برترین 10 Websites برای جستجوی نمای خشک

آهن کشی نمای ساختمان با عناوینی هم چون نبشی کشی و شاسی کشی نما در صنعت ساختمان سازی نیز معروف است. با تکمیل لایه زیرسازی که به آن آستر سیمانی گفته میشود، نوبت به لایه رویی یا نمای اصلی میرسد که میتواند دارای رنگها، طرحها و مصالح متنوعی باشد که در ادامه به انواع آن اشاره شده است. در ادامه شما را با هزینه ساخت هر متر مربع ساختمان در سال 1401 آشنا خواهیم کرد. با اینکه از نظر فنی؛ نور پردازی و محوطه سازی بخشی از نمای خانه نیست، اما نمای بیرونی خانه شما را کامل می کند و کمک تان می کند تا به آن جذابیتی که مدِ نظرتان است، برسید. استفاده از ملات ماسه سیمان از رایجترین روشهای اجرای نمای سازههای ساختمانی است که از گذشته مورد استفاده قرار داشته است. دوغاب ملات ماسه سیمان میتوان موجب کثیف شدن ظاهر نما شود که این البته در حین پیشرفت کار توسط نیروی اجرایی پاک میشود. استفاده از کامپوزیت آلومینیوم این حالت را ایجاد میکند که ظاهر سازه بسته به نحوه تابش نور و زمان روز تغییر کند و در هر زمان از شبانه روز، چهرهای خاص به ساختمان میبخشد. چوب یک متریال زیبا و دوست داشتنی است که می تواند ظاهر نما را زیبا و متفاوت جلوه دهد.

فروش تجهیزات نمای خشک|نمای خشک آجر خود را به ماشینی با عملکرد بالا تبدیل کنید}

در روش تر که همان دوغاب می باشد بعد از چیده شدن نمای ساختمان در جای خود دوغاب یا ملات در پشت و بین نماها و دیوار ریخته می شود . طراحی اتصالات و نوع مصالح مورد استفاده در نمای خشک علاوه بر مشخصات فنی فوق باید قیمت مناسب، زیبایی نما، سهولت و سرعت در اجرا را در بر گیرد. معمولاً نوع مصالح مورد استفاده در اجرا بر تعیین روش اجرایی بر اساس تأثیرگذار است. برای نماهای کامپوزیتی، از پنل ها یا صفحات کامپوزیت آلومینیومی استفاده میشود و زیرسازی معمولاً به روش فلزی انجام میگیرد. سنگ ها به دلیل مقاومت بالایی که دارن، به اصلی ترین متریال برای نماکاری ساختمان ها تبدیل شدن. نمای ساختمان دارای سنگ است که به دو صورت مرطوب (با ملات) و خشک (بدون ملات) قرار گرفته است. کامپوزیتها محصولات مهندسی شدهای هستند که از دو شیت آلومینیوم و یک لایه پلاستیک پلی اتیلن ساخته شدهاند. در فواصل بین ورقهای نصب شده، از نوارهای فلزی یا چسب پلی اورتان و یا رزین سیلیکونی استفاده میشود. این روش که در صنعت به دوخت پروفیل مرسوم است شامل عبور از بین دو غلطک فلزی است، نیروهای وارد از سمت غلطک باعث لهیدگی شیارها شده و منجر به ثبات تیغه پلی آمید در میان شیارها میشود.

دو ملت ایران و عرب در حماسه سرایی تاریخی طولانی دارند، هرچند که شاید بتوان گفت ایرانیان در این زمینه دست پرتری دارند. این کار علاوه بر زیباتر کردن نما، نوعی عایق برای صفحات کامپوزیت است و از ورود آب به زیر صفحات انواع روش های نمای خشک جلوگیری میکند. اجزای نمای خشک شامل: عایق حرارتی که با اتصال از تجهیزات فلزی مانند پیچ و مهره و یا چسب زیر کار محکم میشود. در اجرای نمای ساختمانها از مصالح مختلفی استفاده میشود. در این روش جهت اتصال مصالح ساختمانی به نما، از چسب های مخصوص استفاده میشود. زمانی که برای تعبیه سنگ، سرامیک یا سایر اعضای نما، بجای ملات ماسه سیمان از پیچ و مهره های مخصوص استفاده شود، اجرای نما به صورت خشک است. استفاده از ملات ماسه سیمان مزیت دیگری نیز دارد. انواع مختلف چسب وجود دارد. بدیهی است که کیفیت چسب و انتخاب صحیح آن در ماندگاری مصالح نما بر سطح دیوار حرف اول را میزند. از طرف دیگر، یخ زدن آب سبب جدا شدن مصالح نما و سقوط آن خواهد شد. اشاره کرد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و مدرن شدن نمای ساختمانها صنعت ساختمانسازی و دکوراسیون دچار تغییراتی شدهاند که از جمله این تغییرات میتوان به رایج شدن روشهای اجرای نمای خشک اشاره کرد.

جزئیات اجرای نمای خشک

 This a᠎rt ic le was c᠎reated with t he he lp of behsaznama C᠎ontent ​Genera tor DE MO.

نمای اسپایدر (Spider facade) یکی از جذابترین انواع نماهای ساختمانی است که در آن از شیشه استفاده میشود. برای اجرای این روش باید از نیروهای متخصص و با تجربه استفاده کرد. البته در این شرایط معمولا تصمیمگیری برای مشتری کمی سخت و پیچیده است و در این مواقع ما به شما پیشنهاد میکنیم، که با کارشناسان آپند تماس بگیرید، تا با دریافت مشاوره تخصصی، بتوانید بهترین و به صرفهترین انتخاب را داشته باشید. ترکیب بتن و فیبر شفاف با یکدیگر، ظاهری شفاف و درخشنده به دیوار اتاق و یا ویلای شما میبخشد. اصطلاحا به مراحل تولید، طرح اختلاط بتن اکسپوز هم می گویند. استفاده از بتن اکسپوز در نمای داخلی و خارجی ساختمان بسیار رایج است. با همه مزیتهایی که گفته شد، نمای کامپوزیت مانند هر نمای دیگری، نقصهای خاص خود را دارد. از این رو شرکت های مهندسی قبل از اجرای بتن اکسپوز و طراحی، تیم نقشه برداران را برای به دست آوردن ازبیلتی از وضه موجود سازه ی ساختمان اعزام می کنند و مطابق با اقدام به طراحی نقشه های شاپ و … همچنین استفاده از مواد پرکننده لغزنده در ترکیبات بتن اکسپوز ضروری است. این سرامیک ها در برابر بارش برف و باران و همچنین تابش نور خورشید مقاوم هستند.

دیدگاهتان را بنویسید