برای اینکه بیشترین بهره را از کسب و کار خود ببرید، نمای خشک سرامیک خود را اولویت بندی کنید

هزینه اجرای نمای کامپوزیت نسبت به سایر نماهای بیرونی ساختمان کمتر است و میتواند در زمان کوتاهی انجام شود؛ همچنین نمای کامپوزیت با آب و هوای اکثر شهرهای ایران سازگار است. جذب رطوبت توسط نما میتواند اثرات بسیار منفی بر ظاهر بنا، دوام مصالح و کیفیت سطوح داخل و خارج ساختمان بگذارد. ولی نمای سیمانی ساختمان را دست کم نگیرید؛ شاید جالب باشد بدانید که با استفاده از سیمان حتی می ­توانید نمای رومی طراحی کنید. برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر در رابطه با نمای آجری، مطلب نمای آجری ساختمان را مطالعه کنید. مطلب پیشنهادی: نمای کامپوزیت، پرطرفدارترین نمای ساختمان های مدرن! در این مطلب از چیدانه راجع به نمای ساختمان صحبت خواهیم کرد. چراغ های دفنی LED نورهای رنگی متنوعی تولید می کنند و می توان آن ها را زاویه های پخش نو متفاوت طراحی مطالب بشتر کرد. رنگ ها و طرح های متنوعی در این پوشش موجود است که بر اساس سلیقه شخصی می توانید آن را انتخاب نمایید. این پوشش را می توان بر روی هر نوع سطحی از جمله چوب، گچ و بتن استفاده نمود. به عنوان مثال اگر طراحی نمای ساختمان به شکل سه بعدی و همراه با فضاهای خالی است باید این نوع برجستگی و فرورفتگی ها در نما با نظم مشخص تکرار شوند. This da ta has be en c᠎re​at ed by behsaznama C onte nt G enerator᠎ D emov᠎ersi on .

نمای سرامیک خشک

بایرامیکس ترکیبی به شکل ملات است که ترکیبی از دانه­ های سنگی گرانیتی و مرمر به همراه رزین­ های طبیعی و مصنوعی است. دارای قطر مناسب جهت اسکوپ کردن باشد بعضی از سنگهای ساختمانی مانند تراورتنها دارای خلل و فرج در قسمت پشت سنگ میباشند که باعث میشود سیمان و ملات به داخل سنگ نفوذ کند و مانع چسبندگی صحیح سنگ نما شود برای رفع این مورد سنگ را به وسیله ابزار مخصوص به نما میچسبانند که اصطلاحاً به این کار اسکوپ کردن میگویند در نتیجه یکی از ویژگیهای مناسبترین سنگ برای نمای ساختمان این است که قطر مناسب جهت اسکوپ کردن را داشته باشد . در سیستم نمای خشک برای اتصال آجرها به یکدیگر از ملات استفاده نمیشود. شاید فکر کنید این روزها با وجود مصالح نوین­ تر کسی برای طراحی نمای ساختمان سراغ سیمان نمی ­رود. پس استفاده از پنجره های زیاد و وسیع و استفاده از نمای شیشه ای در این ویلاهای یک طبقه به هیچ وجه توصیه نمی شود. ساختمان مسکونی : در این نوع ساختمان ها واحد هایی در تعدادی طبقه برای زندگی انسان ها در نظر گرفته می شود. جهت دانستن این که مناسبترین سنگ برای نمای ساختمان چیست ابتدا باید بدانیم که چه نوع سنگهایی برای نما وجود دارند و دارای چه ویژگیهایی هستند که آنها را برای ما مناسب ساخته است .  This data w as done  by behsaznama C᠎ontent Gener ator DEMO.

پی وی سی یا پلی وینیل کلراید، یکی از متریال­ های پلاستیکی است که با ایجاد لایه­ای ضد آب و مقاوم بر روی چوب؛ آن را مقاوم و کاربردی می­کند. • قطرات آب یا رطوبتی در زمان اجرای کار بر روی سطح مورد نظر نباید وجود داشته باشد. برای افزایش زیبایی و ارزش ساختمان، علاوه بر توجه به آب و هوا به بافت شهری توجه کنید. نمای بیرونی ساختمان در افزایش ارزش مادی و زیبایی ساختمان تأثیر زیادی دارد. نما به قسمت بیرونی یک موضوع گفته می شود. تمامی این مثالها نشان میدهد که نمای بیرونی ساختمان علاوه بر زیبایی ساختمان، اثرات مثبت روانی برای ساکنین ساختمان نیز به دنبال دارد. اگر به دنبال اجرای نمای ساختمان سبک هستید؛ این متریال می ­تواند مناسب باشد. عوامل جوی و اقلیمی و ساخت وجود منفذ در ساختمان در برابر باد، باران، تابش نور، گرما و سرما بر روی نمای ساختمان تأثیر گذار خواهد بود. پایداری در برابر زلزله: از نکات اصولی درامر ساخت نما مقاومت آنها در مقابل بلایای طبیعی مانند زلزله است. از جمله نمای ساختمان با مقاومت بالاست که سال­ های سال به ساختمان شما جلوه خواهد داد. خرید سنگ نمای ساختمان در رنگها و طرحهای مختلف از آتاسنگ امکان پذیر است.

اتصالات نمای خشک

رنگ آلکیدی به منظور حفاظت از سازههای مختلف در برابر رطوبت، باران، و همچنین آلودگی هوا مورد استفاده قرار میگیرد. به بنایی یک یا چند طبقه که برای کاربری های مختلف از آن استفاده می شود. ۴. سرعت اجرا در نمای خشک به دلیل استفاده از چهارچوبهای فلزی که خود قالب و الگوی اجرای نما محسوب میشوند و نیز به دلیل امکان آمادهسازی نما در طبقه همکف و عدم استفاده از داربست، سرعت اجرای نما به طور چشمگیری افزایش مییابد. اگر شماهم میخواهید تحولی در تزئینات داخلی ساختمان و منازل خود داشته باشید می توانید خرید سنگ رودخانه ای و قلوه سنگ را در اولویت خود قرار دهید. به همین دلیل بیشتر مردم برای نماهای خود از سنگ استفاده می کنند. نمای کامپوزیت با توجه به سرعت اجرای بالا،قیمت نسبتا پایین، تنوع در رنگ، امکان اجرای طرح های متنوع و سبک بودن آن گزینه ای مناسب برای بازسازی نماهای قدیمی می باشد. یکی از قدیمی ­ترین انواع نمای ساختمان؛ نمای آجری است.

دیدگاهتان را بنویسید