بزرگترین مشکلات در تولیدی پوشاک Comes Down to این Word که با شروع “W”

این تولیدکننده پوشاک ادامه داد: نیروهای انسانی باید ماهر و دارای احساس مسوولیت باشند تا وظایف خود را به درستی انجام دهند و برای فراگیری مباحث تخصصی روز انگیزه داشته باشند. مردم به لباس نیاز دارند و با تغییر روند مد و فرهنگ پاپ ، به روز رسانی کمد لباس یک امر عادی است. “گرندی” با اندیشه ای بلند و با استفاده از علوم روز همواره در تلاش است تا بهترین محصول و بالاترین کیفیت را به مشتریان خودعرضه ادامه مطلب نماید. این تولیدکننده با اشاره به اینکه شرکت السیمن، تولیدکننده پوشاک در شهرک صنعتی پرند واقع شده است که طی ۱۴ سال اخیر با بهروزرسانی تجهیزات و ماشینآلات مدرن، آخرین تکنولوژی صنعت و دستگاههای به روز را وارد کشور کرده است، تصریح کرد: این شرکت در حوزه خردهفروشی در زمینه تولید پوشاک مردانه فعالیت میکند و همه محصولاتی که بسته پوشاک آقایان مربوط میشود را تولید میکند. رهنما با اشاره به اینکه امروزه صنعت خردهفروشی با توجه به روی کارآمدن صنعت بلاکچینها، nftها و بخش آنلاین کاملا متفاوت از گذشته شده است، ادامه داد: متغیرهای مشتریان آینده متفاوت با مشتریان سالیان گذشته خواهد بود، چرا که انتظارات و دیدگاههای مشتری امروز متفاوت شده است.

فروش اینترنتی لباس

مدیرعامل شرکت «السیمن» با تاکید بر اینکه مهمترین شاخصه یک برند داشتن هویت و ادبیات خاص است، تاکید کرد: یک برند باید در کسب و کار خود استمرار داشته باشد و فقط به دنبال این نباشد که کالا را در محیطی عرضه کند. امروزه به دلیل جلوگیری از واردات و صادرات خیلی از کسانی که کارشان واردات از کشور خارجی مانند چین و غیره بود کساد شد به همین جهت این افراد از پوشاک داخلی استفاده میکنند و با این کار از تولیدات ملی حمایت میکنند ؛ همچنین بسیاری از کسانی که از قدیم پوشاک ایرانی تولید میکردند کسب و کارشان رونق گرفت البته باید این را در نظر گرفت که لباس هایی که در داخل کشور تولید میشوند هزینه پایین تری به نسبت پوشاک وارداتی دارند زیرا پوشاک وارداتی شامل هزینه حمل و نقل هوایی و زمینی میشوند و ممکن است با احتساب این هزینه ها به صرفه نباشد برای همین خرید از تولیدی پوشاک در شیراز را کنار بگذارید و از سالیکو به راحتی خرید خود را انجام بدهید و اگر بصورت اتفاقی محصولی مشکل دار بود به شرکت عودت بدهید ولی در محصولات خارجی امکان برگشت کالا وجود ندارد و این یک حسن خوب است که شما می توانید با ما همکاری نمایید.

استاندارد های جدیدی در صنعت پوشاک وضع شده است که به بهود و رشد این صنعت کمک بسزایی خواهد کرد. شاهین رهنما با بیان اینکه در حال حاضر صنعت پوشاک با تکنولوژیهای روز در این حوزه فاصله دارد، افزود: دولت باید از شرکتها حمایت و کمک کند تا مواد اولیه ارزان و باکیفیت در اختیار تولیدکنندگان قرارگیرد، خود شرکتها هم باید در حوزه دسترسی آسان به مواد اولیه سرمایهگذاری کنند. مدیرعامل شرکت «السیمن» یادآور شد: در حوزه خردهفروشی با مصرف کننده نهایی روبهرو هستیم و باید به دنبال سهولت خرید مشتری و ایجاد رضایت قلبی پایدار باشیم ممکن است یک برند هر روز خلاقیت به خرج دهد و دسترسیهای بهتری را برای مشتری ایجاد کند؛ اما چون کیفیت لازم و اطمینان خاطر و خدمات پس از فروش را به مشتری نمیدهد، او رضایت ندارد. این تولید کننده پوشاک از تکنولوژی روز برای توسعه لباس های برچسب خصوصی استفاده می کند.

وی با بیان اینکه همچنین در حوزه تحقیق و توسعه بازار نیاز به حمایت دولت و نهادهایی از جمله وزارت امور خارجه، سفارتخانهها و وزارت امور اقتصاد و دارایی داریم، گفت: وزارت اقتصاد و امور دارایی و گمرک میتوانند در زمینه تسهیل ورود کالا به کشور به تولیدکنندهها بسیار کمک کنند. سفر های هوایی بین المللی و ملی به طور منظم و ارزان وجود دارد. به گفته وی در حال حاضر السیمن با چابکسازی سازمان، حدود ۳۵درصد از سهم بازار را با فروش آنلاین و آفلاین در اختیار دارد. مدیرعامل شرکت «السیمن» با بیان اینکه نزدیک به ۵۰۰ نفر به طور مستقیم در این کارخانه مشغول به فعالیت هستند که با احتساب نیروهای شاغل در دفاتر و فروشگاهها این تعداد به حدود ۸۰۰ نفر میرسد، اظهار کرد: پیشبینی شده که با توسعه شعب شرکت السیمن تعداد نیروهای شاغل در این مجموعه تا پایان سال ۱۴۰۱ به بیش از هزار نفر برسد. This has be᠎en c re ated with the help of G SA Content G᠎ener​ator  Dem ov ersi on.

دیدگاهتان را بنویسید