل آن ها نسبت به سایر تراورتن های دیگر کمتر است را پیشنهاد دهیم. عامل مهم دیگر نیز میزان ثبات رنگ سنگ پس از قرار گرفتن در معرض نورخورشید میباشد. با روشن کردنِ رنگ درب ورودی با رنگ هایی مثل زرد قناری یا قرمز شرابی به نما هویت بدهید . بدلیل ارتفاع کم این کلیپس ها که چهار گوشه یک سرامیک ۱۲۰×۶۰ را دربر می گیرند در ارتفاع بالاتر از ۳ متر مشهود نبوده و در عین حال می توان این کلیپس ها را همرنگ با سرامیک رنگ نمود.

Data has been c᠎re ated  wi th t​he help of behsaznama Conten​t Gene᠎rator DEMO​!

از ویژگی های معماری اقلیم سرد و کوهستانی می توان به اتاق های کوچک، دیوارهای قطور و بام های مسطح اشاره کرد. در مناطق کوهستانی با آب و هوای سرد پرهیز از احداث بالکن و سایه بان و نظایر آن سبب گرم ماندن فضای درون ساختمان کلیک کنید می شود. چرا که هوای موجود در حفره های خالی (cavity) از نفوذ هوای سرد یا گرم از طریق بدنه سرامیک جلوگیری می نمایند و نقش عایق را در ضخامت سرامیک خشک پرسلانی بازی می کنند. ذر این مناطق، هوای سرد و بارشهای زمستانی در صورت عدم پیشبینی کافی، شرایط خطرناک و پرهزینهای را برای افراد و املاک آن ها ایجاد خواهند کرد. طبق تحقیقات اخیر، این سنگ در محیط های دارای تشعشع های ایکس، گاما، میدانهای مغناطیسی قوی و مواد شیمیائی قوی به صورت پریودیک (دوره ای) از خود امواج رادیو اکتیو ساتع می کند که باعث آلودگی های خاص و بیماری های سرطانی می شود، به همین علت، اصولا” بهتر است از سنگ های گرانیت در نمای داخلی ساختمان استفاده نشود؛ بلکه این سنگ، در نمای بیرونی و برای فرش کردن سطوحی که رفت و آمد در آن زیاد است مناسب است. ​Th is data was writt en ᠎by behsaznama Con te nt Generator DEMO!

دیدگاهتان را بنویسید