باید چک لیست نمای خشک سرامیک شبکه‌ها

سرامیکهای خشک انواع مختلفی دارند؛ برای مثال سرامیک خشک پرسلانی یکی از انواع آنهاست که خود به دو نوع مجوف و توپر تقسیم میشود. نمای خشک ساختمان بعد از معمارانی آمریکایی که در دهه 70 میلادی تصمیم گرفتند بر روی نمای برجهای بلند، سنگ نصب کنند، وارد مرحله عملیاتی شد. جی اف ار سی (GFRC) مقاومت بسیار بالایی در مقابل تغییرات آب و هوایی دارد؛ تا جایی که در بسیاری از موارد برای سازههای دریایی از آن استفاده میشود. استفاده از نوع نما را برای زیبایی بیشتر ساختمان پیشنهاد می دهد، همچنین مقاومت و دوام این نوع از نما به این دلیل که چند لایه است بسیار بالا می باشد. این نما، مقاومت بالایی را در برابر حرارت های بالا چون آتش سوزی از خود نشان می دهد.همچنین این نما در برابر شرایط آب و هوایی سخت نیز مقاومت دارد.این نما مانند باقی نماهای خشک بدون ملات، و با استفاده از پیچ و مهره و سایر اتصالات روی ساختمان نصب می گردد. بنابراین بهترین پنل های مقاومت در برابر رطوبت و نور داشته این گزینه است. یکی دیگر از مزیت های مصالح این است که شما می توانید به راحتی آنها را نصب نمایید، ولی دقت داشته باشید که نصب و اجرای آن باید توسط مجری انجام شود که در این زمینه تخصص کافی دارد و به بهترین روش ممکن می توانند آنها را نصب کند. Po​st h as been cre ated ​wi᠎th t he  he lp of behsaznama C ontent Gener​ator Demov er​si᠎on!

نمای خشک سرامیک

علاوه بر این از سنگ تراورتن در ساخت اشیاء و مجسمه های تزئینی و لوازم دکوراسیون سنگی منزل کاربرد های زیادی دارد. امکانات مختلفی برای طرفداران این ورزش در این پارک قرار گرفته که شامل رختکن، سکوی شروع اسکی، اتاق آموزش و فروشگاه لوازم و … فواصل و اندازه ها دراین چهارچوب باید به گونه ای طراحی شود که در برابر عوامل مخرب مثل باد و منبع رطوبت مقاوم باشد. بدنه نما با در نظر گرفتن اینکه از چه مصالحی استفاده میشود، باید اتصالات محکمی با سازه اصلی داشته باشد. این نما به دلیل ساختاری بسیار مناسبی که دارد، باعث شده که در کنار زیبایی آن، استحکامی فوق العاده را نیز دارا باشد.استحکام آن به دلیل استفاده کردن از فریم آلومینیومی و شیشه در آن است که شیشه نقش نمای بیرونی را ایفا می کند. این روزها، نمای خشک آجری، یکی از محبوب ترین نماهای خشک در بین شرکت های فعال در این حوزه است.نمای خشک آجری علاوه بر نماسازی ظاهری و بیرونی در نماسازی داخلی نیز به صورت انبوه استفاده می شود.

نمای کرتین وال از جمله پراستفاده ترین نماهای خشک است.با اینکه در سال 1930 میلادی و در کشور آمریکا این نوع نمای خشک ابداع و استفاده شد، در حال حاظر، همچنان جزو مدرن ترین نماهای خشک است. به طور کلی یکی از مناسب ترین و متداول ترین مصالح ساختمانی این نوع می باشد. همچنین مجری نمای خشک از این نوع پنل ها برای آراستن آسانسور و ساخت کابینت های آشپزخانه استفاده می کند. نما نشانگر کیفیت طراحی و دقت در اجرای ساختمان است و بر نوع فعالیت درونی دلالت میکند. بهینه ترین حالت دیوار برای اجرای نمای خشک، که در آن مصالح کمتری برای زیرسازی نما نیاز خواهد بود، دیوار های پیوسته با طول و ارتفاع زیاد و با حداقل تعداد و ابعاد بازشو است. مجری نمای خشک استفاده از این نوع نما را بیشتر به کسانی توصیه می کنند که یک نمای تزئینی می خواهند. دوام و مقاومت پنل هایی که در این نوع از نما به کار می رود در برابر مواد شیمیایی بسیار بالا می باشد. از جمله این خصوصیات می توان به مقاومت بالای این متریال در برابر رطوبت اشاره کرد.

نمای خارجی ساختمان

شرکت آرمن طرح و نما ، به عنوان مجری نمای خشک به صورت کاملا ویژه از نمای خشک از نوع سرامیک خشک در نما استفاده می کند. بهینا نما یکی از فعالترین مجموعههای طراحی و اجرای نمای داخلی و خارجی و همچنین تولید ابزارهای پیش ساخته پلی استایرن در ایران شناخته میشود. این نوع از نما در اندازه و ابعاد گوناگونی تولید می شود و زیبایی ساختمان را بسیار افزایش می دهد. که باعث می شود نما متوجه آن شود اما خود ساختمان آن را حس نمی کند. نو گرا شدند. صلابت و شکوهی که از گذشته به ارث رسیده بود و در نماها متبلور میگشت، از نظر سیاسی و فرهنگی زیر سؤال رفت و یکی از نقاط ضعف معماری و شهرسازی گذشته معرفی گردید. اگر دیوار در این حالت باشد شما میزان بسیار کمتری از مصالح نمای خشک استفاده می کنید. همچنین مانند بقیه نماهای خشک، نسبت به مصالح هم وزن کمتری دارد و به راحتی می توان آن را روی ساختمان نصب کرد.نمای خشک آجری را می توان به روش ها دیتایل های فنی مختلفی از بازار تهیه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید