برای اطلاع از نمای خشک چه کاری باید انجام دهید قبل از اینکه پشت سر بمانید

شرکت بین المللی مجموعه کارخانجات دیرگداز با ۳۰ سال سابقه درخشان فعالیت در این عرصه به عنوان قدیمی ترین تولید کننده در صنعت آجر نسوز نما همواره در تلاش است که برای بروز کردن تجهیزات، روش تولید، آموزش نیروی متخصص قدم برداشته و با کمک مخاطبین و همراهان خود روز به روز قویتر در این عرصه پیشرفت نموده و قدم برمیدارد. به دلیل عمر بسیار بالای این نما در وقت و هزینه صرفه جویی خواهد شد. با توجه به قدرت سفارشی سازی ترکیب نمای مینرال می توان آن را در هر نوع سطحی از جمله چوب، گچ و بتن به کار گرفت. شیدردوکی آلومینیومی، که با توجه به قابلیت نصب در زوایای مختلف با استفاده از پایه های آلومینیومی و درپوش تعبیه شده و نگهدارنده،کمک بسیار شایانی در مبحث اتلاف انرژی در کنار زیبایی بخشیدن به نمای ساختمان نموده اند. رنگ نما با پوشش ضخیم که پس از خشک شدن لایه های نسبتاً قطوری را روی سطح ایجاد می کنند می توانند برای این نوع پروژه مناسب باشند.

نمای خشک کرتین وال

محصولات این کارخانه با توجه به داشتن مزایایی همانند چسبندگی مناسب با انواع ملات ها ثبات رنگ تحت هر شرایط، استحکام در برابر رطوبت و برودت هوا، ضربه، سایش و همچنین با رعایت استاندارد های ویژه و با تلرانس مجاز تولید و در بسته بندی های منظم به بازار عرضه می شود. سرامیک های به کار رفته در نما از سرامیک های خشک یا سبوس دار هستند که علاوه بر زیبایی، دوام بالایی نیز دارند. نمای کامپوزیت با استفاده از ورق های کامپوزیت ساخته می شود که ورق های کامپوزیتی متشکل از دو لایه ورق آلومینیوم و یک لایه پلی اتیلن است که در ورق های کامپوزیت آلومینیوم ضخامت کلی 4 میلی متر دارند. گروه بین المللی کارخانجات فرآورده های آجر رضوان تهران در سال ۱۳۷۴ همراه با پرسنل مجرب و متخصصین فعال، همچنین با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و مرغوب ترین مواد اولیه موجود در کشور جهت تامین نیاز های متنوع صنعت ساختمان به انواع آجر نما ها و کف به جهت ارز آوری با اهدافی از پیش تعیین شده تحت نام شرکت تولیدی صنعتی رضوی تهران تاسیس شد. اگر دمای توده ی هوا ، هوایی خنک کمتر از نقطه ی شبنم (دمایی که هوا در آن اشباع می شود) شود چون دیگر قادر به نگهداری تمام بخار آب موجود در خود نیست بخار آب اضافی به شکل قطرات آب بر سطوحی که دمای آن کمتر از نقطه ی شبنم است تشکیل می شود .

این شرکت تلاش می کند با به کارگیری تجربیات این چند دهه اخیر خود در دیگر بخش های صنعت ساختمان و آمیختن آن با علوم و تکنولوژی نوین، در این بخش نیز مانند گذشته در جهت تولید و فروش انواع آجرنما برای زیباسازی خانه های قدم شما بردارد. یکی دیگر از بهترین تولید کننده آجر نسوز نما گروه تولیدی صنعتی کیان برنا پارسیان می باشد که نزدیک به دو دهه است که در حوزه تولید و توزیع قطعات بتنی پیش ساخته و مصالح ساختمانی نما در سراسر کشور فعالیت می کند. تیم آجر نما کلوین پیش از فعالیت های خود در زمینه فروش و توزیع انواع آجر نما، از چندین دهه قبل تر فعالیت خود را در حوزه صنعت ساختمان و تولیدات مصالح ساختمانی از قییل قطعات بتنی پیش ساخته برای امور ساخت و ساز پروژه های عمرانی آغاز نموده است. در ضمن شما می توانید از وب سایت شرکت و کلیه پروژه های انجام شده بازدید نمایید . This content was generated by behsaznama​ C᠎onte​nt ​Gene​rator ​DEMO.

هزینه اجرای نمای خشک

این شرکت با تکیه بر تلاش و همراهی پرسنل مجرب و توانمند و همچنین با توجه به ظرفیت های اقتصادی در شرایط کنونی کشور، بهترین و با کیفیت ترین محصولات خود را تولید نموده و در اختیار مخاطبین خود قرار می دهد. کارخانه آجر نیک در دو مرحله در سال های ۱۳۸۶ و ۱۳۹۰ با اضافه کردن تجهیزات روز تولید آجر و افزایش ظرفیت تولید توانسته است بیشتر از ۳۰۰ محصول را تولید و عرضه نموده و ظرفیت سالانه ۱۵٫۰۰۰ تن انواع مواد نسوز و آجر نمای نسوز را کسب کند. تنها دسته بندی صورت گرفته از از نمای مینرال بر اساس اندازه دانه های به کار رفته در ساخت آن ها می باشد. در سیستم نمای خشک متریال نما توسط زیرسازی های آلومنیومی و بدون استفاده از نیروی چسبندگی بر روی سازه اصلی نصب شده که باعث طولانی شدن عمر نما می شود و در صورت اجرای صحیح و مهندسی این اطمینان وجود خواهد داشت که در شرایط سخت نیز به هیچ وجه سقوط نخواهد کرد. محصولات این شرکت با توجه به مزیت هایی همانند چسبندگی مناسب با انواع ملات ها، ثبات رنگ تحت هر شرایط، استحکام در برابر سرما، گرما، ضربه، سایش و همچنین با رعایت استاندارد های خاص و با کمترین تلرانس های مجاز تولید و در بسته بندی های منظم به بازار ارائه می شود.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد نحوه اجرای نمای خشک ساختمان بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید