با دنبال کردن 3 مرحله ساده، نمای سرامیک خشک نتایج بالاتر را دریافت کنید

یکی از مهم ترین معضلات صنعت ساختمان سازی رعایت استاندارد وزن ساختمان می باشد. نماهای ساختمانی در کنار سقف، یکی از مهمترین عناصر ساختمان است، زیرا انواع نمای ساختمان به عنوان یک مانع اولیه در برابر عوامل جوی خارجی مانند باد و باران، برف، آفتاب و غیره است. اگر کارفرما به غیر از مواد اولیه که در محاسبات تعیین شده ­اند، بخواهد موارد دیگری نیز اضافه کند پس قیمت هم تغییر می­کند و اضافه می­شود. قیمت اجرای نمای سرامیک خشک پرسلانی چیست: در کل حدوداً ۸ روش نصب سرامیک خشک داریم که هر کدام بسته به نوع ساختمان شما انتخاب می شود و باید محاسبه و سپس قیمت دقیق مشخص شود. از آنجاکه ضخامت لایه هوا است که گردش درست هوا و پدیده دودکش (بالا رفتن هوای گرم) را تضمین می کند لذا محاسبه و اجرای درست اندازه این لایه مهم می باشد. جالب است بدانید در نمای مینرال در صورت استفاده از پودرهای آنتی باکتریال در مناطقی که دارای رطوبت بالا هستند بسیار مقاوم است.

نمای خشک سرامیک

 Th᠎is da​ta h as been  do ne  wi᠎th behsaznama  Content ᠎Ge᠎nera᠎to᠎r DEMO .

نمای سرامیک خشک

بدیهی است که این محصول نه تنها در زمان نشست ساختمان مقاومت خوبی از خود نشان می دهد بلکه مناسب ترین نوع سرامیک خشک برای سطوح تحت فشار بالا می باشد.ضمن اینکه رطوبت که عامل کاهش مقاومت خمشی در سنگ ها است در سرامیک خشک پرسلانی تاثیری ندارد. سرامیک فول بادی به سرامیک های اطلاق می شود که میزان جذب رطوبت آن ها کمتر از یک درصد بوده و در نتیجه در برابر یخبندان مقاومت بسیار بالایی دارند. همچنین در مدل های مختلف نصب بسته به نقشه های موجود ممکن است که یک روش از روش دیگر ارزانتر شود در صورتی که در ساختمان دیگر ممکن است همان نما گرانتر ادامه مطلب شود. استفاده از متریال های مختلف به شکل ترکیبی ویژگی دیگر نمای بیرونی ویلا به سبک مدرن است. جزئیات و ریزه کاری ها در نمای کلاسیک بسیار بیشتر است و همین عامل باعث شده تا هزینه اجرای نمای کلاسیک بسیار بیشتر از نوع مدرن باشد. با مشاوره و طراحی نماهای مدرن لذت سپردن کار به کاردان را تجربه کنید!  Th​is  post has been ​done by behsaznama Content G​en᠎erator ​DEMO.

نمای خارجی ساختمان

امیدواریم با مطالعه این مقاله اطلاعات لازم و کافی پیرامون موضوع محتوا به دست آورده باشید. پیشنهاد مطالعه: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مراحل ساختمان سازی، مقاله “همه چیز درباره ساختمان سازی” را مطالعه نمایید. ، موارد مختلفی از انواع نمای خشک و شیشهای هستند که در این مقاله به معرفی آنها پرداختیم. در سالهای اخیر، در بیشتر آثار معماری گیرا و جالب توجه معماران حرفه ای و بنام مواد مرسوم قدیمی مانند سنگ طبیعی، چوب، سرامیک، تراکوتا، پلاستیک و مواد فلزی، این سیستم بکار رفته است که همگی بدین روش نصب شده اند. این نوع نما دارای عمری طولانی و با دوام بوده و در یکی از مزیت های بسیار مهم آن این است که در صورتی خرابی قسمتی از نما به راحتی می توان قسمت از بین رفته را تخریب کرد و قطعه ای سالم را جایگزین کرد. این نوع بند استفاده از تکه های پوشش نما در اندازه متوسط و بزرگ را مجاز می سازد. لذا دقت کمتری در زمان کارگذاری پایه ها، قلابها و بست ها و برش گوشه های تکه های پوشش نما لازم است. تمایل رو به افزایش در کاهش ضخامت تکه های پوشش نما و بکارگیری پوشش های نمای با ضریب الاستیسیته بالاتر در سازه ساختمان های رایج، نوع بند باز را راه حل بهینه کرده است. Content has be​en g​en​erat᠎ed  with behsaznama Con tent Gen erator D​em ov​er᠎sion!

کلیپس ها در فواصل مشخص شده متصل می شوند.

این نوع نمای ساختمان به بهینه سازی در مصرف انرژی کمک چشم گیری می کند و به جهت آزادی استفاده از روسازی های متفاوت ساختمان را در برابر ورود آب ، صوت و هوا مقاوم می سازد. رزین اپوکسی معمولی با رزین اپوکسی اصلاح شده این نوع چسب متفاوت است. رنگ کلیپس ها با رنگ سرامیک انتخابی به کمک رنگ پلی استر با روش الکتروستاتیکی یکسان می شود. سرامیک ها بعد از تجهیز به کلیپس ،بر روی ریلهای آلومینیومی قرار می گیرند که جهت تثبیت و عدم لغزش سرامیک روی ریل ها از لاستیک های EPDM در محل اتصال سرامیک به ریل آلومینیومی استفاده می شود. کلیپس ها در فواصل مشخص شده متصل می شوند. در صورت اجرای مناسب، این متریال میتواند تا مدت طولانی ظاهر خود را حفظ کند. وضعیت نمای ساختمان و ظاهر ساختمان باتوجه به معماری اقلیمی و منطقه ای هر مکان و همچنین محدودیت های مربوط به آن و منابع موجود در همان منطقه از قبیل مصالح و متریال های موجود و شرایط فرمی و ساختاری که منطقه در اختیار معماری قرار می داد را مشخص می کرد. برای جلب اعتماد مشتریان در کسبوکار جدید خود، نیازمند تغییر در ظاهر محیط کارتان هستید.  A rtic​le has  been generat ed ​by behsaznama Con​tent G​ener ator DEMO!

دیدگاهتان را بنویسید